Само лампови усилватели правени на ръка клас А и никакви фирмени.
полупроводникови усилватели дори в предусилвателните стъпала-тотален абсурд!
Само озвучителни тела правени на ръка тип затворен обем с преизчислен обем с каменна вата по стените отвътре плюс автомобилно кече за дозапълване на обема, стените само с български талашит-защото най-ефективно гаси вибрациите-отвънка може да си доналепите с тънки мраморни плочи-
говорителите-басов-минимум 28 сантиметра в диаметър-само с картонена мембрана-закрепен през силикон, или гума или болкит, защото другите свирят скапано
високочестотен-само българският ВЛД-40-без рупора, който е източник на нелинейни изкривявания, най-добре кондензаторен-защото всичко друго е боклук...
озвучителните тела-да са 2 броя за басовите говорители-така се и доусилват един-друг-никаква скапана система супбуфер-озвучителните тела звучат добре само в ъглите на стаята,
на равнището на слушателите-поставени върху Дебела звукоизолираща подложка-например корк
озвучителните тела-само затворен обем-всичко друго е боклук-известно е още в учебниците от 50-те години, системите за басрефлекс, хорна, и т.н. и техните разновидности са изключение за миниатюрни обеми
стаята-облицована с релефни дъски намазани с масло за под-за да диша дървото, и за да е меко, може и със зехтин, като евтин вариант, или с корк например, на пода персийски килим, в ъглите дебели пердета (зад които може да скриете озвучителните тела с басовите и средночестотните говорители).