в повечете училища, обикновените учители по информатика и оборудването са на едно пародиийно ниво
на децата не им трябва да се учат на нещо определено за нещо определено - в гимназиите и техникумите трябва да им се даде добра основа и те да изберът към какво да се насочат - а за основата е важно знанието а не ОС, целта да се прокара Линукс е не, че ще спечелим още една битка , а че тя дава много по-добра и смислена основа, която можеш да приложиш навсякъде докато това го няма при вин.
смисълът е не да ги третираме като бебета а като ученици, и и за забарвят да задават въпроси от рода на каква е tcp/ip и какво е това firewall и и ма ли почва у нас.
Измествате тежестта на въпроса - това им трябва на учениците - да се учат и да разберат - и тази възможност им се предоставят от отворенито формати и стандарти - нека да пипат, да ровичкат да сриват - важното е да се научат а не да се чудят от къда да си запомнят документа и после аджеба къде е отишъл....
това за нашите бъдещи заместници в сферата на живота
а за правителстевините организации - и тях можем да ги третираме така, защото повечете хора там използват ОС със същите цели каквито и учениците
а ако някой иска нещо по специално - това е Линукс, може да се направи и да работи без проблем!
Говорете за сериозни и целенасочени неща - не се занимавайте с това кое е хубаво и кое на кое прилича - важното е да си изпълнява функциите и да работи, а ако е евтино още по добре.
Какво си мислите, че аз тука съм зажаднял МОН да прокара Линукс - ми не бре, просто от личен опит знам, че това е по- добре, защото виждам как закоравели вин-ове при това профита се обръщат към алтернативата, защото тя просто работи!
Да говорим по същество!
това което се приказва вече се обезмисля ако искате да правим нещо заедно! за линукс в България ни трябва прост план, проблеми, срокове, ресурси - стратегическо планиране му се вика има книги за това - кажете какво искате,дефинирайте цели, определете към кого е насочено, защо, какво ще прави и за какво е необходимо - ей такива неща.
Сори за правописа....който редактирах до някъде
'>