CTRL + SHIFT + R или CTRL + F5 при Edge.
Великолепна идея! Има дори по-добра. Не съм пробвал на Мозила или не помня, но в хромавия, ако щракнеш дясно копче на заврантулката за презареждане, ще го видиш. Има нормално презареждане (F5), има това, за което говориш, а има и едно „твърдо“ (твоето го наричат така), но с изчистване на кеша. За съжаление то няма присвоена комбинация. Макар, че на две стъпки (първо чистиш, после презареждаш) става, но не е толкова бързо да правиш две комбинации вместо две щракания на мишока.
Всъщност блокажите на неща по екрана, може и от uBlock Origin да е идвало. На Tor Browser ги имам и двете с глостерито и е възможно да съм се объркал, че е от него. uBO е превъзходно, понеже е от автора на uMatrix, който пише леко и настроевамо. Всъщност uBo е бивш модул на uMatrix. Станало е голямо и е решил да го отдели. Така и така покрай adBlock(+) твърде много хора ползват само тази част, а при него е по-лека. На второ място по лекота е глостерито.
Повечето добавки имат копченца за презареждане, когато промениш нещо в тях (обикновено в безплатните версии можеш единствено да ги изключиш и не ти дават никаква информация, какво точно вършат), но какво презареждане правят не ми е ясно.
Е,ти пък...
Е аз пък. Като дойде новата версия, ще искам да ѝ ползвам предимствата. Не искам цял живот да съм на една версия. Разбира се, мога да си преработя кода и пак ще работи. Но няма смисъл, защото ще го ползвам само аз. Което пък е другото предимство да е добавка. Така мога да го споделя и ако друг го намери за полезно, също да го ползва.
Франко бецален.
Само че,кой знае защо,не осъзнават,че тази информация може да
бъде намерена и на други места ...
И аз мисля, че е заради плащането. То и Икономедия у нас правят същото. Агенция „Фокус“ и те го правят. Правят го и други. Има смисъл, ако искаш да бърникаш в събрана на едно място информация да платиш за това. Някой е събирал тази информация. Този някой е взел заплата. Медията трябва да може да спечели някак за новите заплати. Ст~инките, които дават Гългъл и М$ за реклама определено не стигат за това.
Разбира се, те знаят, че имат конкуренция, която дава същото безплатно. Затова разчитат на доброто си име, че са дали вярно и коректно нещата. Но пък и в днешно време, когато всичко е trash (нарочно не написах боклук), всичко е фалшива новина, все по-малко хора вярват в имена.
Което ни връща обратно на платеното съдържание. Ако единствения източник на доходи на една медия, са нейните потребители, то остава някакъв минимален шанс, информацията да е честно поднесена, не казвам вярна, не казвам коректна, изобщо не твърдя обективна. Казвам единствено — честно поднесена.
А в свят, където няма истинска информация, дори това е голяма победа. От което изниква въпроса за всеки един, готов ли е да плаща поне за това. За много от нас отговора е отрицателен, но има и утвърдителен, затова някакви, такива места съществуват.
И определено не слагам в тях огромни конгломерати като NYT. Просто темата някак си стигна до тук.