В природата такъв филм няма.
А, да! И това е интересен въпрос - уж всеки търси някакво развитие, но когато се стигне до решения, масово се търсят в запазено статукво.
Първо, какво като няма такъв филм в природата? Всеки един миг в настоящето не е съществувал в миналото, както и всеки един миг в бъдещето не съществува в настоящето. Следователно постоянно сме свидетели на появата на филми, които ги е нямало преди това. Опит за по-прост пример, в природата преди нас не се е чуло и за животни, които убиват други животни за удоволствие, но ето, че след появата ни е заимало такъв филм.
Второ, можем ли с такава увереност да кажем какви филми има в природата и какви не, при положение, че още не сме опознали напълно самите себе си, а какво остава за цялата Вселена? При положение, че на фона на Вселената знанията ни клонят към нула, крайните изводи не се ли явяват единствено граници, които сами си поставяме, заради които често достигаме до задънени улици и невъзможности?
Трето, щом като всяко нещо е на някого, на кого е Вселената? Нека погледнем и по-близо - на кого са въздухът, водата, светлината... Всъщност, наскоро се чу за едно предложение на шефа на Нестле за отписване на водата като изконно човешко право и приватизирането и слагането на цена на всяка капка вода. Колкото по-назад в историята погледнем, толкова по-малко материална собственост ще забележим. Ако минем и през еволюцията и целия генезис, ще забележим, че филмът, който реално не съществува, е този, който сега приемаме за даденост. На база какво решихме "това е мое, това е твое, аз контролирам това, ти контролираш онова"? На база какво решихме, че нещо е наша собственост и ние определяме съществуването му, кой ще има достъп до него и кой не, какво ще се случва с него и какво не? От гледна точка на собствеността, утре океанът може отново да реши да вземе собствеността си (някога се е простирал върху цялата Земя) и... Кой филм би съществувал в природата тогава? На кого ще се оплачеш, че това било твое и не трябвало да се пипа? На кого ще си платиш за притежанието му? С кого ще се биеш за него?
Човекът е решил да се мисли за бог в материалността, а точно в материалността човекът е най-нищожен.