Автор Тема: E-mail Protection Server Technical Support with German language  (Прочетена 3507 пъти)

SutherlandBG

  • Новаци
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Sutherland Global Services is currently looking for technically proficient German speaking consultants to support Protection Server for Fortune 1000 Enterprise IT Departments.

If you have the motivation, the relevant experience and the desire to learn and develop we encourage you to read all the details below and apply for the open position.

Requirements:
• Excellent command (verbal & written) of German along with English;
• University Degree in Information technologies or related is preferred;
• Degrees and certifications (Security+, Network+, CEH, CISSP, CCNA, LPI, etc.);
• 1-3 years technical support experience with direct client contact where previous experience with phone support is preferred;
• UNIX System administrator experience (Linux, Solaris) in Command Line;
• Full and solid understanding of networking, DNS and port configuration;
• System administrator, TCP/IP level networking experience;
• SSH, CVS, MySQL experience;
• PERL 4 experience is desired;
• Strong verbal communication and presentation skills along with equally strong customer service skills (B2B support dealing directly with IT Directors, network administrators, etc.);
• Excellent problem diagnosis and problem solving skills, handling multiple tasks in a fast-paced environment;
• Computer typing skills.


Principal duties and responsibilities:
• Personally take ownership of customer’s issues over multiple days, allowing them to continue to talk to the same person throughout the entire issue.
• Identify and solve the issue using a variety of methods including SSH, Webex, web interface, telephone, and email conversations.
• Meet internal and client metrics, in the areas of SLA, tickets closed per month, Customer and Sales Rep Satisfaction, and other metrics as defined.
• Follow Customer issues through the Ticketing system until resolution, even during escalation to Level 2 or 3.
• Provide Information to the customers Sales Rep when needed.
• Provide Timely, Effective and Correct Solutions / Information to customers.
• To be able to work on more than one ticket at once, while not losing effectiveness.
• Willingness and ability to work on shifts, including early and late hours.


Life @ Sutherland:
• We offer competitive remuneration package
• Unique social benefits package which includes
o Additional Health Insurance
o Additional Life Insurance
o Food Vouchers
o Gift Vouchers
o Transportation Allowance
• Team Building Activities
• Unique Training & Development Opportunities
• Quarterly Rewards & Recognition Programs

If you are interested, please send your CV in English to milena.boneva@sutherlandglobal.com
Активен

ntrance

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 696
    • Профил
Re: E-mail Protection Server Technical Support with German language
« Отговор #1 -: May 03, 2012, 20:09 »
Абе тия хора няма ли да се научат  освен да изискват да казват и какво дават като $$$   . Кой го интересува teambuildinga  като няма пари за такси да иде до там и тем подобни дали само в бг е така да не казват парите .
Активен

plamen_f

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1246
    • Профил
Re: E-mail Protection Server Technical Support with German language
« Отговор #2 -: May 03, 2012, 22:56 »
 Аз пък не разбирам тука 2 неща:

1. Що като търсят спец с Немски пускат обява в БГ на английски?
2. Що пускат обява на английски кат сме в БГ?
Активен

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Re: E-mail Protection Server Technical Support with German language
« Отговор #3 -: May 04, 2012, 00:40 »
Аз пък не разбирам тука 2 неща:

1. Що като търсят спец с Немски пускат обява в БГ на английски?
2. Що пускат обява на английски кат сме в БГ?

Абе, аз напълно ги разбирам като пускат обява на англииски ама, наистина не разбирам това, че търсят спец с немски, пък я пишат обявата на англииски!

Май търсят немец който работи в българска фирма :D 
Активен

ntrance

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 696
    • Профил
Re: E-mail Protection Server Technical Support with German language
« Отговор #4 -: May 04, 2012, 10:00 »
Нямам проблем стова имам проблем ,че имат изисвания 20 реда    а не могат да  сложат един ред   SALARY  толкова . Сигурно да не се прекарат ако някой каже 5000 лева  пак те дават 6000   ;D ;D ;D ;D
Активен

Acho

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5256
  • Distribution: Slackware, MikroTik - сървърно
  • Window Manager: console only
    • Профил
    • WWW
Re: E-mail Protection Server Technical Support with German language
« Отговор #5 -: May 04, 2012, 11:18 »
И като ги гледам тия КОЛЕГИ (че никакви колеги не са, 100% и хабер си нямат от Линукс), все са с по 1,2 или 3 публикации. Демек, идва, регистрира се, пуска си обявата, и повече не стъпва. Малко несериозно ми изглеждат.
Ако е редовен, постоянно търси тук кадри, има добра репутация - друго нещо е. Ама с 1 или 3 публикации ..... Иначе, са добре дошли, все пак за предлагане на работа става дума. И дано някой колега от форума си е намерил хубава работа, през тези тукашните обяви.
Активен

CPU - Intel Quad-Core Q8400, 2.66 GHz; Fan - Intel Box; MB - Intel G41M-T2; RAM - DDR2-800, Kingston HyperX, 2X2048 MB; VC - onboard, Intel G41 Express Chipset; HDD - Toshiba, 500 GB, SATAII; SB - Realtek HD Audio; DVD-RW - TSSTcorp DVD-RW; LAN - Realtek PCI-E GBE Controller; PSU - Fortron 350 Watt.

laskov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3166
    • Профил
Re: E-mail Protection Server Technical Support with German language
« Отговор #6 -: May 04, 2012, 12:26 »
.... Тук хората са заети със сериозни неща.
....
Активен

Не си мислете, че понеже Вие мислите правилно, всички мислят като Вас! Затова, когато има избори, идете и гласувайте, за да не сте изненадани после от резултата, и за да не твърди всяка партия, че тя е спечелила, а Б.Б. (С.С., ...) е загубил, а трети да управлява.  Наздраве!  [_]3

Подобни теми
Заглавие Започната от Отговора Прегледи Последна публикация
SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN LANGUAGE
Търсене
bulwork 0 1886 Последна публикация Jul 09, 2009, 10:50
от bulwork
FIRST LINE TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GREEK LANGUAGE
Търсене
bulwork 0 1632 Последна публикация Nov 27, 2009, 10:23
от bulwork
TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH ITALIAN LANGUAGE
Търсене
bulwork 0 1730 Последна публикация Dec 14, 2009, 18:16
от bulwork
1ST LINE TECHNICAL SUPPORT SPECIALISTS WITH FRENCH LANGUAGE FOR A GLOBAL COMPANY
Търсене
Bulwork2010 0 1695 Последна публикация Feb 24, 2010, 14:29
от Bulwork2010
GERMAN SPEAKING TECHNICAL SUPPORT ENGINEER
Търсене
Bulwork2010 0 1719 Последна публикация Aug 31, 2010, 19:30
от Bulwork2010