17
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Re: Вие можете ли това?
|
-: Dec 24, 2012, 11:30
|
Най-вероятно не е проблем, но досега никой не каза "Аз ще го направя" за да разменим телефоните с клиента. И тъй като минаха няколко дни, аз вече не зная доколко клиентите имат търпение да чакат...
|
|
|
18
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Re: Вие можете ли това?
|
-: Dec 21, 2012, 14:57
|
Програмата досега е била под Windows, инсталирана е в далечното минало, има вероятност дори аз да съм я настройвал, но съм забравил. Сега нямаме ресурс да отделим това време, а и все пак искаме да стимулираме Linux разбиращите хора. Все пак основния въпрос остава нерешен, затова сигурно или ние ще я направим когато остане някакво време или клиента ще остане под Windows както досега.
За съжаление това с кадрите е така.
|
|
|
19
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Re: Вие можете ли това?
|
-: Dec 20, 2012, 21:14
|
Днес се обади пореден клиент с интерес за Linux версията. При него запитването беше кой може да му направи цялата система, особеното му е това, че има USB тъч скрийн, има стар матричен принтер и иска с пускането на компютъра да се стартира директно програмата, когато се излезе от програмата да му се изключва компютъра.
Това е, заведението е в студентски град, досега са работили близо 12 години с Microinvest Коктейл, искат под Linux, имам бегла представа защо. Човекът каза, че не може да намери кой да му направи всичко това.
|
|
|
20
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Вие можете ли това?
|
-: Dec 20, 2012, 18:06
|
Здравейте, Както знаете, ние от Microinvest сериозно разработваме Linux версията на Microinvest Warehouse Open. В момента има много интересно явление - оказва се, че няма хора, които могат да правят и настройват тези системи. Има клиенти, има продукт, няма междинното звено от специалисти. Затова моят въпрос е: Вие можете ли това?Нека да не е изглежда като реклама, но на http://www.warehouseopen.org и на http://www.microinvest.net има всичко, което трябва за инсталация. Ако нещо не е ясно - напишете ни за да го направим. PS: Днес се обади клиент от Студентски град, няма кой да му настрои системата. Жалко...
|
|
|
21
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Re: Препоръка за складова програма, може и да не е българска!
|
-: Jun 14, 2012, 17:23
|
Справки/Разплащания/Плащания по документи/ Включва се филтър по оператор. Когато е избрана операция "Продажба", това са приходите на оператора. Когато е избрана операция "Доставка", това са разходите на оператора. Сумирането става чрез бутона сумиране в края. В момента за да се получи салдо трябва да се извадят двете суми, но някога в бъдещето това ще става и автоматично.
|
|
|
26
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Re: Препоръка за складова програма, може и да не е българска!
|
-: Jun 13, 2012, 22:24
|
Ще използвам тази тема за да направя едно предложение за подпомагане на чисто български продукт. Вие знаете, че Microinvest работи върху Open Source GPL проект за български складов софтуер. И че за 7 години (от 2005 до 2012) ние не подведохме никой и не си сменихме политиката за безплатен и отворен продукт. Едновременно с това инвестициите са сериозни и ние мечтаем за развитие. Затова искаме и мъничко съдействие. Как можете да сте ни полезни? Ето как:
1. В новото Ubuntu 12.04, в стандартните хранилища е добавен българския продукт IncoPOS. Това е голям пробив за нашия екип! 2. Нека всеки да си свали версия от там и да напише по 1 ревю. Така ще е увеличим популярността на приложението. 3. Също така всеки може да се похвали на приятел за този софтуер.
Радостта е леко помрачена, защото колегите от Ubuntu са изпуснали 2 зависимости в пакета. Необходимо е допълнително да се добавят linq* пакетите за да работи връзката с SQL сървъра.
|
|
|
27
|
Нетехнически теми / Идеи и мнения / Re: Препоръка за складова програма, може и да не е българска!
|
-: Jun 13, 2012, 22:03
|
Тъй като тук цитирате част от фирмения форум и качествата на нашия продукт, аз бих си позволил няколко коментара. Вашето запитване е: Опитвам се да наглася следната логика: Двамата собственици са и продавачи. Касата е едно цяло с джоба в който са и личните пари. Периодично да се засича и липсата да се изписва като плащане към партньор с цел да се отделят личните от служебните разходи. Такава подредла съм правил в програма която е складовосчетоводна и липсата се изписва като заплата, но тук щото няма счетоводен модул, искам да ги сложа като доставчици на някаква стока която, доставката и да е по смисъл начисляване на разход, а плащането да бъде фактическото изплащане. Като такива разходи/стоки да сложа още всички други текущи разходи, но не намирам операция за прехвърляне на парични средства от един оператор/каса на друг и справка за касовата наличност към момента.
Коментарите: 1. Как се разделят личните пари от служебните? 2. Ако единият от "продавачите" не отчете продажба през компютъра, но прибере парите в джоба си, как ще го отличите от личните му пари, като няма никаква следа никъде? 3. Какъв е точно проблема да се генерира справка "Продажби" с филтър по оператори и да се получи сумата на продажбите на всеки оператор? 4. Ако влезе данъчен инспектор и иска да провери наличността на касата - какво се случва? Как се доказва текущата наличност? 5. Защо е нужно всичко да е толкова сложно, когато хората са го измислили, поставя се едно метално чекмедже за пари и цялата отчетност е елементарна?
Много ще ми е интересно всичко това да се реализира с истинско ERP, например OpenERP, все пак аз отлично познавам този клас системи и при тях най-важното е да се изчисти работния процес. Освен това ще следя дискусията за да видим какво решение ще се "измисли" по това задание.
|
|
|
Страници: 1 [2] 3 4 ... 12
|
|