Автор Тема: Не е лесно:-)  (Прочетена 8508 пъти)

Igor

  • Участници
  • ***
  • Публикации: 10
    • Профил
Не е лесно:-)
« -: Aug 03, 2012, 00:19 »

Unix Администратор към отдел "Онлайн поддръжка на клиенти"



Описание и
Изисквания:

Нашата компания проектира, разработва, внедрява и продава системи за безопасност, предназначени за защита на дейтацентрове, интернет мрежи, сървъри и други мрежови компютърни системи от атаки (DDoS Attack), целящи тяхната недостъпност.
 
Компанията търси да назначи Unix Администратор към отдел "Онлайн поддръжка на клиенти".
 
Човекът, когото търсим трябва да бъде Грамотен, Отговорен и Инициативен. Очакваме да поема отговорност за всички задачи свързани с вникване в нуждите и статуса на клиентите и навременния и смислен отговор; да не се притеснява да задава въпроси и да се вслушва в отправените към него съвети, да не се нуждае от постоянен контрол; да е готов да направи повече, отколкото са го помолили. С две думи, „черноработник” не ни е необходим.
 
Тежко ли е да се работи при нас? Много... в офиса няма никаква демокрация, но отсъства началство. Единствената йерархия при нас е професионалната.

Минимални изисквания:
 - обща представа за протоколи TCP/UDP, firewall в nix системи, познания в apache и/или nginx, опит в администриране на nix сървери
 - много добро владеене на писмен английски
 - умение за разбираемо и обосновано устно и писмено изразяване на български (руски) език
 - способност самостоятелно да намира необходимата допълнителна информация
- готовност за 8-часов работен ден в офиса със свободен график (подходящо за студенти)
 - възможност за даване на нощни дежурства по график
- готовност да реагира адекватно при спешна необходимост във всеки час на денонощието
 - отсъствие на физическа и психическа алергия към домашни животни - в офиса постоянно работят куче и котка :)
 
Ние можем да ви предложим:
 - уютен офис в кв. Лозенец, където не влизат външни хора и можете да ходите на работа по джапанки/пантофи
 - лаптоп и бърз интернет, служебен мобилен телефон
 - 8-часов работен ден със свободен график
 - платен отпуск
 - всички условия за професионално израстване, съпроводено с повишаване на възнаграждението
 - кафе, чай
 
Ние търсим за позицията личност, а не професия. Затова не се притеснявайте, ако не сте експерт точно по тази тема (DDoS Mitigation) - ние много добре разбираме това. Важното е да имате желание.
 
Ще ни е приятно да получим писмо, написано специално за нас, а не стандартно резюме, което е изпратено на стотици работодатели. Напишете няколко думи за вас, за това как отговаряте на минималните изисквания и как вие можете да бъдете полезни за нашата дейност.
 
При контакт с нас, ще получите малка практична задача, чието успешно решение ще ни помогне при оценяването на вашите практични умения и знания, както и ще ви осигури „билет“ за интервю при нас.
 
Интересно ни е да работим с тези, които са в състояние да осъзнаят своя избор. Няма смисъл да идвате при нас за един месец или една година. При нас трябва да дойдете завинаги – ние ще ви предоставим всички условия за това.



Месторабота:

София / България



 








Кандидатствай по тази обява




 


 



 



Организация:




Имплетек Технолоджис ООД



(Фирма/Организация директно търсеща служители.)

 


 

 Повече за Имплетек Технолоджис ООД



 

 Всички обяви на Имплетек Технолоджис ООД
Активен

kifavi8024

  • Новаци
  • *
  • Публикации: 0
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #1 -: Aug 03, 2012, 01:30 »
Интересно ми е в какво ще се състои израстването - в Супер Администратор :D
Според мен една заплата от 10 000лв. би била достойна за такъв пост с такива изисквания. Това в скобите относно студентите няма да го коментирам...

Обаче това "завинаги" - кога най-сетне работодателите ще се научат, че не само те са рядка стока, ами и качествените професионалисти също...

И изобщо какво означава за тях професионалист - човек който да не задава неудобни въпроси и да изпълнява всичко, което може да му се възложи в срок?

За мен професионалиста освен знания, на първо място трябва и да е от хората, които не приема работата си просто за работа, ами най-малкото да я приема като хоби. Да му е кеф да се занимава с това, което върши.

Както и да е, много се отплеснах - само искаш да коментирам, че те (въпросните работодатели) имат лични изисквания към тях (професионалистите), а не се замислят, че и от другата страна може да има такива...

Удобствата са само инструмент, но менажерията в България от бая време се обучава по един и същ начин и това си личи вече във всички обяви...

Да не говорим, че всеки втори с виШе вече има диплома по "менажиране".
« Последна редакция: Aug 03, 2012, 01:32 от !ntel »
Активен

morbid_viper

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 266
  • Distribution: (Open)SUSE since v5.3 (1999)
  • Window Manager: KDE ориентиран
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #2 -: Aug 03, 2012, 10:00 »

чудесно си е написана обявата. не е скована, а и дава относително достатъчно данни за работното място.
само някои неща ще коментирам (все пак е в секция „Хумор, сатира и забава“… без лоши чувства):

Ние можем да ви предложим:
 - уютен офис в кв. Лозенец, където не влизат външни хора и можете да ходите на работа по джапанки/пантофи
 - лаптоп и бърз интернет, служебен мобилен телефон
 - 8-часов работен ден със свободен график
 - платен отпуск
 - всички условия за професионално израстване, съпроводено с повишаване на възнаграждението
 - кафе, чай
 

- кв. Лозенец е един от най-омразните квартали, особено за паркиране. (ходенето по джапанки е отлично, при нас хората и боси шляпат по мокета)
- то ако нямаш бърз интернет… каква работа се върши? за служебния мобилен телефон дори не искам да говоря — по-скоро е ограничение, отколкото придобивка — не може вече просто да се направиш, че не си чул телефона. при нас раздават на всички iShit 4 или по желание 4S за да почувстваме великата ябълкова „благодат“ (със сигурност за един сисадмин е доста неподходящ за работа телефон, ама женичките се радват).
- 8 часа са по закон, но свободният график е доста смислено, освен ако нямаш да взимаш всеки ден чаветата от градина/училище.
- и платеният отпуск е по закон
- ам’ то ако няма професионално израстване ще се образува една агония „завинаги“ и не е гот.
- кафе, чай е доста добре. при нас имаме още мляко, витрина на кока-кола, безплатен обяд (наистина), разходите по купоните за РД се поемат от фирмата, три джаги, два билярда, въздушен хокей, PS3+move,xbox+kinetic, плащат ни за да играем игри… ааа, щях да пропусна и допълнителното здравно осигуряване.

всъщност си търсим и ние хора, е не сисадмини, а програмисти, художници, QA… та ако някой иска да смени обстановката може да ми прати CV на morbid_viper_AT_imperiaonline.org

а иначе от сърце желая на Игор успех в намирането на хора… знам колко е трудно!
Активен

-------------------------------------------------
Blessed are we to taste this life of sin!
-------------------------------------------------
Registered Linux user #251276

edmon

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #3 -: Aug 04, 2012, 00:17 »
Работодатели много често пропускат, че хората работят, за да живеят. В обратният случай човека се превръща в "уикенджия", т.е. такъв който едвам чака да дойде викенда, за да хване балкана и да избяга от ежедневието си! :)
Активен

tolostoi

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1337
  • Distribution: Ubuntu
  • Window Manager: Unity
  • левел: авераж :)
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #4 -: Aug 04, 2012, 11:19 »
Загубиха ме, още като разбрах, че си имат зоопарк в офиса, ебати ужаса  :'(
Активен


... в Столичен инспекторат една година след миграцията, продължават да работят под Linux. Което, май прави "експеримента" успешен
by entusiast

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #5 -: Aug 04, 2012, 14:14 »
Загубиха ме, още като разбрах, че си имат зоопарк в офиса, ебати ужаса  :'(

Що да не си го позволят, като има работници които могат да поемат и почистването :D
Активен

Mitaka

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #6 -: Aug 04, 2012, 16:50 »
Аз мислех да взимам морско свинче или хамстер за офиса :)
Активен

n00b

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1248
  • Distribution: OSX
  • Window Manager: 10.6, 10.8, 10.9
  • Live to hack, hack to live.
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #7 -: Aug 04, 2012, 17:05 »
аз пък редовно си носех кучето в офиса...
Активен

mobilio - професионални мобилни приложения

petar258

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 399
  • Distribution: Ubuntu-mate 16.04, Windows 7
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #8 -: Aug 04, 2012, 18:04 »
Всичко хубаво но това че очакват админа да се занимава и с обаждания от клиенти е недомислица. Ще му писне един ден от клиенти и ще си вдигне чукалата.
Активен

Mitaka

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #9 -: Aug 04, 2012, 19:32 »
Всичко хубаво но това че очакват админа да се занимава и с обаждания от клиенти е недомислица. Ще му писне един ден от клиенти и ще си вдигне чукалата.

Ами с цел да пстят пари, и тук смесват длъжностите "System Administrator" и "Support"+"Technical Support". Т.е. един ще изълнява три длъжности.
Аз пък съм виждал обяви за System Administrator, от който се очаква да има шофьорска книжка, за да ходи на място при клиенти, и да има опит в поправката на принтери, факсове и други подобни устройства :) Писах им, че реално на тях им трябва админ+support+хардуерист/сервизен техник  и снабдител. Не ми отговориха.

Най-омразно ми е да седна да правя нещо на някой важен сървър, незнам си колко хора да не могат да работят, и каката от съседната стая да ми звънне да ме пита защо качвала толкова бавно снимки във facebook :) Е, аз ги излекувах де - в момента имат ФБ по 1 час на ден, и е лимитиран на 500kbps. :)

А върха на всичко беше, когато някакъв Пловдивски хубавец беше решил да прави фирма... и беше пуснал обява, нещо такова:

"Търси се човек с познания по Photoshop, AutoCad, Corel Draw. Да може да работи на режещ плотер, да има шофьорска книжка и технически умения за работа с бормашина".

Един колега реши да се избъзика, и се обади... пича по телефона обясни за каква точно работа ставало въпрос:
Значи, неговата фирма правела външни реклами.
Ти с ЛИЧЕН автомобил обикаляш да търсиш клиенти. Ако намериш клиент - изготвяш му проект на рекламата, отиваш пак да му го покажеш, и когато клиента го одобри - му го изготвяш в одобрения вариант, и отиваш при него да го монтираш....

Сега, всичко горе-долу бива... ама това САМ да му търсиш клиенти е малко множко :)
И заплатата: 5% от това, което вземеш от клиентите....
Активен

shoshon

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 497
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #10 -: Aug 04, 2012, 19:44 »
Здравейте,

Не разбрах за какво е тази тема. Някой търси да наеме системен администратор ли или някой е пуснал обявата като цитат, защото има коментари отностно условия за работа?

Според мен изискванията са точно като за студент, както е и написано...

Не споменават нищо, свързано с лошите примери, които сте оставили в коментарите си. Работата с клиенти е изключително приятно занимание - винаги имам възможност да науча нещо ново а и създавам връзки. Не знам защо си мислите, че клиентите задължително са някакви лелки?!?

За посочените изисквания нормална заплата ми се струва около 2000 лв.
Активен

Mitaka

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #11 -: Aug 04, 2012, 19:49 »
МНОГО зависи от клиентите.
Как ще реагираш, ако ти вдигнат скандал, че свалят от сървъра ти "много бавно", и накрая по между другото вмъкват, че Интернет връзката им била 5 мегабита, ама те били сигурни, че не е в това проблема, и това нямало никакво значение? :)

И сега последно, със същите клиенти:
Дадено количество файлове всеки ден се пращат към тях с rsync.
Било нямало значение те на какъв Интернет са, в случая била важна upload скоростта при мен, и щом файловете се пращали бавно - или аз не съм направил нещо както трябва, или моят Интернет бил бавен :)

Цитирам почти дословно какво ми казаха.
Е, като ги имаш 5 такива и ти стига да намрзиш всякакъв вид работа с клиенти :)
Активен

shoshon

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 497
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #12 -: Aug 04, 2012, 20:11 »
Цитат
И сега последно, със същите клиенти:
Дадено количество файлове всеки ден се пращат към тях с rsync.
Било нямало значение те на какъв Интернет са, в случая била важна upload скоростта при мен, и щом файловете се пращали бавно - или аз не съм направил нещо както трябва, или моят Интернет бил бавен

Решението на дилемата ти е тривиално - показваш им с каква скорост е минал upload-a и се аргументираш защо скоростта е била такава. Ако и двата канала са били пълни... всъщност няма какво да обяснявам, но да го погледнем така - те са твои клиенти точно толкова колкото и ти си техен, защото (както аз разбирам) имате смесена (ваша и тяхна) инфраструктура. В този случай ми изглежда най-нормално ( има един процес - business alignment ) да се разграничат отговорностите. Ако това е пропуснато, не търсете вината в клиента ( само ).

Лично аз, всеки ден се сблъсквам с такива проблеми, но точно поради факта, че клиента ЗНАЕ какво се поддържа до спор не се стига.
Активен

Mitaka

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #13 -: Aug 04, 2012, 20:16 »
Цитат
И сега последно, със същите клиенти:
Дадено количество файлове всеки ден се пращат към тях с rsync.
Било нямало значение те на какъв Интернет са, в случая била важна upload скоростта при мен, и щом файловете се пращали бавно - или аз не съм направил нещо както трябва, или моят Интернет бил бавен

Решението на дилемата ти е тривиално - показваш им с каква скорост е минал upload-a и се аргументираш защо скоростта е била такава. Ако и двата канала са били пълни... всъщност няма какво да обяснявам, но да го погледнем така - те са твои клиенти точно толкова колкото и ти си техен, защото (както аз разбирам) имате смесена (ваша и тяхна) инфраструктура. В този случай ми изглежда най-нормално ( има един процес - business alignment ) да се разграничат отговорностите. Ако това е пропуснато, не търсете вината в клиента ( само ).

Лично аз, всеки ден се сблъсквам с такива проблеми, но точно поради факта, че клиента ЗНАЕ какво се поддържа до спор не се стига.

Те си знаят тяхното - техния специалист им бил казал, че тяхната скорост няма никакво значение каква е, след като аз им изпращам файловете.
Не е възможно излизане на глава с тях... не са и в България, и пред шефовете тежи тяхната дума.
Никой от ръководството не разбира и грам от този тип материя, и за това си го отнасяме българските админи.

Дадох им пример с два маркуча: тънък и дебел, и да пробват да мушнат дебелия в тънкия... пак не ме разбраха, и в момента се търси решение на "проблема", като те твърдят, че от тяхна страна НЕ трябва да се пипа нищо.
Всъщност, сървърите им са с Ubuntu 7.04 десктоп версията, и не ъпдейтват - нямало смисъл, защото те си били работели.. добре, че са видими само от нашата мрежа :) Иначе щяха да проработят....
Активен

gat3way

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 6050
  • Relentless troll
    • Профил
    • WWW
Активен

"Knowledge is power" - France is Bacon