Покажи Публикации - bdenkov
* Виж публикациите на потр. | Виж темите на потр. | Виж прикачените файлове на потр
Страници: 1 2 3 [4]
46  Хумор, сатира и забава / Кошче / Re: ЛзБ си завръща славата -: Nov 24, 2021, 05:35
Няма да отварям нова тема. Извинявам се за разводняването.

Интересувам се къде в София мога да закупя чертожна дъска:

Robotron Reiss ZTFII

Robotron Reiss Assistant

VEB " Robotron " е от ГДР  за производство на военна електроника, компютри, принтери - иглени и др. в град Karl - Marx Stat по - времето на ГДР.  Сегашният германски град Кемниц в източна Германия.
47  Хумор, сатира и забава / Кошче / Re: Покупка от Китайски сайт през интернет. Рискове -: Nov 24, 2021, 05:24
Няма да отварям нова тема. Достатъчно теми в този форум съм отворил. Затова ще пиша тук в тази тема. Извинявам се за разводняването.

Кой би бил най - удачният и сполучлив избор за масов автомобил на Българина по- времето на НРБ.

1.Трабант 601 601S, комби. С две врати. Цена на калник - 5лв. Цена на странична врата без механизъм и стъкло - 11 лв. Евтини резервни части. Разход на бензин 5 литра / 100 км. На двутактово масло не зная.

2. Фолксваген костенурка - дали няма да е прекалено скъп за България.

3. Италианска - триколка мотопед с фургон - багажник и едно цилиндров двутактов двигател. Не зная, колко е струвала в Италия. Пренася и товари.

Българските мотопеди Балкан 50 сс и Балкан 250 сс са дефектни още от преди да бъдат закупени.

Имам в предвид от частни лица. Нещо, като масовост на придвижване между съседни села без кон, магаре, муле, катър или каруца.

Нещо, което и старите хора ще могат да го управляват, пък и да е евтино и с евтини резервни части.

Защото според мен най- масовият автомобил разпространен в НРБ беше Москвич 408 и винаги повреден. Паметник. Дали не сбъркахме с Москвич. Ако вместо Москвич бяха масово Трабант. Те поне бяха в движение.
48  Хумор, сатира и забава / Хумор / Re: Автомобил на лизинг. Условия. Какви са подводните камъни? Премерен ли е рискът? -: Nov 24, 2021, 05:08
Отворил съм в този форум много теми. Не искам да отварям нова тема. Затова ще пиша в тази тема, въпреки, че я разводнявам.

Мнения за СОЦ ретро автомобилите. Вашите мнения и това , което знаете, сте прочели или чули. Масовите коли. Разход на гориво. Ремонти. Возия. Масовост или не на разпространение в България при частни лица.

Дачия 1100 1300 - гние по бързо от Запорожец.

Застава - Юго 45-55 - слаб и маломощен двигател.

Запорожец -Костенурка 965 - 968 -968А

Фолксваген костенурка с боксеров двигател.

Москвич - 403- 407 - 408 -Й - ЭЙ - 412 - 412 Д 86 октана - по - ниска степен на компресия - 2138 - 2140
Алеко от 12 000 през 1986 год. на 40 000 лв. през 1988 год. от държавната Мототехника на Орион.

Жигула

ВАЗ 2103

ВАЗ 2106 - само една бройка съм виждал в НРБ.

ВАЗ 2105 - ВАЗ 2104 комби

ВАЗ 2107 след 2005 год. съм виждал.

Лада Спутник - руското название на предназначените не за износ. С три или с пет врати. Аналог на Лада Самара. С пет врати максимум един път през животът ми съм виждал.

Варбург 353 комби, де лукс, с люк, с радио, с лайсна, три цилиндъра, радиатора отзад
Варбург от 1988 год. до 1990 год. с нови фарове и стопове и двигател 1.1 от Фолксваген Поло - Бензин.
Вартбург от 1956 год. до 1962 год. с две врати. Като Шкода Фелиция от този период от време.

Трабант 601 601S, комби. С две врати. Цена на калник - 5лв. Цена на странична врата без механизъм и стъкло - 11 лв. Евтини резервни части. Разход на бензин 5 литра / 100 км. На двутактово масло не зная.
Трабант - 1956 год. до 1963 год. само ламарина, тенеке и две врати.

Шкода - 100, 105, 120. Рапид и кабриолет не са масови в НРБ.
Двигателят е отзад. Казват, че от шумът на двигателя при движение се почива на всеки половин час, защото от шума е много неприятно при шофиране. Не зная доколко това е вярно.
От 1956 год. до 1962 год. Шкода Фелиция с две врати - само ламарина.
След 1990 год. видях Шкода Фаворит. Произвеждат ги от 1982 год.

Татра - осем цилиндров лек автомобил произвеждан от Чехословакия. Само три модела. Първите два модела са с три предни фара. Два предни фара отстрани и един преден фар в средата. За ремонт, отстраняване на дефекти, модернизиране на бройката кола, оптимизация, ремонт и тунинг и сервиз само на място в завода в ЧССР. Двигателят е отзад. V - образен. С въздушно охлаждане.

Полски фиат лимузина - лукс и удобство. За качество не зная.

Полски фиат оранжева кос9тенурка - само с отворен заден капак и дву цилиндровият двигател прегрява и май или може би от прегряване блокира. От зад е двигателя. Въздушно охлаждане. Като деца им викахме сапунерка. Не съм сигурен, но мисля, че ДВГ е четири тактов.

Румънски джип Аро с две врати - по- лиценз ги произвеждат в Гърция и Египет. Или джип Текезесарка. Или ССР джип военен.

Румъния произвежда камиони Роман.
Румъния произвежда дизелови локомотиви.
Унгария произвежда дизелови автобуси и електрически тролей.
Чехословакия произвежда дизелови камиони Татра - и с въздушно охлаждане. и нов модел. Голяма част от тях са за СССР военна промишленост. Най- мощните, най- добрите и най- качествени дизелови камиони в СИВ.
Чехословакия произвежда електрически локомотиви.
Преди 1975 год. бяха сини на цвят и се управляваха чрез резистори - реостата. Всички се запалиха от реостатите. Връщаха ги по- жп - линия в ЧССР. След 1976 год. дойдоха червените електрически модернизирани локомотиви. Те и до сега се виждат по- гарите.
Малко политика:
Преди 1944 год. в Царство България има четири самолето стройтелни завода.
Един в Божурище.
Втори в Ловеч. Капрони или съм в грешка.
Трети в Казанлък. Днес е известен под името хидравлика или подобно. Не си спомням.
Четвърти в Пловдив.
Идват освободителите. Заводите са конфискувани, под предлог репарации, демонтирани и пренесени в СССР - Русия.
Освободителите заповядват. България, като победена държава да предаде, както репарации на ЧССР - Чехословакия цялата техническа документация на Българските самолети с български патенти и интелектуална собственост - ДАР- държавна аеропланна работилница и ЛАЗ - Лазаров. Чехия ги произвежда, под името Чесна - пътнически самолети за до 10 човека.
Кое е вярното?
Преди 1944 год. в Царство България бе дървеното рало, а след 1945 год. се возихме в коли - Москвичи.
Преди 1944 год. имахме четири авио завода за самолети. След 1945 год. произвеждаме мотики и велосипеди Балкан.
През 1946 год. има преброяване. 7 004 600 приблизително.
Официално през втората световна война: 8 000 убити и загинали. 20 000 ранени и безследно изчезнали.
Смес на истина и лъжа. На кофа с прясно мляко и една лъжица гнус е достатъчен.
Истината: Около 1 000 000 убити, загинали, без следно изчезнали и пленници.
Няма как да зная, колко е броя на ранените.
Благоевградски окръг е Македонски - Югославси с друга азбука и учители и народност Македонец.
Преброяването е от 1946 год без Македонци. Само Българи.
Така, че като срещнеш, прочетеш или видиш, че 1946 год. Българите са били 4 000 000, а 1988 год. станали 9 000 000, то не вярвай. Това е лъжа.
България произвеждаше Булгаррено 8 -10 - Алпин.
Заплата през 1966 год. на шофьор на камион, магазинер хранителни стоки, магазинер плод и зеленчук, счетоводител е 55 лева за един месец.
Цена Булгаррено 8 - 7785 лв.

Цена Булгаррено Алпин  - 8100 лв. в Мототехника.

Последните Булгаррено 8 след, като излязат от магазина се разпадат на калници и други. Лошо качество.
Булгаррено от 850сс до 1300сс. Четири цилиндъра. Задно разположен двигател. Вътре изглежда комфортно и просторно.

От 1945 год до средата на 1974 год. работната седмица е шест дневна. В събота се работи до обяд.
В селското стопанство - ТКЗС- АПК- МТС- ДЗС работният ден е 12 часов. Надница за трудоден на доячка 25 стотинки за 12 часа. Важното, е че хляба Добруджа беше 36 стотинки 1984 год. Затова хората бягаха от село в град при възможност. Ако ги пусне партийният секретар. Столицата не е за всеки. Има жителство- крепостничество. Има и окръжни градове. От 1938 год. до 1944 год. работният ден е 8 часа при пет дневна работна седмица и 20 дни годишна платена отпуска. За пример - шофьор на камион ЗИЛ в ТКЗС взима 1, 50 лв. надница за 12 часа работен ден.
От 1975 год. не съм сигурен, но няма родени бели деца по- селата. Може и да греша. Може и да бъркам. Чул съм че през 1975 год. са родени най- много деца и тогава икономиката, ръстът и растежът й , като приходите и печалбата били на върха от цялата 1300 год. история на България. Дали да им вярвам?
Старите и възрастните постепенно измряха от възраст. Последните родени 1917 год. - 1924 год. - 1930 год. починаха около 2000 год. - до 2008 год. и селата опустяха. Да отидеш на село. Къщата празна и студена. Няма кой да те посрещне със сготвено. Ти да пътуваш, отопляваш къща, готвиш след дълго пътуване е неприятно. А няма ли кой да поддържа една къща, то тя се руши.
Виц ли е, то това аз не зная. На един човек починал съседа и комшият му купува къщата за 2к в едно село. Разбрал за това един човек на улицата и му казва на купувача. Вчера съседът ти почина, а днес ти му купуваш домът и имота за пари. Но знай какво ще ти кажа. Ти си възрастен и когато починеш, то и двете къщи ще бъдат мой за без пари.
Цар Киро от Катуница е роден в град Кавадарци, съюзна федеративна република Македония през 1949 год. по- времето на НРБ и Вълко Червенков наследил Георги Димитров.
Полски бензинови товарни камиони Star.
Унгарски Бензинови камиони - може и да греша.
Съветски камиони- Камаз, ЗИЛ, Урал, Прага, ГАЗ, ЛАЗ, ПАЗ - вкл. автобуси с две надлъжни дървени греди и върху тях копето плюс окачването. Като изгние дървото. Дизеловите МАЗ, КрАЗ.
Белоруските кариерни камиони- БелАз.
Дизелови ДВГ на СССР.
Ярославски машиностроителен завод. ЯМЗ -240 12 цилиндъра. V-образен. Разход по- норма - книга нафта. 160 литра на 100 км. празен самосвал Краз.
Реално над 200 литра на 100 км. път за Краз. Същия модел дизелови ДВГ се монтират и на част от моделите на БелАЗ.
ЯМЗ-238 - 8 цилиндров V - образен. 200л / 100 км. Краз, Трактори, Булдозери
ЯМЗ-236 - 6 цилиндров V - образен. 180л / 100 км. Маз, Трактори, Булдозери
Стоманеният вол - фадроми, грейдери, булдозери и пътно- строителна техника от Полша.
Варшава - собствена Полска разработка с двигател по- лиценз на Форд и Победа.
Сирена - от 1949 год. три цилиндъра, радиатор отзад зад двигателя, Чисто Полска разработка с две врати. Не съм виждал в НРБ.
Волга ГАЗ - 19- 21- 2140. По - новите не ги зная. Двигател 88 или 92 к.с., като Варшава и джип Уазка, но стояха, като паметници пред блоковете. Наскоро видух една газ 21 в движение. Редът на ход на цилиндрите им е особен. Не е масово срещания, като при западните автомобили.
Полонез и Татра - последен модел. Квадратни ъгловати хечбеци след 1991 год. Приличат малко на SAAB- шведският модел от 1991 год. На външен вид.
Товарен камион Jelez - прилича на Шкода - Мадара.
Товарен камион LIAZ - Мадара, автобуси междуселски Чавдар - Ботевград с три врати- червено - бели. Шасито и окачването отдолу е 1:1 с Шкода - Мадара. Отгоре вместо самосвал са пътнически седалки и конструкция.
Туристически Чавдар с двигател унгарски от RABA-MAN.
Не зная дали е истина или лъжа, но:
Шкода - Мадара=автобуси междуселски Чавдар произвеждани в НРБ по- условията на патент от 1943 год. Австрийски на Щаер - Камиони.
Туристически Чавдар с двигател унгарски от RABA-MAN произвеждани в НРБ по- условията на патент от 1956 год.
За Аvia - Преслав с дизелови ДВГ не зная.
За Волга газ 2104 с дизелов двигател четири цилиндров от мотокар не зная, но съм чувал, че дизеловите двигатели четирицилиндрови от мотокар им идвали много тежки на газ 2104 и се затормозявали двигателите. Тоест чупели са се. Увеличаване на броя на повредите и отказите.
49  Хумор, сатира и забава / Живота, вселената и някакви други глупости / Re: Курвенските пинизи на малките-и-меките -: Nov 24, 2021, 03:09
Извинявам, се че разводнявам темата. Пиша в тази тема, защото не искам да отварям нова тема.

Около 1988 год. до около 1992 год. в най- големият Кореком на Георги Димитров / Мария Луйза с залепени сини големи букви върху станиопор и корда - влакно за риба закачени за тавана - SONY. до Новотел Европа / Принцес / Рамада.

Зад старият новотел е Второ РПУ.

Та в този най- голям Кореком, заобиколен и от двете му страни с Корекоми -магазини, но по- площ с по- малък размер.

Продаваха комбайн или уредба, като размер по- скоро мини или микро, като стандарт.

Марка: Sanyo

Предполагаеми от мен подобни модели или аналози.

Sanyo  ph-z 300

Sanyo PH-WCD850

Sanyo PH-WCD950

Fuscher

Victor RC-X90

G-HORN EX

По -мой спомени за последно, като го видях го продаваха на Сърбски гражданин за 10 000 лв. или 12 000 лв.  Хоризонтален е. С малки три или четири лентови колони. С две аудио касетки. Върху капаците на двете вертикални аудио касетки - гнезда фул - пълен фул от много мигащи червени светодиоди в форма на вертикална права скала и посока. Правоъгълни широки светодиоди. Фул капацитивно или сензорно - каквото и да значи управление. Механични клавиши нямаше. Механични и въртящи копчета нямаше. Отгоре над капаците на касетките имаше огромен дисплей с цифрово радио. Най- отгоре имаше капак на компакт диск. Не съм сигурен, но мисля, че двете му странични колони бяха с размери 150 х 150 мм или до 200 х 200 мм. Мисля, че това е и максималната му височина.
С две думи:
Издирвам модел комбайн - уредба по- спомен марка на производител Sanyo и продавана за 10 000 до 12 000 лв. в София в Кореком и само в Кореком. В други магазини Кореком в София не съм го виждал. Детски спомени на беден ученик.
50  Хумор, сатира и забава / Кошче / Re: Китайците ще ни превземат ;) -: Nov 24, 2021, 02:37
Цитат
1. Роденият в Ню Йорк турчин Борис Джонсън (тъп като
слонски гъз,но затова пък нагъл и безпардонен), в качеството си на
премиер,ще извади Англия от ЕС.Тъй като приноса им в бюджета на
евроГейския съюз е сериозен (2-ра по размер икономика,съответно и 2-ра
по размер вноска),ще намалеят кинтите в общия бюджет на ЕС.
Съответно  ще намалеят и евросредствта за нас,а това е проблем.

Той е братовчед на Английската кралица, а ти не си.

Той се вози в Ролс-Ройс, Бентли, Астон- Мартин, има собствен хеликоптер и собствен самолет.

Той е братовчед на Дейвид Камерън - Британски премиер.

Той си има апартаменти, замъци, коне, доходи, заводи, фирми с печалба.

Той е богат и с богати и влиятелни роднини. Има кой да се заинтересува за него.

Възможно е и да има прислуга.


Авторът на цитата:

Кара 12 годишна кола Голф или нещо по- ново, но на лизинг.

Работи за 600 до 1800 лв. на месец.

Замъци, Приеми, Бенлита, Ролс-Ройси и международно уважение от САЩ президенти и политици  и такива от западна Европа предполагам е виждал в интернет или телевизията.

Със сигурност не познавам авторът написал цитата и не зная нищо за него, като човек. Но въпреки това споделям моето мнение от моята камбанария. Моята гледна точка без да познавам авторът написал въпросният цитат и без да зная нищо за него.
51  Хумор, сатира и забава / Хумор / Re: Стихотворения за "Fiat 125p" -: Nov 24, 2021, 02:21
Мога ли да запитам един въпрос без да има обидени или сърдити.

Социалистически автомобил над 100 000 км. без първи, втори или трети основен ремонт на двигателя със съответният комплект зап. части от запасни части - резервни според поредният брой на текущия или изминал ремонт на бензиновият двигател дали сте виждали или само чували. Полски Фиат лимузина работи с 96 октана или 98 октана Оловен бензин. Съгласно НРБ стандарта и ОН отраслова нормала на Петрол най- високо октанов бензин предлаган в бензиностанциите около София - Мотел Божур - Милево Ханче - Ломски Форт - Орион бе 93 октана. На мотел Божур имаше автосервиз за западни автомобили срещу долари и валута. Там никога не е имало бензиностанция. В СИВ 96 октанов оловен бензин в Чехословакия и / или Унгария - УНР- Маджарско - май само там го имаше. По- стандарт. В НРБ само 86 / 91 / 93 октана оловен. Предполагам, че няма СОЦ и СИВ бензин безоловен. За чужденците и Турските гастербайтери преминаващи с колите и автомобилите през България - не зная. Мосвич 408- Й ЭИ по- принцип работеше с 86 при степен на сгъстяване 7,8:1 в цилиндрите. Жигулата работеше с 91. Полски Фиат лимузина с 93 бензин до 50 км. в час скорост максимум. Просто двигателят си иска своето.

За Шкода 100 - 105 -120 , какво е Вашето мнение, като качество, изпълнение, предимства и недостатъци? Понеже темата е за автомобили СОЦ.
Да не отварям нова тема. Затова пиша в тази тема.

Полски Фиат лимузина е за експлоатация с оловен бензин. В момента в РБ се продава само без оловен бензин. Нещо кръчмарският лаф в селската тлака за износване на водачите и седлата на клапаните без допълнителна добавка от химия, защото уж оловото съдържащо се в бензина уж имало смазващи свойства и от там по- малко износване. По- малко износване за соц автомобил - това е чудо. Как се минава на технически преглед без документи предвид 40 - 45 години от спирането на поредната версия- серия на модела. Имам в предвид годините 1976 -1982 год.
52  Хумор, сатира и забава / Живота, вселената и някакви други глупости / Re: Разно извънтемие -: Nov 24, 2021, 01:43
Извинявам се, че цапам тази тема със спам и флуд. Не искам да правя поредната нова тема, затова ще питам в тази тема. За което моля за извинение.

Вашите мнения за: https://www.radioshackcatalogs.com/

Ако може да се отвори каталогът на компютрите.

Мисля, че и музикалната техника и радио станциите в другият каталог са интересни, поне за мен.

Вашите мнения за: backbox-7-desktop-amd64

В момента съм с Арч. Дали си заслужава да проявя интерес и да сменям Арч-а.

Търся информация за: Съраунд система с рака Sharp- 7770 + колоните. За цялата система в комплект търся мнения. Само усилвателя не ме интересува. Качество на звук. Цена и др.
Мисля, че е излязла през 1983 год. на пазара в Западна Европа.

Търся информация за: Съраунд система с рака Sharp- 8880 + колоните. За цялата система в комплект търся мнения. Само усилвателя не ме интересува. Качество на звук. Цена и др.
Мисля, че е излязла през 1990 - 1991 год. на пазара в Западна Европа. За цена през 1991 год. предполагам, че е над 3 000 бундес марки - Западно - Германски. ГФР.

Предполагам, че са били по- резиденции. При домашният бит дали са били често срещани?

Да се похваля. Преди 4 месеца от магазин за левче си купих телевизионна игра за 25 лв. Напълно фолирана от завода кутия. В същия ден я пробвах на телевизора и не работеше.
Вчера се сетих за нея. Днес я пробвах на същия телевизор.
JVC 32" Full HD. Не работеше. Телевизорът е на 2-3 год. От Техномаркет. Преди да изтече 2 год. гаранция 35 дена телевизорът беше напълно повреден. Викнаха ме след два дни да взема същия или друг такъв модел. Произведен е от Вестел - Турция. Имам и допълнителна застраховка в застрахователно дружество за още три допълнителни години. Застраховка при повреда, а не безплатен ремонт.

Занесох я в кухнята. Телевизор Blaupunkt 32" Full HD. Закупен през 2014 год. лятото от Кауфланд. Работи без забележка. Текстът малко е размазан. Има два пулта плюс пистолет.
Super 8-bit game - SQY-888
Роден съм 1976 год. От май 2006 год. имам  Атлон 64 3200+ с дъно А-8N-E с х16, х8, х4, х1 слота. От 2014 год. съм на Линукс. Първият ми Линукс беше УСУ - 8.1 Дестоп. До сега.
Компютърни игри досега не съм играл поради липса на знания и език. Играх около 20 минути Каратека и Супер Марио и други игри само за опит. От това ми е много повдигнато настроението.

При телевизор: JVC 32" От дистанционното избирам: Списък на източниците. От него по вертикала избирам: Wireless Display.

Готови сте за свързване. За да започнете пуснете Wireless Display на вашият компютър или смарт телефон.

Име на адаптора: JVC 1234567E

Идентификатор на адаптера: 98756432Е

Какво да правя? Нямам безжична връзка с телевизорът.

Рутер: Archer C5 V4.0

TP Link В5В8

TP Link В5В8-5G

В кухнята на синята точка имам едно Xaomi Mi допълнително и чрез него през рутера гледам Тубата.

2. При телевизор: JVC 32" От дистанционното избирам: Списък на източниците. От него по вертикала избирам: Споделяне на аудио видео. След това ми излиза надпис: Archer C5 Замисля се телевизорът. Изписва ми няма споделено съдържание. След, което изписва:

Готови сте за свързване. За да започнете пуснете Wireless Display на вашият компютър или смарт телефон.

Име на адаптора: JVC 1234567E

Идентификатор на адаптера: 98756432Е

Едновременно от рутера съм прокарал 5 метров кабел фабричен за компютърни мрежи. Преди време беше включен в лан буксата на телевизорът, но в момента е изваден.

Какви са Вашият съвет и мнение.
53  Хумор, сатира и забава / Кошче / Покупка от Китайски сайт през интернет. Рискове -: Nov 13, 2021, 00:23
Извинявам се, че Ви занимавам с моите проблеми.
Изкача ми рекламен прозорец на Китайският сайт за интернет търговия Али Експрес или Али Баба беше, не помня точно, докато разглеждах български форум.
Кликнах на рекламата, отвори се Китайският сайт за интернет търговия. Веднага настроих валутата на Български лев, Дестинация за получаване - София, Език - Английски. Нямаше Български.
Предлагат ми от сайта без аз да избирам или въвеждам букви.
Предложение № 1. Мултицети - пълен тъч скриин, без обхвати или граници на измерваните величини, с кабели, датчици и др. Цветен.
Уловки: Цена от 30,00 лв. до 37,00 лв. + 7, 45 лв. за транспорт + 2,18 лв. за нещо чешко. През Русия нямат опция. 12 дни.
Предложение № 2. Осцилоскоп - цифров цветен по -избор. От 20 MHz до 50 MHz. Едно канален или дву канален. С вграден горният мултицет или поне с неговите параметри или възможности. С Генератор или без вграден генератор. Уловки: Цена от 200.00 лв. до 270.00 лв. + 29.00 лв. за транспорт + 4.66 лв. за през Чехия. През Русия -няма възможност. 18 дни.
Предложение № 3. Металотърсач - аналогов или цифров, стрелкова индикация или Цифрова индикация с екстри, като знаци за вида на метала и размер. Бутон за нулиране на земята, на чувствителността и други екстри. Една или с две търсещи глави.
Уловки: Цена от 37.00 лв. до 270.00 лв. + 15.00 лв. за транспорт до България + 9.00 лв. за през Чехия. 14 дни.
Нямам акаунт в цитираният Китайски сайт.
За Сравнение цени в София, бул. Христо Ботев, като Контрапредложение на цитираните по- горе.

21. Аналогов мултицет в магазин за 1 лев - 20.00 лв.

22. Цифров тъч скриийн мултицет с механични копчета - над 380.00 за най - смотаните модели + покачване на цената за USB или RJ45.

23. Аналогов осцилоскоп с кинескоп от 20.00 MHz едноканален - от 900.00 лв. до 1800.00 лв.

24. Цифров осцилоскоп с екран LED таблет без тъчскрийн с механични бутони, от 20 MHz до 50 MHz, едно или дву канален, Без вграден генератор. - от 1500.00 лв. до 2900.00 лв.

25. Металотърсач аналогов с една търсеща глава и стрелкови за 320.00 лв. Същия модел и вероятно от същия китайски производител на сайта е 40.12 лв. +3.29 лв. за транспорт + 2.78 за Чехия.

Без мнение или информация или удостоверения или сертификати за метеорология на измерваните величини от уредите, както от София така и от Китайските предложения.
За София предполагам, че трябва допълнително да си закупувам кабели и измервателни сонди и др. подобни.

Как стой въпроса с декларация за цената в София, Мито, Данъци, Митница София до Ж.П. Гара София срещу Новотел Европа, Как и къде го освобождавам в София, Електронен подпис, - Аз нямам електронен подпис, Нямам и Дебитна карта Маестро, Нямам и Дебитна карта Виза Електрон,
Те Дебитните карти дали имат възможност за активация на международни преводи или международно банкиране и др. необходими.
Главно ме интересува електронният подпис, декларацията за стойността на цената и др. в София.
Удобно ми е лично на мен международно плащане, чрез изи пей, но до колкото съм запознат , то не съществува такава опция или възможност.
Интересувам се от фирми или Китайски магазини в центъра предлагащи подобни услуги. Без Търговски Център Илиянци, Без Спекуланти, без Търчи Лъжи, Без Въздухари под налягане, без Самозванци и др.
В интернет намерих ТЦ " Илиянци", но не ми се видяха текстът и рекламата интелигентни или ясни.

Странни съвети и предупреждения и мнения от мой приятели и познати на четири очи без доказателства.

Поръчах тези слънчеви очила Police от същия китайски сайт за 2.25 щатски долара. При освобождаване от митница София митничаря ги определи или оцени на 2000 щатски долара, като марка и съответна стойност на очилата.

Поръчах този механичен часовник - Швейцарска марка намален в същия Китайски сайт от 1680.00 щатски долара на 70.00 щатски долара. Политика на сайта предполагам за единични бройки или залежали стоки. Стоки водещи се бутикови, свъх луксозни и подобни определения. При освобождаване от митница София митничаря го определи или оцени на 5000 щатски долара, като марка и съответна стойност на часовника.

Не зная доколко горните чути думи или дадени неща за митничарите са верни , и без да съм видял на живо изпратената стока или пратка да се поставя цена от 5 000.00 щатски долара само, като се гледа електронна принтирана таблица на смачкан бял лист хартия формат А4 с напечатени или принтирани букви, числа и знаци с размер около 8 пики - доста дребни за да се виждат ясно с невъоръжено око.

Отделно питане. Преди време попаднах или срещнах или видях в форума на сандъците интернет линк водещ към годишни каталози на
компютри в САЩ от около 1976 год. до около 1996 год. Ако знаете или имате възможност тук да ми дадете този линк.
54  Хумор, сатира и забава / Живота, вселената и някакви други глупости / Re: Епидемията и българските културни особености -: Oct 30, 2021, 20:48
По- време на кризата с заразата вече повече от година какво се случи с Вашият работодател и Вашите близки ?  Безработен ли сте? Финансовите Ви доходи дали са се влошили поради загуба или липса на пари и средства? Като безработен как се свързват двата края на семейният бюджет? Обявите за работа в джобса дали са кухи? Проверявате ли в БГ работодател мненията?
Отивате на интервю. Викат Ви след време на второ интервю или как става процедурата? Мнения за коректни и некоректни работодатели.
55  Нетехнически теми / Идеи и мнения / Pacstall е предназначен да бъде AUR за Ubuntu. Ще се получи ли? -: Sep 13, 2021, 19:01
Pacstall е предназначен да бъде AUR за Ubuntu. Pablinux

Софтуерът може да бъде инсталиран на всяка дистрибуция на Linux по различни начини. Едното е официалното хранилище, но можем да използваме и пакети flatpak, snap и AppImage. В допълнение към всичко това, Arch Linux има AUR, хранилище на общността, в което откриваме практически целия софтуер, който съществува за Linux и който, ако не знаем как да компилираме, можем да управляваме с yay. Например в AUR намираме разширения за GIMP, които иначе би трябвало да търсим, което го прави за завист на други дистрибуции. За да се опитате да компенсирате тази липса в Ubuntu, има Pacstall.

На хартия Pacstall изглежда много добре. Предполага се, че това е инструмент за автоматизиране на инсталации на софтуер, хостван на GitHub или GitLab на Ubuntu. Той е роден преди малко повече от година, така че можем да кажем, че прави първите си стъпки, но поне в момента потребителите на операционна система, базирана на Arch, могат да се забавляват само от огромната разлика.

Данни:

    1. Pacstall има свое собствено хранилище и могат да се добавят още хранилища.

    2. Начин на работа?

Pacstall има свое собствено хранилище и могат да се добавят още такива.

Екипът на Pacstall качва пакетите в официалното хранилище на проекти и това е основната разлика от AUR. Хранилището на общността Arch съществува от години и всичко е там. В това, което се представя за еквивалент на Ubuntu, те качват пакети за много кратко време, така че списъкът с наличните пакети е кратък.

Съмнението, което имам, след като го опитах и ​​прочетох документацията му, е как ще бъде в бъдеще. Този вид мениджър на пакети ви позволява да добавяте хранилища, но в момента инсталацията се проваля, защото липсва файлът pacscript, необходим за инсталиране на пакетите. Ако поправят това в бъдеще (или ако правя нещо нередно и някой знае какво е, нека ми каже), това може да не е AUR, но това е много интересен инструмент.

Начин на работа?

Първото нещо, което трябва да направите, е да го инсталирате-нещо, което ще постигнем, като отворим терминал и напишем тези команди:

sudo apt install curl
sudo bash -c "$ (curl -fsSL https://git.io/JsADh || wget -q https://git.io/JsADh -O -)"

Оттам останалото е като apt, pacman, dnf и т.н., но по свой специфичен начин:

    pacstall, последвано от:
        -I: ще инсталирам пакета.
        -R: ще премахне пакета.
        -S: ще търси в хранилищата.
        -A: ще добави хранилище от GitHub или GitLab.
        -U: ще актуализира скриптовете за pacstall.
        -Up: ще актуализира пакетите.
        -ч: помощ.

Ако искаме да го деинсталираме, трябва да напишем следното:

bash -c "$ (curl -fsSL https://git.io/JEZbi || wget -q https://git.io/JEZbi -O -)"

Би било хубаво, ако Ubuntu имаше свой собствен AUR и не зная дали Pacstall някога ще изглежда така дори минимално. В момента има пакети като Android Studio или Google Chrome. Ако общността се регистрира за сътрудничество, ще се види докъде ще стигне този проект.
56  Хумор, сатира и забава / Кошче / Защо Русия не е икономически гигант? -: Sep 06, 2021, 20:07
Добре, отговорът може би е Корупция, но как може страна толкова богата на нефт и още куп други полезни изкопаеми да има такъв нисък стандарт на живот?!?

Реално погледнато 10%(ако не и по-малко) от руснаците са супер добре/богати, а останала част мизерстват.

Доста често съм разговарял с "нормални" руснаци във Варна и сами споделяли, че е голяма мизерия. Самият факт, че мин.работна заплата е 300 долара, говори достатъчно.

Защо Русия не може да произвежда автмобили, които да са конкурентни на западните?

Защо Раша няма собствен Смартфон, които да се конкурира със Самсунг и пр. ?

Имат една армия, която реално погледнато е силна и модерна, но по бюджет отстъпа на САЩ.

Имат многобройно население и добри учени, но повечето от тях работят в Америка или Финландия. Визирам инженери и програмисти.
 
57  Нетехнически теми / Предложения за български проект / Дистрибуция с безплатни аналози на тези програми. От вида CAE Linux. -: Feb 17, 2016, 17:14
Abaqus - универсална система с вграден краен елемент анализ на преди / след процесор;
    ADAMS [1] - система за моделиране и изчисляване на multibody динамика;
    ANSYS - универсалната система с вграден краен елемент анализ на преди / след процесор;
    APM WinMachine 2010 - универсалната система за проектиране и анализ в областта на машиностроенето, анализ на крайните елементи включително интегрирани преди / след процесор;
    APM строителство 2010 - вътрешен универсална система с вграден краен елемент анализ на преди / след процесор за проектиране и анализ на метал, бетон, стоманобетонни зидария и дървени конструкции;
    Autodesk Simulation - набор от универсални системи с вграден анализ на крайните елементи предварително / постпроцесори (комплексът включва Autodesk Simulation CFD - изчислителна динамика на флуидите софтуер, Autodesk Simulation Mechanical - софтуер за механични и термични анализи продукти и дизайн, Autodesk Simulation Moldflow - леене пластмасови изделия процес симулация софтуер под налягане);
    ESAComp [2] - системата софтуер на крайни елемент изчисления на многослойни тънкостенни плочи и черупки;
    Ойлер (Ойлер) [3] - софтуер за автоматизиран анализ на динамичен многокомпонентни механични системи;
    МКЕ-модели - софтуерен пакет за моделиране и анализ на крайните елементи. Тематична програма - геотехнически изчисления, съвместните изчисления на строително-базови системи;
    Femap - независим от CAD преди и след процесор за анализ инженеринг крайните елементи;
    ASONIKA [4] - Автоматизираната система за гарантиране на сигурността и качеството на оборудването (симулация на сложни подсистеми на електронно оборудване по МКЕ и CDM);
    CAE Fidesys [5] - универсална система с вграден краен елемент анализ на преди / след процесор;
    HyperWorks (HyperMesh, RADIOSS, OptiStruct, AcuSolve т.н.) - Универсална софтуерна платформа за анализ крайни елемент;
    Moldex3D - софтуерна система за крайни елемент моделиране на армирана пластмаса шприцоване;
    MSC.Nastran - универсална система на CE анализ пре- / постпроцесор MSC.Patran;
    NEiNastran - универсален софтуер система за анализ на крайни елемент;
    NX Nastran - универсална система на FEM анализ;
    OpenFOAM - свободно разпространявани универсална система KO пространствено моделиране на непрекъснатите механика;
    QForm 2D / 3D - специализиран софтуерен пакет за Моделиране и оптимизация на технологични процеси щамповане;
    Саломе - платформа за изчисления MCC (данни за обучение - наблюдение изчисление - визуализация и анализ на резултатите);
    SolidWorks Simulation - пакет семейството на сетълмента в SolidWorks; (здравина, динамика, топлина, честотен анализ, хидродинамиката на газ и така нататък.)
    SAMCEF - универсална система с анализ на крайните елементи предварително постпроцесор SAMCEF Невярно;
    Simmakers CAE Platform [6] - софтуерна платформа за извършване на цифрова симулация на физическите и технологичните процеси с вграден пре- / постпроцесор.
    SimulationX [7] - софтуерен пакет за моделиране и анализ на кинематиката и динамиката на превозни средства, индустриално оборудване, електрически, пневматични и хидравлични предавки, двигателят с вътрешно горене, хибридни двигатели и така нататък D..
    STAR-CD - универсална система MCO анализ пре- / постпроцесор;
    STAR-CCM + [8] - универсална система MCO анализ пре- / постпроцесор;
    T-FLEX Анализ - универсална система с вграден краен елемент анализ на преди / след процесор;
    CAElinux [9] - разпространението на операционната система Linux, която включва редица безплатно CAE софтуер, включително OpenFOAM и Саломия.
    Universal механизъм (UM) [10] - софтуерен пакет проектиран да симулира кинематиката и динамиката на равнинни и пространствени механични системи;
    FRUND [11] - комплексни системи динамика моделиране на твърди и еластични тела;
    MBDyn [12] - система за комплексен анализ и изчисления на нелинейни динамиката на твърди и еластични тела, физически системи, "умни" материали, електрически мрежи, активно управление, хидравлични мрежи, аеродинамиката на самолети и хеликоптери. Лицензирана под GNU GPL 2.1.;

https://help.ubuntu.com/community/UbuntuEngineering
Страници: 1 2 3 [4]