Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37   Надолу

Автор Тема: Как ще ги стигнем китайците ...  (Прочетена 94875 пъти)

Yasen6275

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 553
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #90 -: Apr 08, 2018, 10:25 »
...И този "гоУф", който най-вероятно караш, е много икономичен и изобщо
не замърсява въздуха ...
Или ... караш "Бентли" или поне "Порше"  ;D
Както каза backinblack не проектирай себе си върху другите. НеГолфа който карам е с двигател 1.6, 90 коня, харчи между 6.5 и 7.2 градско в зависимост от сезона и гърнетата от долу са все още с оригиналната функционалност.
Активен

ddantgwyn

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1262
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #91 -: Apr 08, 2018, 10:58 »
Да ама Ранът е след като държавата вече фалира. Луканов трябваше да прави реформа, ама се у*сра и рагрбиха държата. Естествено накрая винаги идват лешоядите.

Това не е вярно.

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%8F_%E2%80%9E%D0%A0%D0%B0%D0%BD-%D0%AA%D1%82%E2%80%9C

Цитат
Лошото е, че червените комунета продължават да опоскват държавата, да си играят на капитализъм, демокрация, свободен пазар и др. такива думички и си гонят населението. Учителите свършили, докторите и инженерите избягали, само плеймейтки се навъдили разни.

jet, това ти ли си?!

https://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
Активен

the lamer's team honourable member

ddantgwyn

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1262
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #92 -: Apr 08, 2018, 11:02 »
Не да ги защитавам, ама така си е - харчеше Моско, и то защото тогава рашъните изобщо не са и мислели за икономийка. Бензин и нафта - бол, какво да го мислят. "ну бери брат сколько тебе нужно" "солярки есть, давай канистра". Всичките им машини и бензинки и дизелаци са харчели много, и никой не е правил разни икономийки. Пък и това са все стари машини, проектирани и произвеждани по съветското време. Ако партията мислеше за иконични, надеждни и висококачествени автомобили, такива са щели да създадат и да експлоатират по него време.

Интересно ще е сравнението за разхода на гориво с американските автомобили. И тогава, а и сега ::)

Та по онова време никой не е мислел за икономия на гориво, не само руснаците. За икономични двигатели с вътрешно горене се заговори след 1973 г.
Активен

the lamer's team honourable member

ddantgwyn

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1262
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #93 -: Apr 08, 2018, 11:09 »
Относно производството на автомобили в България — истината е, че не бяхме още готови за това. За производството на един автомобил трябваше да сме усвоили производството на няколко стотин марки стомана и няколко хиляди профилоразмера, което към 70-те и 80-те години не бяхме направили. Така, че бяхме далеч от производството на собствени марки автомобили. И още една причина — такова производство има смисъл само ако имаш пазар над 100 000 хиляди автомобила годишно.

Аз лично мисля, че договорът за производство на БулгарРено беше едно добро начало, което можеше да даде допълнителен тласък в развитието на металургията и машиностроенето ни, но за съжаление той беше прекратен по неясни за мен причини.

И едно отклонение към go_fire — офсетното производство също е начин за технологично обновяване и усъвършенстване на дадена индустрия. Ишлемето обаче — не. Това във връзка с един флейм по повод на Китай и Япония — как са започнали те.
Активен

the lamer's team honourable member

4096bits

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 6181
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #94 -: Apr 08, 2018, 11:32 »
Подходящите хора на правилното място.
Нищо друго не е нужно, за да произвеждаш автомобили и да ги пласираш.
Ако не сме били готови, могли сме определени части на автомобила да ги аутсорсваме.
Всичко е оправдания, когато започнеш да обяснаваш, защо не си успял да направиш нещо. Истината е, че не си положил достатъчно усилия, за да го напражиш по друг начин. Или пък не си имал търпението, за да го намериш.

Честит празник на всички!
Активен

As they say in Mexico, "Dasvidaniya!" Down there, that's two vidaniyas.

Acho

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5280
  • Distribution: Slackware, MikroTik - сървърно
  • Window Manager: console only
    • Профил
    • WWW
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #95 -: Apr 08, 2018, 11:49 »
Живи и здрави, и хубав празник на всички.
Активен

CPU - Intel Quad-Core Q8400, 2.66 GHz; Fan - Intel Box; MB - Intel G41M-T2; RAM - DDR2-800, Kingston HyperX, 2X2048 MB; VC - onboard, Intel G41 Express Chipset; HDD - Toshiba, 500 GB, SATAII; SB - Realtek HD Audio; DVD-RW - TSSTcorp DVD-RW; LAN - Realtek PCI-E GBE Controller; PSU - Fortron 350 Watt.

ddantgwyn

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1262
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #96 -: Apr 08, 2018, 12:05 »
Подходящите хора на правилното място.

Нищо друго не е нужно, за да произвеждаш автомобили и да ги пласираш.

Ако не сме били готови, могли сме определени части на автомобила да ги аутсорсваме.

Всичко е оправдания, когато започнеш да обяснаваш, защо не си успял да направиш нещо. Истината е, че не си положил достатъчно усилия, за да го направиш по друг начин. Или пък не си имал търпението, за да го намериш.

Хайде да спреш с необмислените изказвания. Освен от хора, автомобилите се правят основно от метал. Преди 50 години — основно от стомана. 

Произвеждахме камиони, вярно по лиценз, но ги правехме основно тук. И рама, и двигател. Просто за автомобили нямахме нужната база за да започнем.

А не е работа да изнасяш производство навън — примери от последните 30 години колкото искаш.
Активен

the lamer's team honourable member

Naka

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3397
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #97 -: Apr 08, 2018, 12:24 »
Цитат на: Acho
  Всичките им машини и бензинки и дизелаци са харчели много, и никой не е правил разни икономийки.

И разхода са го давали и в литри на час :o не в l/km.

Подходящите хора на правилното място.

И в подходящото време. Много ако?  са.
« Последна редакция: Apr 08, 2018, 12:29 от Naka »
Активен

Perl - the only language that looks the same before and after encryption.

Yasen6275

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 553
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #98 -: Apr 08, 2018, 13:10 »
...Аз лично мисля, че договорът за производство на БулгарРено беше едно добро начало, което можеше да даде допълнителен тласък в развитието на металургията и машиностроенето ни, но за съжаление той беше прекратен по неясни за мен причини...
Причините са съвсем прозаични. Според лиценза сме нямали право да продаваме извън СИВ. А нашите социалисти или комунисти, а всъщност дребни тарикатчета, са се опитали да изнасят в арабския свят и да правят дъмпинг на Рено.
Активен

ddantgwyn

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1262
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #99 -: Apr 08, 2018, 13:48 »
...Аз лично мисля, че договорът за производство на БулгарРено беше едно добро начало, което можеше да даде допълнителен тласък в развитието на металургията и машиностроенето ни, но за съжаление той беше прекратен по неясни за мен причини...

Причините са съвсем прозаични. Според лиценза сме нямали право да продаваме извън СИВ. А нашите социалисти или комунисти, а всъщност дребни тарикатчета, са се опитали да изнасят в арабския свят и да правят дъмпинг на Рено.

Значи пак българските тарикати са виновни ::)

Благодаря.
Активен

the lamer's team honourable member

spec1a

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3864
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #100 -: Apr 08, 2018, 15:53 »
   Especially for ddantgwyn ...
   Според почти всички сериозни източници,най-голяма е била
Британската империя (и с относително дълго съществуване).
Има и съответните цитати ...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_empires
( това не съм го писал аз,заклевам се  ;D )

https://global.oup.com/academic/product/the-oxford-history-of-the-british-empire-9780199246762?cc=us&lang=en&
The Oxford History of the British Empire

http://www.hup.harvard.edu/collection.php?cpk=1493
A History of the World

   Не ме разбирай погрешно,категорично съм против изграждането на
империи (свързано е с много насилие,убийства ...).
   Просто азиатския скапаняк Темуджин (Чингис хан) не е притежавал необходимия
интелектуален (пък и военен) ресурс,за да изгради наистина голяма
империя, и да задържи тези територии за векове...
« Последна редакция: Apr 08, 2018, 16:06 от spec1a »
Активен

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #101 -: Apr 08, 2018, 16:14 »
Относно производството на автомобили в България — истината е, че не бяхме още готови за това. За производството на един автомобил трябваше да сме усвоили производството на няколко стотин марки стомана и няколко хиляди профилоразмера, което към 70-те и 80-те години не бяхме направили. Така, че бяхме далеч от производството на собствени марки автомобили. И още една причина — такова производство има смисъл само ако имаш пазар над 100 000 хиляди автомобила годишно.

Аз лично мисля, че договорът за производство на БулгарРено беше едно добро начало, което можеше да даде допълнителен тласък в развитието на металургията и машиностроенето ни, но за съжаление той беше прекратен по неясни за мен причини.

И едно отклонение към go_fire — офсетното производство също е начин за технологично обновяване и усъвършенстване на дадена индустрия. Ишлемето обаче — не. Това във връзка с един флейм по повод на Китай и Япония — как са започнали те.

Аз бих те допълнил или да разясня допълнително :) !
По онова време имаше СИВ, който беше конкуренция на преди това съдадения ЕИО, който после се превърна в това извратено недоразумение ЕС !
Смисъла на тези две големи организации беше, всяка държава да се специализира в нещо си и да и да се изграждат и партньорства. Бих казал, че това основата на днешната глобализация. Чехите със силни традиции в автомобилното производство произвеждаха леки автомобили Шкода и Татра, а също така и камиони от двете марки. Камионите Татра бяха специализирани за тежки терени и се правеха почти само като самосвали за строежи и кариери. 80% от камионите Татра се изнасяха за СССР и никой не се мъчеше да ги затваря и да им спира производството. Руснаците все още ги боготворят. Днес марката Татра е собственост на ДАФ и продължава да се развива като съчетава нейната специфична и доказала се конструкция, но с по-модерни двигатели и кабина.
Камионите Шкода бяха предимно бордови и магистрални влекачи. Предназначени за транспорт по обществените пътища и бяха също много добри за времето си. У нас имаше в Шумен завод, в който се сглобяваха, а ние произвеждахме мостове за тях, като една част заминаваха за Чехия за първоначално вграждане, а друга оставаха у нас за камионите, които ние сглобявахме. Москвичите в Ловеч само се сглобяваха. Тъй нареченото Булгар-Рено само се сглобяваше у нас, като бяхме започнали да усвояваме и производството на някои части. Булгар-Рено приключи съществуването си, защото трябваше да се купуват частите за сглобяване с твърда валута, която липсваше, защото не СССР, същия този Запад, който и тогава си беше под контрола на САЩ, но по-малко, пак воюваше срещу СССР. Твърдата валута, която не достигаше, трябваше да се харчи с други приоритети.
В рамките на същия този СИВ, България се беше специализирала в други направления, не по-малко качествени и периспективни от това да се правят автомобили. Примерно мотокари, компютри, запаметяващи устройства..........
Цялата тази организация работеше в името на това, хората да работят и произвеждат по-рационално и печелившо и да живеят по-добре.
Активен

stealth01

  • Гост
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #102 -: Apr 08, 2018, 16:23 »
Цитат
Лошото е, че червените комунета продължават да опоскват държавата, да си играят на капитализъм, демокрация, свободен пазар и др. такива думички и си гонят населението. Учителите свършили, докторите и инженерите избягали, само плеймейтки се навъдили разни.

jet, това ти ли си?!

https://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
Хахахахахахаххаах!!! Не си човек! :D
Активен

ddantgwyn

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1262
    • Профил
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #103 -: Apr 08, 2018, 17:56 »
Especially for ddantgwyn ...

Според почти всички сериозни източници,най-голяма е била
Британската империя (и с относително дълго съществуване).

Има и съответните цитати ...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_empires

https://global.oup.com/academic/product/the-oxford-history-of-the-british-empire-9780199246762?cc=us&lang=en&
The Oxford History of the British Empire

http://www.hup.harvard.edu/collection.php?cpk=1493
A History of the World

Просто азиатския скапаняк Темуджин (Чингис хан) не е притежавал необходимия интелектуален (пък и военен) ресурс,за да изгради наистина голяма империя, и да задържи тези територии за векове ...

Пак се изказваш предубеден.

Виж колко века е просъществуала монголската империя, виж същото и за британската. Но не това беше акцента ми — виж там какво съм писал точно в началото на флейма и как точно започва той.
Активен

the lamer's team honourable member

Acho

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5280
  • Distribution: Slackware, MikroTik - сървърно
  • Window Manager: console only
    • Профил
    • WWW
Re: Как ще ги стигнем китайците ...
« Отговор #104 -: Apr 08, 2018, 18:05 »
Ама голяма работа са китайците, каквото и да казваме. Постигнаха толкова много неща и си имат голямото производство и износ.
Активен

CPU - Intel Quad-Core Q8400, 2.66 GHz; Fan - Intel Box; MB - Intel G41M-T2; RAM - DDR2-800, Kingston HyperX, 2X2048 MB; VC - onboard, Intel G41 Express Chipset; HDD - Toshiba, 500 GB, SATAII; SB - Realtek HD Audio; DVD-RW - TSSTcorp DVD-RW; LAN - Realtek PCI-E GBE Controller; PSU - Fortron 350 Watt.
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37   Нагоре
« назад напред »