Титла: Php/mysql система за обработване на документи Публикувано от: voyager в May 03, 2007, 16:17 Здравейте, искам да ви предложа малко работа по един проект. Ето спецификацията, очаквам офертите ви на voyager123bg@gmail.com
Multiuser система, със MySQL; 3 таблици + няколко форми. В директория admin: Форма за създаване на потребители - username - password -- отива цялото това нещо в една таблица. как тази таблица ще изглежда: |user|pass|email| Условия: - коректност на e-mail - уникално username Форма за създаване на "работа". Изглед на таблицата: |ID|N|PRED|TYPE|STR_RQ|STR_PR|UNI|DEADLINE|USER|STATUS|Pay| Условия: ID - уникално. За всяко ID се създава директория, в която се пазят някакви файлове. N - произволно (цяло) число; въвежда се от текстово поле; PRED - избира се от списък с предмети; Списъка е в predmeti.txt файл, нахождащ се в /admin TYPE: избира се от списък с видове; няколко са, ще се даде допълнително; STR_RQ: цяло число >0, STR_PR: цяло число, няма обработки тук UNI: текстово поле DEADLINE: Дата, > текущата USER: Потребителя, който работи по даден проект. Може да няма само и единствено ако STATUS == NEW STATUS: - NEW - нова поръчка - ASSIGNED - присвоена е на някого, работи се по въпроса - CONSIDERATION - проверява се работата, ъплоадва се файл с инфо за рецензия - COMPLETED - завършен проект; не се показват за избиране избира се от dropdown меню - Pay: Y или N Функционалност: - Трябва и да може да ъплоадва файлове към всяко редче. (директории с ID за идентификатор?) - Вижда всички редчета. - Може да трие редчета от таблицата - Може да променя произволно редчетата (желателно е с бутон edit да се направи) - сортировки по: -- крайна дата (DEADLINE) (най-скорошните най-първи) -- потребител (USER) (азб. ред) -- статус (STATUS) (според статуса; NEW - най-отдолу;ASSIGNED - по средата;CONSIDERATION - най-отгоре;COMPLETED - на 2-ро място) -- UNI (азб. ред) -- STR_RQ (низходящ) -- STR_PR (низходящ) низходящи, възходящи. Показване на логове от потребителската дейност, във вид: [USER] извърши [действие] по [ред от таблицата] Другото - както го направите, в друга (различна) дир. - Идентификация на потребителите по име/парола. (логин форма) Общ изглед на страницата след login (потребителски): [Проекти|Мои проекти] Като "Проекти" е default-ното което се показва. От там, със checkbox-ове потребителите избират кои неща искат (редове от горната таблица), и един бутон отдолу "Приемам" за submit-ване към базата. Записва съответния USER в полето USER от таблицата. Статуса се променя на ASSIGNED Показват се само проекти със статус: "NEW" "Мои проекти" - SELECT от голямата таблица по USER - съответния USER (Всеки вижда само своите си неща) Функционалност: - (бутонче някакво) възможност за отказване на приет вече проект. (Връща статуса на NEW, и изтрива полето USER), ЛОГВА се това действие Внимание със случая когато двама са селектирали едно и също и последователно натиснат "Submit"! - Трябва да могат да upload-ват файлове (по редчетата, по които работят). И да ги виждат тези файлове. (отиват в директория с име ID) - Да могат да променят статус: от ASSIGNED на CONSIDERATION се вижда таблицата + допълнителните полета; пр: |ID| ИМЕ|ТИП|STR_RQ|STR_PR|END_DATE|Университет|STATUS| Сортировки по: - крайна дата (най-скорошните най-отгоре) - TYPE (азб. ред) - STR_RQ (низходящ ред) Ако има някакви неясноти - питайте. Ще се радвам да отговоря на въпросите ви. Титла: Php/mysql система за обработване на документи Публикувано от: MoFna в May 10, 2007, 14:05 Добре дотук много изисквания ...
Какво можеш да предложиш? g.bakalski@rail-infra.bg |