Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 10, 2004, 09:05 http://vendetta.guildsoftware.com/
не е GPL но е готина игра, има един съществен недостатък, че се играе on-line но да се надяваме, че ще пуснат скоро сървър. Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: asa в Mar 16, 2004, 14:58 Няма да пускат free сървър, говорил съм с автора по въпроса.
Освен това не са съгласни и да позволят пускане на сървър някъде другаде засега, а официалният им бави точно толкова, колкото е необходимо за да те убиват непрекъснато NPC-тата... А иначе ако си падаш по подобни игри виж Vega Strike. Още не сме го докарали до реално използваем сървър, но работим яко по въпроса и веднага щом стане възможно ще го пусна на машина в България. А от тестери и хора, които да работят по artwork-а винаги има нужда. Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 16, 2004, 22:11 проблема на вегата при мен беше че не ми хващаше 3Д-то. това беше преди 5 месеца ако не се лъжа. но мисля пак да я пробвам
Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: asa в Mar 17, 2004, 11:43 С какви X/карта/драйвер не е тръгнала? Може да успея да помогна.
Също release или CVS си ползвал, защото последния често е счупен и е добре първо да се пита Reflection има ли смисъл да се пуска компилиране. Ако искаш обикновенно имам сравнително нови binary-та за Debian и Slack. Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 17, 2004, 20:55 аз съм с Сусе 9 . ще си изтегля нещо различно от CVS и ще го пробвам . ако има проблем ще ти пиша
Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: asa в Mar 18, 2004, 11:20 Между другото пробвал ли си Terminus Point Edition? Малко капризен е към неща, които не са Mandrake и гнусен за прекомпилиране е, но си заслужава - по-изпипана и същевремено работеща игра от този тип за Linux няма.
А освен това в форума на Universal Combat се обсъжда пускане на версия за Linux. Това наистина ще бъде прекрасно, защото когато излезе тази игра има потенциал да засенчи всички конкуренти - както Tribes, BF1942 и UT2004, така и разните FreeLancer-и и т.н. Просто мащабите и възможностите са абсолютно несравними. Фен съм им още от времето на Battlecruiser 3000AD, но това е нещо много повече. За сега са пуснали демо, но още не мога да се преборя за него (fck.FilePlanet,fck,fck...) Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 19, 2004, 22:30 gl_init.cpp: In function `void init_opengl_extensions()':
gl_init.cpp:106: error: `glXGetProcAddressARB' undeclared (first use this function) gl_init.cpp:106: error: (Each undeclared identifier is reported only once for each function it appears in.) ../../src/cmd/collection.h: At global scope: ../../src/cmd/collection.h:49: warning: inline function `void UnitCollection::UnitIterator::GetNextValidUnit()' used but never defined make[3]: *** [gl_init.o] Error 1 make[3]: Leaving directory `/home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike/src/gldrv' make[2]: *** [all-recursive] Error 1 make[2]: Leaving directory `/home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike/src' make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `/home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike' make: *** [all] Error 2 Compiling FleetYards... display_gtk../src/include/display_gtk.cpp: In function `void AddCats(GtkWidget*, char*, char*)': ../src/include/display_gtk.cpp:133: warning: unused variable `char*new_text' ../src/include/display_gtk.cpp:134: warning: unused variable `int length' ../src/include/display_gtk.cpp:135: warning: unused variable `GtkWidget*button' ../src/include/display_gtk.cpp: In function `void ClickButton(GtkWidget*, catagory*)': ../src/include/display_gtk.cpp:160: warning: unused variable `GtkWidget*label' file ASA - kaji sq kakaw e problema ![]() ![]() 100 i kusur MB download !!!! Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: в Mar 19, 2004, 23:04 problema e vuv gtk2+ , glib2 , pango!
Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 20, 2004, 09:58 а как да го оправя това
Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 25, 2004, 07:30 и 3-те си ги имам.......
ken@linux:~/game/vegastrike-0.4.1-installer> ./setup.sh checking build system type... i686-pc-linux-gnu checking host system type... i686-pc-linux-gnu checking target system type... i686-pc-linux-gnu checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c checking whether build environment is sane... yes checking for gawk... gawk checking whether make sets $(MAKE)... yes checking for gcc... gcc checking for C compiler default output... a.out checking whether the C compiler works... yes checking whether we are cross compiling... no checking for suffix of executables... checking for suffix of object files... o checking whether we are using the GNU C compiler... yes checking whether gcc accepts -g... yes checking for gcc option to accept ANSI C... none needed checking for style of include used by make... GNU checking dependency style of gcc... gcc3 checking for g++... g++ checking whether we are using the GNU C++ compiler... yes checking whether g++ accepts -g... yes checking dependency style of g++... gcc3 checking how to run the C++ preprocessor... g++ -E checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c checking whether ln -s works... yes checking for ranlib... ranlib checking how to run the C preprocessor... gcc -E checking for egrep... grep -E checking for ANSI C header files... yes checking for dirent.h that defines DIR... yes checking for library containing opendir... none required checking for sys/types.h... yes checking for sys/stat.h... yes checking for stdlib.h... yes checking for string.h... yes checking for memory.h... yes checking for strings.h... yes checking for inttypes.h... yes checking for stdint.h... yes checking for unistd.h... yes checking fcntl.h usability... yes checking fcntl.h presence... yes checking for fcntl.h... yes checking limits.h usability... yes checking limits.h presence... yes checking for limits.h... yes checking malloc.h usability... yes checking malloc.h presence... yes checking for malloc.h... yes checking sys/ioctl.h usability... yes checking sys/ioctl.h presence... yes checking for sys/ioctl.h... yes checking sys/time.h usability... yes checking sys/time.h presence... yes checking for sys/time.h... yes checking for unistd.h... (cached) yes checking for an ANSI C-conforming const... yes checking whether time.h and sys/time.h may both be included... yes checking for inline... inline checking for size_t... yes checking for getcwd... yes checking for gettimeofday... yes checking for strdup... yes checking for select... yes checking for socket... yes checking for strstr... yes checking for access... yes checking for lstat... yes checking for finite... yes checking for isnan... yes checking for _finite... no checking for _isnan... no checking ieeefp.h usability... no checking ieeefp.h presence... no checking for ieeefp.h... no checking zlib.h usability... yes checking zlib.h presence... yes checking for zlib.h... yes checking for pid_t... yes checking for unistd.h... (cached) yes checking vfork.h usability... no checking vfork.h presence... no checking for vfork.h... no checking for fork... yes checking for vfork... yes checking for working fork... yes checking for working vfork... (cached) yes checking for stdlib.h... (cached) yes checking for unistd.h... (cached) yes checking for getpagesize... yes checking for working mmap... yes checking for working memcmp... yes Enabling user-specified flags: checking for Win32 platform... no checking for Linux platform... yes checking for MacOSX platform... no checking for python... python 2.3+ /usr/lib/libpython2.3.so yes checking for sdl-config... /usr/bin/sdl-config checking for SDL - version >= 1.0.1... yes checking for SDL_JoystickOpen... yes Using SDL Windowing System checking for Mix_OpenAudio in -lSDL_mixer... yes checking for GL library... yes checking for glXGetProcAddressARB... yes checking for GLU library... yes checking for GL/gl.h... yes checking GL/glext.h usability... no checking GL/glext.h presence... yes configure: WARNING: GL/glext.h: present but cannot be compiled configure: WARNING: GL/glext.h: check for missing prerequisite headers? configure: WARNING: GL/glext.h: proceeding with the preprocessor's result configure: WARNING: ## ------------------------------------ ## configure: WARNING: ## Report this to bug-autoconf@gnu.org. ## configure: WARNING: ## ------------------------------------ ## checking for GL/glext.h... yes checking whether glext.h is recent enough... yes checking for glut32 library... no checking for glut library... yes checking GL/glut.h usability... yes checking GL/glut.h presence... yes checking for GL/glut.h... yes checking for expat library... yes checking expat.h usability... yes checking expat.h presence... yes checking for expat.h... yes checking for png library... yes checking png.h usability... yes checking png.h presence... yes checking for png.h... yes checking for jpeg library... yes checking jpeglib.h usability... yes checking jpeglib.h presence... yes checking for jpeglib.h... yes checking for openal library... yes checking for AL/al.h... no checking for al.h... no *** Hmm, you don't seem to have OpenAL headers installed in the standard *** location (/usr/include). I'll check in /usr/local/include, since *** many distributions put OpenAL headers there. checking for AL/al.h... no checking for al.h... no Cannot find AL/al.h Error::Configuring without OpenAL support! No Crypto++ support configure: creating ./config.status config.status: creating Makefile config.status: creating src/Makefile config.status: creating src/gldrv/Makefile config.status: creating src/aldrv/Makefile config.status: creating src/gfx/Makefile config.status: creating src/gfx/nav/Makefile config.status: creating src/cmd/Makefile config.status: creating src/cmd/ai/Makefile config.status: creating src/cmd/collide/Makefile config.status: creating src/cmd/script/Makefile config.status: creating src/cmd/script/c_alike/Makefile config.status: creating src/cmd/collide/csgeom/Makefile config.status: creating src/python/Makefile config.status: creating launcher/Makefile config.status: creating src/networking/Makefile config.status: creating src/networking/lowlevel/Makefile config.status: creating src/boost/Makefile config.status: creating objconv/Makefile config.status: creating src/gui/Makefile config.status: creating src/common/Makefile config.status: creating src/boost129/Makefile config.status: creating config.h config.status: executing depfiles commands **WARNING** I hope you are running as a user account right now ** if not then please restart with a user... we will only switch to root to copy cd . && /bin/sh /home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike/missing --run autoheader touch ./config.h.in cd . && /bin/sh ./config.status config.h config.status: creating config.h make all-recursive make[1]: Entering directory `/home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike' Making all in src make[2]: Entering directory `/home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike/src' Making all in cmd make[3]: Entering directory `/home/ken/game/vegastrike-0.4.1-installer/vegastrike/src/cmd' Making all in ai Титла: 3D SPACE SHOOTER/TRADER Публикувано от: kennedy в Mar 25, 2004, 11:59 ето и правилния отговор
Q5: When compiling VS I get a "glXGetProcAddress" or "glXGetProcAddressARB" error. A: * Preferred way: Inserting the following lines int the file gl_init.cpp (Forum Link) #define GLX_GLXEXT_PROTOTYPES #include <GL/glx.h> * A second way is to replace glXGetProcAddress with glXGetProcAddressARB or the other way around. * If none of the other ways worked include the line #define glXGetProcAddress glXGetProcAddressARB or #define glXGetProcAddressARB glXGetProcAddress at the top of the file gl_init.cpp (the very first line) * See also the forum entries below: o http://vegastrike.sourceforge.net/forums/viewtopic.php?t=966 o http://vegastrike.sourceforge.net/forums/viewtopic.php?t=1085 o http://vegastrike.sourceforge.net/forums/viewtopic.php?t=1153 o http://vegastrike.sourceforge.net/forums/viewtopic.php?p=14032#14032 |