Linux за българи: Форуми

Хумор, сатира и забава => Живота, вселената и някакви други глупости => Темата е започната от: b2l в Apr 05, 2010, 18:04



Титла: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 05, 2010, 18:04
http://news.idg.bg/razvlechenie/49931_prenapisaha_quake_ii_na_html5_i_javascript/ ($2)

Баси изрудите чесно :) :) :)


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: go_fire в Apr 05, 2010, 19:53
Видях го това. Просто хората демонстрират какво може js с много нишки и канвас. Иначе по-простички игри като Хироус две още преди няколко години бяха възможни и пренаписани.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: victim70 в Apr 05, 2010, 23:51
Звучи малко като 1 април. Някой пробвал ли го е, че аз немога имам за задача да горя процесори :-)


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 00:00
E, предполагам, че е пробвано. Той тоя HTML5 направи кърти  :D :D :D


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: /dev/null в Apr 06, 2010, 10:19
Звучи малко като 1 април. Някой пробвал ли го е, че аз немога имам за задача да горя процесори :-)
Пробвах го, обаче при мен нямаше звук, а без звук няма смисъл.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: ROKO__ в Apr 06, 2010, 10:26
Тук нямам мнение @–@


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: luda_glawa в Apr 06, 2010, 10:58
Това ще да е егати извращението. По-лошо ще да е дори от чалгата. По-лошо от facebook.

Специално Quake 2 върви без грижи на машина на 600MHz. Много ми е интересно, таз чудесия каква машина иска, за да върви нормално. Аре нема нужда.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 16:22
@luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!!


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: luda_glawa в Apr 06, 2010, 21:01
@luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!!

Бъди така добър и ми дай пример за смислено използване на това "нововъведение".

Аз лично виждам безсмислено разхищаване на трафик и ресурси.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 22:10
Все едно да ти искам смислено обяснение, за поста който си пуснал?
"Аз лично виждам безсмислено" чешене на езици.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: luda_glawa в Apr 06, 2010, 22:54
Все едно да ти искам смислено обяснение, за поста който си пуснал?
"Аз лично виждам безсмислено" чешене на езици.

Мисля, че съм дал такова.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 23:00
Мисля, че и аз съм дал такова!
Затворихме кръга.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 10, 2010, 16:52
@luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!!

Бъди така добър и ми дай пример за смислено използване на това "нововъведение".

Аз лично виждам безсмислено разхищаване на трафик и ресурси.

Извинявам се за флейма, но иска да те питам ти имаш ли пуснат compiz, я ми кажи реално приложение на него? Шарении, чаршафи, огньове и дъжд и към това прибави сандъци и кубове. И все пак защо толкова хора го разработват като няма смисъл от него. Абе изобщо нужен ли ни е X - май всички знаем какво е lynx, BitchX и т.н.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: luda_glawa в Apr 10, 2010, 19:25
@luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!!

Бъди така добър и ми дай пример за смислено използване на това "нововъведение".

Аз лично виждам безсмислено разхищаване на трафик и ресурси.

Извинявам се за флейма, но иска да те питам ти имаш ли пуснат compiz, я ми кажи реално приложение на него? Шарении, чаршафи, огньове и дъжд и към това прибави сандъци и кубове. И все пак защо толкова хора го разработват като няма смисъл от него. Абе изобщо нужен ли ни е X - май всички знаем какво е lynx, BitchX и т.н.

Заядливец  ;D

Не, нямам пуснат compiz.

Можеш да се увериш тук ($2). Освен това, compiz-a касае само твоята или моята машина. Докато тази ... чудесия ще върви по нет-а. И ще касае всички маймуни на клона на доставчика. Просто не виждам смисъл нещо, което по-добре да си е компилирано за дадената архитектура, да се пуска по този начин. Особенно игри. Пак казвам. Quake 2 върви на машина на 600MHz със 128МБ памет без грижи. По този начин пуснат каква машина иска, за да се играе нормално?



Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 10, 2010, 19:28
Отиваш на работа и не може да инсталираш игри, кво прайм - ами battlenet на QUAKE II и разцъквате  :D


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: d0ni в Apr 10, 2010, 20:51
Това ще да е егати извращението. По-лошо ще да е дори от чалгата. По-лошо от facebook.

Специално Quake 2 върви без грижи на машина на 600MHz. Много ми е интересно, таз чудесия каква машина иска, за да върви нормално. Аре нема нужда.

Приеми го като proof of concept. Един вид показване на възможностите на HTML5.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: kill_u в Apr 12, 2010, 17:04
Аз не успях да разбера как се стартира това чудо но нейсе. Но ако наистина има Heroes II за браузър ще съм ви много благодарен да дадете един линк.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: luda_glawa в Apr 15, 2010, 10:58
@luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!!

Бъди така добър и ми дай пример за смислено използване на това "нововъведение".

Аз лично виждам безсмислено разхищаване на трафик и ресурси.

Извинявам се за флейма, но иска да те питам ти имаш ли пуснат compiz, я ми кажи реално приложение на него? Шарении, чаршафи, огньове и дъжд и към това прибави сандъци и кубове. И все пак защо толкова хора го разработват като няма смисъл от него. Абе изобщо нужен ли ни е X - май всички знаем какво е lynx, BitchX и т.н.


Признавам си - пробвах го. Държи се доста прилично. Затапих процесора на 800МХц и работеше доста добре. Това, че изтегли почти целия Quake през нет-а ... то беше ясно. Още ми убягва смисъла, но ... поне едно съм длъжен да кажа - не съм прав в случая.

P.S. Все пак вървеше по-бавно от компилирана версия.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: luda_glawa в Apr 15, 2010, 11:00
Това ще да е егати извращението. По-лошо ще да е дори от чалгата. По-лошо от facebook.

Специално Quake 2 върви без грижи на машина на 600MHz. Много ми е интересно, таз чудесия каква машина иска, за да върви нормално. Аре нема нужда.

Приеми го като proof of concept. Един вид показване на възможностите на HTML5.


Абе ... не виждам още, къде би могло да има реално приложение, но явно мирогледа ми е силно ограничен.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в Apr 15, 2010, 12:26
@luda_glava я ми кажи това къде има реално приложение: http://mrdoob.com/projects/chromeexperiments/ball_pool/ ($2)


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: kill_u в May 22, 2010, 14:11
Момчета и момичета, чули ли сте нещо по въпроса, че май youtube минават на HTML5? Възможно ли е това? Всъщност след като е възможно да се подкара QUAKE2 защо не и видео на HTML5? Може би това е файдата от новия стандарт.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: go_fire в May 22, 2010, 15:41
По-големия и болен въпрос е, с какъв кодек ще е видеото, а че хтмл си го може е ясно.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: task_struct в May 22, 2010, 17:12
Момчета и момичета, чули ли сте нещо по въпроса, че май youtube минават на HTML5?

Имат план да минават. Сложили са го в тест страницата. ( http://www.youtube.com/testtube ) Аз за сега не съм успял да го подкарам нито с Хром нито с Лисицата. :(


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: task_struct в May 22, 2010, 17:20
@luda_glava я ми кажи това къде има реално приложение: http://mrdoob.com/projects/chromeexperiments/ball_pool/ ($2)

@backtolife, изгрички за телефони в браузъра :D Знам, че от Мозила работят по въпроса мобилният им браузър да знае накъде е наклонен и като си разклатиш телефона ще имаш много подскачащи топченца :D ( може да ти иглежда глупаво, ама средностатистическият американец ще се побърка от кеф :D )


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: b2l в May 22, 2010, 17:24
@backtolife, изгрички за телефони в браузъра :D Знам, че от Мозила работят по въпроса мобилният им браузър да знае накъде е наклонен и като си разклатиш телефона ще имаш много подскачащи топченца :D ( може да ти иглежда глупаво, ама средностатистическият американец ще се побърка от кеф :D )

Това Цецко не го ли беше пуснал още в Първата версия на Цоникс??  :D :D :D :D А сега като излезе Цоникс v2.0 на HTML5 гледай само :) :) :D :D :D


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: chen_dzen в May 22, 2010, 17:54
h.264 компресия, формата е WebM  VP8 codec .


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: chen_dzen в May 22, 2010, 18:05
HTML5 използва специален видео таг но не и специфичен кодек YouTube използва h.264 компресия която е патентована технология ,което означава, че потребителите могат да носят отговорност за лицензионни такси. Google и Apple плащат много големи годишна такса, за да може да се използва H.264 декодиране в своите браузъри.

<video src="movie.ogg" controls="controls">
</video>


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: go_fire в May 22, 2010, 21:47
Е bash в това е query-to. Има theora, но много не я искат и се пускат на шибания хаш.още 9 до нулата.  Както добре знаем и Каноникъл влязоха в далаверата, така, че май ще стане така, че ще си спомняме falsh с благ спомен, нещо което само преди седмици беше абсурдно твърдение.


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: renesans в May 22, 2010, 23:21
Е bash в това е query-to. Има theora, но много не я искат и се пускат на шибания хаш.още 9 до нулата.  Както добре знаем и Каноникъл влязоха в далаверата, така, че май ще стане така, че ще си спомняме falsh с благ спомен, нещо което само преди седмици беше абсурдно твърдение.
Гореспоменатия кодек е доста боклучав обаче каноникъл нямат много реални алтернативи а и ние като обикновени потребители също нямаме, макар че тяхното решение няма да ни огрее и нас самите.
Опита да се наложи html5  като алтернатива на флаша няма да мине безболезнено за всички и понякога новите решения ще създадат повече проблеми от бъгавите стари такоиа.
http://www.osnews.com/story/23236/Why_Our_Civilization_s_Video_Art_and_Culture_is_Threatened_by_the_MPEG-LA


Титла: Re: HTML5 && Quake II
Публикувано от: chen_dzen в May 23, 2010, 03:27
h.264 e стара технология преди съм я срещал при триплексни DVR устроиства !
ама явно са нямали такива претенции  >:(