Опа, извинявай, не обърнах внимание, че си дал input бутон, на инерция го приех за input текст. Докато се разберем, поне попълнихме няколко комбинации за цвят
Така. Не слагай бутона директно в HTML-а, добавянето му е предвидено в самия keyboard.js. В HTML-а сложи само текстовото input поле, като му сложи клас "keyboardInput":
GeSHi (HTML):
<input type="text" value="" class="keyboardInput" />
След това отваряш keyboard.js файла (говоря за големия файл), и от ред 1072 до ред 1082 ще видиш такова парче код:
GeSHi (Javascript):
var keybut = document.createElement('img');
keybut.src = self.VKI_imageURI;
keybut.alt = self.VKI_i18n['01'];
keybut.className = "keyboardInputInitiator";
keybut.title = self.VKI_i18n['01'];
keybut.elem = elem;
keybut.onclick = function(e) {
e = e || event;
if (e.stopPropagation) { e.stopPropagation(); } else e.cancelBubble = true;
self.VKI_show(this.elem);
};
Замени го с това:
GeSHi (Javascript):
var keybut = document.createElement('input');
keybut.type = "button";
keybut.id = "d_clip_button";
keybut.className = "buttonb";
keybut.value = "Ime na butona";
keybut.title = self.VKI_i18n['01'];
keybut.elem = elem;
keybut.onclick = function(e) {
e = e || event;
if (e.stopPropagation) { e.stopPropagation(); } else e.cancelBubble = true;
self.VKI_show(this.elem);
};
Ако искаш, замени въведените id, className и value. Даже, ако ползваш добавените езикови възможности, може да замениш стойността във value със стринг от езикова променлива, по подобие на title от реда под него.
Така до input текстовите полета от клас "keyboardInput" ще ти се генерира желаният бутон, вместо изображението от примерния сайт.
Ако не искаш името на класа на input текстовото поле да е "keyboardInput" или ако въобще не искаш да се прихваща по класа (а, например, по id), тогава отиваш на ред 1112 в keyboard.js (номерът на реда съответства, ако още не си направил по-горната промяна), където имаш такъв код:
GeSHi (Javascript):
if (ex.className.indexOf("keyboardInput") > -1) VKI_attach(ex);
Ако искаш само да смениш името на класа, смени "keyboardInput" с каквото искаш. Ако искаш да ползваш id-то на input текстовото поле за прихващане, вместо класа му, замени "className" с "id".
Ей такива неща