Вече се продават Тесла 3 с LiFePO4 с малко по-малък обхват, но и цената е по-ниска. Догодина ще пуснат по-малък модел за $25к и най вероятно ще е с такива батерии.
Батерията, мотора, инвертора, редуктора - всичко се охлажда и е на един кръг, нали се сещате, че това само помага на отоплението в купето през зимата или си мислете, че само във великия ДВГ са се сетили да използват топлината от мотора за отопление - един прост клапан.
Зъбната предавка е 1 : 0.9
На светофарите има много ербапи се нареждат до теб да се състезават, то не са спойлери, гърнета, джанти, реване, форсиране, свирене на гуми, някои тръгват още на червено - на старт просто нямат никакъв шанс и гледаш как се пулят. Особено тези с турбо - докато зацепи и си на следващия светофар.
Обема на двигателя няма никакво значение и пичоларите взеха да стоплят, с електриката имаш моментален торк от 0 до макс обороти, да не говорим, че няма превключване на скорости.
В ютуба е пълно с видеа какво се получава на драг пистите дори със скъпарски супер коли срещу невзрачен семеен седан.
особен ташак е:
https://www.youtube.com/watch?v=RRbgChhJFCsДВГ-тата започват да стават жалки. Само мога да си представя след 5г. какво ще е (кървава баня).
Като взимах моята и питах дилъра как става сервиза. Той каза - ни звънкаш и идваме пред вас ако искаш, ама най-вероятно е повече никога да не се видим.