Я и аз да добавя нещо в тази тема с некоректните IT фирми.
На кратко работя като Unix Sys Admin за едно web studio. Един ден наш клиент който хоства в друга фирма (Net4You (
http://net4you.bg/) ни кара към сайта му да закачим още един домейн. Разликата между първият им и другият домейн е само че единият е .net а другият домейн e .com. Обаждам се във Net4you преди няколко дена като им обяснявам така и тка при вас хостваме домейн .net купили сме си домейн .com и искаме да го сетнете на същият сървър със същият Document Root. От опит знам че такова нещо става за от 3 до 4 минути. Те казват няма проблем но ще ви помолим да се обадите по късно защото техническите ни лица са в обедна почивка. Викам си добре и излизам и аз в обедна почивка връщам се и звъня пак като ме свързват с лице от съпорта им (Николай).
Обаждам се аз представям се кой съм за кого работя отново обяснявам какъв ми е проблема.
Какво беше учудването ми като въпросният Ники ми заяви ми точно в момента имаме някакви проблеми с Интернета и не си виждаме сървърите ще ви го направим по-късно.
Минава един час и си викам дай пък да звънем пак. Звъня аз като директно искам да ме свържат с Николай свързват ме и какво чувам този път като оправдание:
Ми той тоя Windows аз не знам как да ти го направя това. Може да ти го направим с Redirect. Аз му викам добре и така става (с ясната идея че не е това което клиента иска).
Час и половина по-късно резултата е нулев.
Звъня пак свързват ме с Николай който само като ми чу името и затвори телефона.
Това е отношение към сериозен клиент уж.
Според мен стойте далече от такива фирми с кофти съпорт.