Титла: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 05, 2010, 18:04 http://news.idg.bg/razvlechenie/49931_prenapisaha_quake_ii_na_html5_i_javascript/ ($2)
Баси изрудите чесно :) :) :) Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: go_fire в Apr 05, 2010, 19:53 Видях го това. Просто хората демонстрират какво може js с много нишки и канвас. Иначе по-простички игри като Хироус две още преди няколко години бяха възможни и пренаписани.
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: victim70 в Apr 05, 2010, 23:51 Звучи малко като 1 април. Някой пробвал ли го е, че аз немога имам за задача да горя процесори :-)
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 00:00 E, предполагам, че е пробвано. Той тоя HTML5 направи кърти :D :D :D
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: /dev/null в Apr 06, 2010, 10:19 Звучи малко като 1 април. Някой пробвал ли го е, че аз немога имам за задача да горя процесори :-)Пробвах го, обаче при мен нямаше звук, а без звук няма смисъл. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: ROKO__ в Apr 06, 2010, 10:26 Тук нямам мнение @–@
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: luda_glawa в Apr 06, 2010, 10:58 Това ще да е егати извращението. По-лошо ще да е дори от чалгата. По-лошо от facebook.
Специално Quake 2 върви без грижи на машина на 600MHz. Много ми е интересно, таз чудесия каква машина иска, за да върви нормално. Аре нема нужда. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 16:22 @luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!!
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: luda_glawa в Apr 06, 2010, 21:01 @luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!! Бъди така добър и ми дай пример за смислено използване на това "нововъведение". Аз лично виждам безсмислено разхищаване на трафик и ресурси. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 22:10 Все едно да ти искам смислено обяснение, за поста който си пуснал?
"Аз лично виждам безсмислено" чешене на езици. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: luda_glawa в Apr 06, 2010, 22:54 Все едно да ти искам смислено обяснение, за поста който си пуснал? Мисля, че съм дал такова. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 06, 2010, 23:00 Мисля, че и аз съм дал такова!
Затворихме кръга. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 10, 2010, 16:52 @luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!! Извинявам се за флейма, но иска да те питам ти имаш ли пуснат compiz, я ми кажи реално приложение на него? Шарении, чаршафи, огньове и дъжд и към това прибави сандъци и кубове. И все пак защо толкова хора го разработват като няма смисъл от него. Абе изобщо нужен ли ни е X - май всички знаем какво е lynx, BitchX и т.н. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: luda_glawa в Apr 10, 2010, 19:25 @luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!! Заядливец ;D Не, нямам пуснат compiz. Можеш да се увериш тук ($2). Освен това, compiz-a касае само твоята или моята машина. Докато тази ... чудесия ще върви по нет-а. И ще касае всички маймуни на клона на доставчика. Просто не виждам смисъл нещо, което по-добре да си е компилирано за дадената архитектура, да се пуска по този начин. Особенно игри. Пак казвам. Quake 2 върви на машина на 600MHz със 128МБ памет без грижи. По този начин пуснат каква машина иска, за да се играе нормално? Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 10, 2010, 19:28 Отиваш на работа и не може да инсталираш игри, кво прайм - ами battlenet на QUAKE II и разцъквате :D
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: d0ni в Apr 10, 2010, 20:51 Това ще да е егати извращението. По-лошо ще да е дори от чалгата. По-лошо от facebook. Приеми го като proof of concept. Един вид показване на възможностите на HTML5. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: kill_u в Apr 12, 2010, 17:04 Аз не успях да разбера как се стартира това чудо но нейсе. Но ако наистина има Heroes II за браузър ще съм ви много благодарен да дадете един линк.
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: luda_glawa в Apr 15, 2010, 10:58 @luda_glawa - на това му се казваше май: Inovation!!! Признавам си - пробвах го. Държи се доста прилично. Затапих процесора на 800МХц и работеше доста добре. Това, че изтегли почти целия Quake през нет-а ... то беше ясно. Още ми убягва смисъла, но ... поне едно съм длъжен да кажа - не съм прав в случая. P.S. Все пак вървеше по-бавно от компилирана версия. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: luda_glawa в Apr 15, 2010, 11:00 Това ще да е егати извращението. По-лошо ще да е дори от чалгата. По-лошо от facebook. Абе ... не виждам още, къде би могло да има реално приложение, но явно мирогледа ми е силно ограничен. Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в Apr 15, 2010, 12:26 @luda_glava я ми кажи това къде има реално приложение: http://mrdoob.com/projects/chromeexperiments/ball_pool/ ($2)
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: kill_u в May 22, 2010, 14:11 Момчета и момичета, чули ли сте нещо по въпроса, че май youtube минават на HTML5? Възможно ли е това? Всъщност след като е възможно да се подкара QUAKE2 защо не и видео на HTML5? Може би това е файдата от новия стандарт.
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: go_fire в May 22, 2010, 15:41 По-големия и болен въпрос е, с какъв кодек ще е видеото, а че хтмл си го може е ясно.
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: task_struct в May 22, 2010, 17:12 Момчета и момичета, чули ли сте нещо по въпроса, че май youtube минават на HTML5? Имат план да минават. Сложили са го в тест страницата. ( http://www.youtube.com/testtube ) Аз за сега не съм успял да го подкарам нито с Хром нито с Лисицата. :( Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: task_struct в May 22, 2010, 17:20 @luda_glava я ми кажи това къде има реално приложение: http://mrdoob.com/projects/chromeexperiments/ball_pool/ ($2) @backtolife, изгрички за телефони в браузъра :D Знам, че от Мозила работят по въпроса мобилният им браузър да знае накъде е наклонен и като си разклатиш телефона ще имаш много подскачащи топченца :D ( може да ти иглежда глупаво, ама средностатистическият американец ще се побърка от кеф :D ) Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: b2l в May 22, 2010, 17:24 @backtolife, изгрички за телефони в браузъра :D Знам, че от Мозила работят по въпроса мобилният им браузър да знае накъде е наклонен и като си разклатиш телефона ще имаш много подскачащи топченца :D ( може да ти иглежда глупаво, ама средностатистическият американец ще се побърка от кеф :D ) Това Цецко не го ли беше пуснал още в Първата версия на Цоникс?? :D :D :D :D А сега като излезе Цоникс v2.0 на HTML5 гледай само :) :) :D :D :D Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: chen_dzen в May 22, 2010, 17:54 h.264 компресия, формата е WebM VP8 codec .
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: chen_dzen в May 22, 2010, 18:05 HTML5 използва специален видео таг но не и специфичен кодек YouTube използва h.264 компресия която е патентована технология ,което означава, че потребителите могат да носят отговорност за лицензионни такси. Google и Apple плащат много големи годишна такса, за да може да се използва H.264 декодиране в своите браузъри.
<video src="movie.ogg" controls="controls"> </video> Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: go_fire в May 22, 2010, 21:47 Е bash в това е query-to. Има theora, но много не я искат и се пускат на шибания хаш.още 9 до нулата. Както добре знаем и Каноникъл влязоха в далаверата, така, че май ще стане така, че ще си спомняме falsh с благ спомен, нещо което само преди седмици беше абсурдно твърдение.
Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: renesans в May 22, 2010, 23:21 Е bash в това е query-to. Има theora, но много не я искат и се пускат на шибания хаш.още 9 до нулата. Както добре знаем и Каноникъл влязоха в далаверата, така, че май ще стане така, че ще си спомняме falsh с благ спомен, нещо което само преди седмици беше абсурдно твърдение.Гореспоменатия кодек е доста боклучав обаче каноникъл нямат много реални алтернативи а и ние като обикновени потребители също нямаме, макар че тяхното решение няма да ни огрее и нас самите. Опита да се наложи html5 като алтернатива на флаша няма да мине безболезнено за всички и понякога новите решения ще създадат повече проблеми от бъгавите стари такоиа. http://www.osnews.com/story/23236/Why_Our_Civilization_s_Video_Art_and_Culture_is_Threatened_by_the_MPEG-LA Титла: Re: HTML5 && Quake II Публикувано от: chen_dzen в May 23, 2010, 03:27 h.264 e стара технология преди съм я срещал при триплексни DVR устроиства !
ама явно са нямали такива претенции >:( |