Има голям смисъл, когато при опит за пускане на играта ми дава segmentation fault и така и не мога да разбера защо става така, нито да намеря решение на проблема (въпреки разглеждане на форуми и търсене в google). В също време с емулатора тръгна от първия път и нямах никакви проблеми (освен, че от време на време изрисувания показалец на мишката се сменяше със стандратната бяла стрелка, която се оправяше като сменя резолюцията и после я върна на предишната стойност). И при windows и при линукс играта изглеждаше страхотно. За WoW - наистина отне ми известно време, но накрая проработи много добре (след като бях изпълнил всичи инструкции от wiki-to на cedega), без сериозен спад в производителността (и да е имало е бил достатъчно малък, за да не го забележа). Homeworld 1,2 - работят прекрасно (включително филмчетата) без грам забавяне и никакви графични дефекти. Големия недостатък в случая е, че заради direct play-а, който използват не може да се игра е в mutilplayer (което честно казано мен не ме вълнува, защото така или иначе не мога да намеря с кой да играя). За спада на производителността - колкото и да е странно, наблюдавал съм повече такива проблеми в някои по - стари 2d игри (Starcraft, Red Alert 2), от колкото в WoW, Warcraft 3, Neverwinter Nights или Knights of the Old Republic (освен може би във втората част на KOTOR, където имаше един проблем със някои зони, но почти успях да го оправя).
Цитат |
Ако има клиент за линукс да, но да ги пускаш съвремените игри под линукс с емулация просто няма смисъл. |
Зависи какво разбираш под съвременни игри. Ако имаш впредвид последните излезли наистина няма смисъл, защото повече даже не могат да тръгнат на линукс, защото обикновено трябва да минат няколко месеца, преди да оправят някоя игра. Аз лично съм доволен от това, на което са сложили 4 или 5 звезди. Обикновено с тези игри няма проблеми (или ако имам са такива, които мога да преживея).