пак обърнахте темата на лаф моабет вместо да ми обясните просто отказвам се да ви питам
Ако прочетеш "лафчето" ще научиш много неща.
Не мога да продължа да ти обяснявам, защото изгубих нишката.
Мога да ти предложа хардуер за определена цял.
Мога да ти предложа настройки за определен хардуер за определена цел.
Не мога да ти предложа хардуер, настройка и ЦЕЛ!!!
Ти буквално не знаеш какво искаш!
Първо пита за хардуер, като каза, че целта е клок - насочихме те!
После пита за настройка на хардуера, като целта пак беше клок - насочихме те!
После смени хардуера на неподходящ за клок и продължи да питаш за хардуер (целта се разми).
На края пита за к'во можеш да ползваш това което правиш:
многото ядра на процесора и високата му честота в една конфигурация го правят мощен. Обаче тая мощ за какво мога да я ползвам? Тия муя дърца и висока честиота за какво мога да ги ползвам? Игри не играя. сървър няма д апускам.... кво ми остава? За какво мога да го оолзвам?
Което ме навежда на мисълта че просто си правиш вятър на клавиатурата...
Не мога да разбера каква ти е целта.
Как така не знаеш какъв хардуер да си купиш, как да го конфигурираш и за какво да го ползваш!? Поне едно от тия 3 неща трябва да кажеш, иначе няма какво да ти пиша по темата!
Ако ще сглобявам нещо за мен (хардуер, настройка, цел), аз ще си го сглобя!
ПП:
никога не ме е бивало по математика. щом 350, значи моето 400 ще му е достатъчно и ще сработи?
Ти дори не можа да вникнеш в това което ти написах! Твоето е 350! Както са ти казали и в калдата! Просто там директно са те отсвирили да ти обяснят защо е така, а аз се опитах да го направя!
Просто няма смисъл!
ПП2:
Мейк, защо махат климатика? За повече мощ? Благодаря! Предпочитам да съм бавен като костенурка, но да не ми е жега/студено.
Защото компресора на климатика/климатроника е вързан директно към коляновия вал (преди скоростната кутия). От там имаш една константа като натоварване на двигателя (дори и да не е включен) понеже имаш ролки и ремък, който въртиш (постоянно съпротивление). Ако пък и ролката на компресора заяжда (върти се трудно) губиш още повече мощност.
От тук идва и спора между почитателите на тубините и компресорите (америкаските коли ги ползват). Нашите турбини се задвижват от потока на изгорелите газове, докато компресорите са вързани с ремък за коляновия вал. И в двата случая взимаш от мощноста на двигателя за да добавиш мощност и става въпрос на игра на КПД.