То за запалване, с всяко МПС може да стане такава авария. За мен проблемът е, че "зелените" лобисти просто се опитват да вземат по-голяма част от баницата на петролните, и то за сметка на гражданите. Продават екскремент в целофан- хем с къс живот (батерията), хем скъпо, хем с куп съпътстващи "екстри" - на вторичния пазар прекалено високата придобивна цена пада драстично (заради батерията), смяната на батерията е половин кола, не може да се ремонтира навсякъде, а само от разни оторизирани сервизи (пак скъпо), ако нямаш гараж и вътре зарядка, ти се евава мамата да висиш по градски станции (и то не за 5-10 минути), токът поскъпва, щото и той "позеленява", пробега ти лято и зима е различен, също е различен според скоростта, умре ли ти електричката на пътя, не става да те издърпа приятел, трябва репатрак, даже и да стои на едно място и не я караш, батерията пак си пада, и още много други. Да, ама било "зелено"- ами да го направят "зеленото" достъпно и тогава може да станат нещата. Колата е дълготраен (и скъп) материален актив, а не компютър, или телефон, че да се сменя през 5-6 години (и то на еб@си цената). То се видя- спряха субсидиите и айде в канала продажбите на електричките. И то не при нас- ами в уж еталона, много развитите и с много високи доходи западни държави от ЕС. Хората гласуват с портфейла си, да препиша от един колега тук
П.П.