Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10   Надолу

Автор Тема: Да си поговорим за електромобили  (Прочетена 30191 пъти)

go_fire

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 8792
  • Distribution: Дебиан Сид
  • Window Manager: ROX-Desktop / е17
  • кашик с гранатомет в танково поделение
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #60 -: Jul 25, 2012, 15:55 »
Всъщност двамата говорите за различни неща, но дискусията е наистина дълга и ако искате да я отпочваме, по-добре да се отвори нова тема.
Активен

В $por4e2 e истината  ;)

***

Aко даваха стипендия за най-глупави, щях да съм човека с най-много Mини Kупъри

***

Reborn since 1998 || 15.09.2007 totally М$ free && conscience clear

ЗибелтБг

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1302
  • Distribution: Kubuntu 14.04 Realtime 3.12.0-rt2 JACK Audio Connection Kit
  • Window Manager: KDE 4.13.3 !!! VLC-настр-Аудио-SRC-Sinc function(best quality)
  • М
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #61 -: Jul 25, 2012, 16:08 »
  Гу-гу-Започна производството на електромобил за хора в инвалидни колички
 

http://pcworld.bg/19885_zapochna_proizvodstvoto_na_elektromobil_za_hora_v_invalidni_kolichki&ref=chrext
Активен

Кубунту  със Realtime Kernel дава звук, който няма нищо общо с другите дистрибуции...Линукс е за галеници на Боговете-не е за простосмъртни...при прекомпилиране-make menuconfig, Under ‘Processor type and features’, Scroll  down to ‘Timer Frequency’ and set this to 1,000Hz!!! за 3.12 иска lzop

neter

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3408
  • Distribution: Debian, SailfishOS, CentOS
  • Window Manager: LXDE, Lipstick
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #62 -: Jul 25, 2012, 16:32 »
  Гу-гу-Започна производството на електромобил за хора в инвалидни колички
Аз от една година ги гледам да се продават в секцията за електромобили на Alibaba.com, но да речем, че сега е започнало официалното производство :) Много хубава идея са тези колички. Има големи изгледи да не остане като единствен избор в нишата си в близко бъдеще.
Активен

"Да си добре приспособен към болно общество не е признак за добро здраве" - Джиду Кришнамурти

jet

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3473
  • Distribution: debian
  • Window Manager: kde
    • Профил
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #63 -: Jul 25, 2012, 16:40 »
Едно време като се появиха първите LCD монитори, всички капацитети особено дизайнерите се изказаха, че тези монитори не стават за нищо. Че им била ниска резолюцията, рефреша, цвето предаването и никога няма да бият разните професионални дисплеи, тринитрони и др. Сега никой не си представя да работи на старите CRT тръби.
Същото ще се случи и с електромобилите и със SSD дисковете и т.н.
Просто трябва да се натрупат малко количествени изменения за да стане качествен скок.
Електродвигателите са си добре, софтуера в контролерите задобрява.
Като гледам трябва една революция я в батериите, я в горивните клетки и всички критици ще млъкнат.
Поне шумотевицата около ел. автомобилите доведе до осезателно подобрение и в конвенционалните такива (особено разхода на гориво и отработени газове)

go_firе - в конвенионалните а-ли магнитните полета също си ги бива като пренебрегнем динамото, стартера прави доста корави магнитни импулси като палиш - тока си го бива, а дистрибутора е на всичкото отгоре с много високо напрежение и с висока честота (оборотите на двигателя по броя цилиндри, и яки хармоници във високите честоти породени от искренето) на 1 м. от теб.
Това са параметри които допринасят най-много за магнитните полета - напрежение, ток и честота. Хубавото е че намаляват с квадрата на растоянието.

Ако те е страх от магнитни полета - и хард диск не трябва да пипаш, щото ако си разглобявал би трябвало да знаеш какви жестоки магнити има вътре.
Магнитните полета държат диполите на водата в тялото ни заедно. В космическите апарати монтират огромни бобини за да генерират изкуствено магнитно поле за космонавтите, което да имитира земното (4-5 Гауса мисля беше) иначе космонавтите се връщат като развалини от полета
« Последна редакция: Jul 25, 2012, 16:42 от jet »
Активен

..⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀
  ⣾⠁⢠⠒⠀⣿⡁
  ⢿⡄⠘⠷⠚⠋
  ⠈⠳⣄⠀⠀⠀⠀  Debian, the universal operating system.

go_fire

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 8792
  • Distribution: Дебиан Сид
  • Window Manager: ROX-Desktop / е17
  • кашик с гранатомет в танково поделение
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #64 -: Jul 25, 2012, 17:01 »
Аз не съм против  електрокарите, даже бих си купил още днес, ако можех. Само дето си ме е леко шубе, но доколкото разбирам по обясненията дотук, няма да е много повече, от това, на което вече съм изложен.

Обаче от твоя коментар нищо не разбрах, защото съм прост и не ми достигат разни дипломи. Нищо де. Само дето ми стана жал, като преди няколко часа научих, че пропуските не мога да наваксам в Интернет.

Странно пропуски по програмиране и администрация мога, пък това не мога. Вероятно няма достъпна информация като за такива дето не са карали 4 години техникум и пет години ТУ и всичките им знания са от трудовото по електротехника в четвърти клас, когато всъщност са мислили, че това е същото като електроника, а пък механика не са и помирисвали.

Ега ти колко комплексни познания трябва да има човек, за да се занимава с тия неща като МПС.


п.п. в началото течнокристалните монитори наистина не струваха за дизайн. И в момента 99,9% от продаваните не стават, дори тези произведени по технологията sIPS, защото много от тях са такива на книга. Но с добро калибриране, могат да се получат много прилични резултати дори на не чак толкова скъпи монитори.
« Последна редакция: Jul 25, 2012, 17:04 от go_fire »
Активен

В $por4e2 e истината  ;)

***

Aко даваха стипендия за най-глупави, щях да съм човека с най-много Mини Kупъри

***

Reborn since 1998 || 15.09.2007 totally М$ free && conscience clear

ЗибелтБг

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1302
  • Distribution: Kubuntu 14.04 Realtime 3.12.0-rt2 JACK Audio Connection Kit
  • Window Manager: KDE 4.13.3 !!! VLC-настр-Аудио-SRC-Sinc function(best quality)
  • М
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #65 -: Jul 25, 2012, 17:39 »
go_fire-можеш да започнеш с крушка и батерия (светодиодче).... да направиш еднотактно крайно стъпало с EL 84 –(6 П14П) -руски еквивалент като намериш майстор да ти навие трансформатора-трябва да е поне за 100-200 вата желязото-ако пуснеш лампата в триоден режим-смятай че никой не е произвел нещо по-качествено на транзистори или интегрални схеми, полека-лека може да научаваш разни тайнствени неща, дето ги няма в учебниците, нета, най-много в стари книжки-важното е, че има области в които можеш да постигнеш резултати далече над фирмените образци-колкото и да не ти се вярва-например взех светодиод на фирмата
http://www.cree.com/ от безистена на женския пазар-фирма http://www.business.bg/f-2864/kold-lajt-eood.html от там и контролер и батерия, монтирах диода на радиатор, с подходящ рефлектор покрит с ивици кондензаторно фолио със сребърно покритие за максимално отражение залепен с бижутерска епоксидна смола за диода с радиатора, за конструкция-китайски начелник от Илиенци и постигнах 2 пъти по-добри резултати –(светлинен поток за при еднаква консумация) от челници PETZL-професионалната им версия за около 600 лева. Интернет става само за справка-не си ли опърляш ръцете с поялника, да ти мирише на колофон, да правиш бели, да се научиш  на перфектно изпълнение на нещата няма как да научиш нищо. Готиното е, че има много области, където индустрията е слаба-пък ти с нещата правени на ръка си силният...да не говорим, че отиваш при дърводелец да ти направи кутията за усилвателя и копчетата от скъпа и рядка порода дърво-например ясен, и гравьор да ти направи надписите, дърворезба може да се приложи навсякъде-ето пример как можеш да удариш всяка велика фирма в земята на тема дизайн...
« Последна редакция: Jul 25, 2012, 18:01 от ЗевсБг »
Активен

Кубунту  със Realtime Kernel дава звук, който няма нищо общо с другите дистрибуции...Линукс е за галеници на Боговете-не е за простосмъртни...при прекомпилиране-make menuconfig, Under ‘Processor type and features’, Scroll  down to ‘Timer Frequency’ and set this to 1,000Hz!!! за 3.12 иска lzop

ЗибелтБг

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1302
  • Distribution: Kubuntu 14.04 Realtime 3.12.0-rt2 JACK Audio Connection Kit
  • Window Manager: KDE 4.13.3 !!! VLC-настр-Аудио-SRC-Sinc function(best quality)
  • М
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #66 -: Jul 25, 2012, 18:09 »
   neter-извинявам се за отклоненията, но осъзнавам колко е полезно това което съм написал, защото след време-какво ще правим-ще купуваме някакъв западен електромобил на старо, и започваме да го хакваме-най-малкото с новоизлязла суперяка батерия и зарядно за нея например, слагаме най-новите яки светодиоди на фаровете, слагаме навсякъде по купето слънчеви клетки, някаква разпъваща се система от слънчеви клетки до колата, или върху палатката и така нататъка...сигурен съм, че ще се появят фирми да правят цялата тази работа...

 П.П. няма начин да не се появят на пазара преносими генератори на ток -монтираш ги на някаква бърза неголяма  река, или пък  на купето с приставка за вятър и докато ловиш риба или колата е на ветровит хълм....и се зареджа акумолаторът.......
« Последна редакция: Jul 25, 2012, 18:38 от ЗевсБг »
Активен

Кубунту  със Realtime Kernel дава звук, който няма нищо общо с другите дистрибуции...Линукс е за галеници на Боговете-не е за простосмъртни...при прекомпилиране-make menuconfig, Under ‘Processor type and features’, Scroll  down to ‘Timer Frequency’ and set this to 1,000Hz!!! за 3.12 иска lzop

Златко

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2147
    • Профил
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #67 -: Jul 26, 2012, 10:56 »
Най-голямото цапане идва от това, че се опитват да ни накарат да ползваме стоки еднодневки за да върви бизнеса на производителите.

Има нещо такова.  ::) Оня ден си зареждах акумулатора с едно съветско зарядно на 22 години. Ей т'ва е солидна работа!  ^-^
Колкото до електромобилите, надявам се да навлезнат възможно най-скоро, че ми писна от сложнотията на днешните коли.
Активен

Без правила няма игра

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #68 -: Jul 26, 2012, 15:11 »
Цитат
......Агенцията цитира два източника, според които компанията ще премине към 19-пинов конектор, вместо досегашния с 30 пина, което може да подразни феновете на Apple, но пък ще се окаже доходоносно за производителите на аксесоари.......

Цитат
....Промяната означава, че новият смартфон няма да е съвместим без адаптер с хилядите аксесоари, предназначени за продуктите на Apple, а това ще осигури нови възможности за развитие на производителите на такива устройства....

Източник

Ей тези практики са в основата на глобалното затопляне! Тази практика не е измислена от Епъл. Първи МС започнаха да я прилагат, но без афиширане и поради тази причина имат такъв дял от пазара на ОС. Лошото е, че тези практики вече се прилагат и в автомобилите и домакинската техника.
Колко много стоки за които са вложени маса енергия и материали отиват на боклука, за да "осигурят развитие" на производителите им!

За мен това е отврат, но всички после се пъчим колко сме загрижени за екологията и глобалното затопляне!
Активен

dejuren

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Distribution: Ubuntu, RedHat
  • Window Manager: lxde KDE4
    • Профил
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #69 -: Jul 26, 2012, 18:51 »
заради такива прахосвания на бюджетни средства европа е в такова китно предфалитно положение
Мдам... точно инвестициите в зелените технологии предизвикаха кризата :) Много удобно твърдение за някои, но много далеч от истината. Кризата е вътрешен бъг на самата пазарна икономика. Известен отдавна на икономистите (или поне тези на по-високи позиции; go_fire ще каже :) ), максимално забавян, но неизбежен, и ето, че вече няколко години му се "радваме". И ще продължим още дълго да му се радваме, тъй като изходите от кризата са само два - да се върнем много крачки назад в развитието на пазарната икономика, изживявайки дежа вю, или да се измисли нов модел на пазарната икономика, който да успее да прескочи този бъг (нищо, че вероятно по-натам ще докара друг). Та в момента седим в едно такова никакво положение (без нов модел, но и без действия за връщане назад), при което е твърде вероятно да рухне цялата финансова система. Е, няма лошо. Ще се отвори онзи шанс да еволюираме ментално, за който съм говорил и друг път, и ако не се избием, да продължим напред :) Друг шанс за глобално преразглеждане съществуването на пазарната икономика не виждам за момента. А дотогава... нека си блъскаме главите как да преместим кутията, докато сме вътре в нея, обвинявайки всичко, което не ни е угодно (като зелените технологии) на остарелите ни възгледи...

Вие ме бутнахте и си намерих материал по въпроса (всъщност малко случайно) http://www.taxjustice.net/cms/front_content.php?idcatart=2&lang=1 Само ще дам малко извадки:

Цитат
The corrupted international infrastructure allowing élites to escape tax and regulation is also widely used by criminals and terrorists. As a result, tax havens are heightening inequality and poverty, corroding democracy, distorting markets, undermining financial and other regulation and curbing economic growth, accelerating capital flight from poor countries, and promoting corruption and crime around the world.

Цитат
Assets held offshore, beyond the reach of effective taxation, are equal to about a third of total global assets. Over half of all world trade passes through tax havens. Developing countries lose revenues far greater than annual aid flows. We estimate that the amount of funds held offshore by individuals is about $11.5 trillion – with a resulting annual loss of tax revenue on the income from these assets of about 250 billion dollars. This is five times what the World Bank estimated in 2002 was needed to address the UN Millenium Development Goal of halving world poverty by 2015. This much money could also pay to transform the world’s energy infrastructure to tackle climate change. In 2007 the World Bank has endorsed estimates by Global Financial Integrity (GFI) that the cross-border flow of the global proceeds from criminal activities, corruption, and tax evasion at US$1-1.6 trillion per year, half from developing and transitional economies. In 2009 GFI's updated research estimated that the annual cross-border flows from developing countries alone amounts to approximately US$850 billion - US$1.1 trillion per year.

Източника от който получих линк към това изследване твърди, че споменатите финансови обеми при нормално данъчно облагане ще са достатъчни да решат всички  финансови проблеми на света, включително дълга на САШ, проблемите на Европа, глобалното затопляне и тн, и няма нужда да гледаме накриво гърците, че не работели. Само тези от тях, които изнасят капитали оффшор, избягвайки данъчно облагане. И от тази гледна точка не само гърци.
Активен

http://webchat.freenode.net/?channels=ubuntu-bg
The quieter you become, the more you are able to hear.
Две седмици цъкане с мишката спестяват два часа четене на документацията.

go_fire

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 8792
  • Distribution: Дебиан Сид
  • Window Manager: ROX-Desktop / е17
  • кашик с гранатомет в танково поделение
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #70 -: Jul 26, 2012, 19:43 »
М-да то се е видяло. Дай да ги цепим тия три-четири мнения в нова тема и да отпочваме новите локуми.
Активен

В $por4e2 e истината  ;)

***

Aко даваха стипендия за най-глупави, щях да съм човека с най-много Mини Kупъри

***

Reborn since 1998 || 15.09.2007 totally М$ free && conscience clear

neter

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3408
  • Distribution: Debian, SailfishOS, CentOS
  • Window Manager: LXDE, Lipstick
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #71 -: Jul 26, 2012, 20:10 »
споменатите финансови обеми при нормално данъчно облагане ще са достатъчни да решат всички  финансови проблеми на света, включително дълга на САШ, проблемите на Европа, глобалното затопляне и тн
Това не е целта на пазарната икономика. Ако всички ресурсни (зад "финансови" не се крие нищо) проблеми бъдат решени, пазарната икономика ще изчезне. Пазарната икономика е инструментът на монетарната система, който се грижи за осигуряване на недостиг. Има ли недостиг, има и дълг. Дългът поддържа непрекъснатото въртене на пари. За да бележи икономиката ръст, се осигурява по-голям недостиг. Това се нарича инфлация. Колкото повече расте недостигът, толкова повече расте и дългът. И в един момент стигаме до въпросния бъг в системата - когато общият дълг надвиши всички ресурси на пазарната икономика, се стига до невъзможност да се покрива недостигът. Пазарната икономика изпада в рецесия, тъй като въртенето на пари спира. В момента се намираме точно в този момент. За да излезе пазарната икономика от рецесията, или трябва да се намали недостигът (нарича се дефлация), или да се намерят нови ресурси за пазарната икономика. - това са двете схеми за излизане от рецесията, които споменах одеве. Естествено, монетарната система прави всичко възможно да се избегне огромната дефлация, тъй като това ще намали твърде много дълга, поради което се търсят схеми или за нови ресурси за пазарната икономика, или за схема, при която увеличаването на дълга над наличните ресурси да не попречи на покриването на недостига. А какво ще стане, ако завъртим парите в правилната посока (обратно на недостига)? Няма да останат пари в обращение и монетарната система ще изчезне. Ето сценарият в хипотетично разказче, ако някой не го е чел:
Цитат
Малък град в Южна Франция. Ваканционният сезон е в разгара си, но тъй като вали, бизнесът е замрял. Всички са в дългове.
За щастие един богат руски турист пристига във фоайето на малкия местен хотел. Поръчва си стая и слага 100 евро на рецепцията, взима ключа и отива да инспектира стаята нагоре по стълбите на третия етаж.
Хотелиерът взима банкнотата и се втурва към касапина, на когото дължи 100 евро. Касапинът взима парите и бяга при доставчика на месо на едро, за да плати дълга си. Доставчикът на едро се втурва при земеделския производител, за да му върне 100 евро за прасетата, които е взел от него преди време. Фермерът триумфално дава 100 евро на местната проститутка, която го обслужва на кредит. Проститутката бързо отива до хотела, тъй като дължи на хотелиера за използвана стая, в която забавлява клиентите си, слага на тезгяха 100 евро и си тръгва.
В този момент богатият руснак слиза до рецепцията и обявява, че стаята не го задоволява, взима 100-те евро и си тръгва.
Никой не е е имал печалба, но всички вече нямат дългове.

П.П.0: Между другото, появи се друга възможност за преразглеждане съществуването на пазарната икономика, която ми е убегнала при предишното ѝ представяне, но отново е станала на дневен ред - тази в лицето на Keshe Foundation. Който още не е чул за нея, може да разгледа сайта, както и да прочете тази статия по въпроса. Звучи толкова хубаво, че е много трудно да се повярва (аз все още нямам позиция в очакванията си за това), но... времето ще покаже. Пък има връзка и с алтернативните технологии за транспорт, обект на текущата ни тема :)

П.П.1: go_fire, пиши си тук, няма лошо. И без това навлизането на електромобилите за момента е тясно свързано с икономическите игри, така че няма лошо да се обсъдят и тези въпроси ;)
« Последна редакция: Jul 26, 2012, 20:39 от neter »
Активен

"Да си добре приспособен към болно общество не е признак за добро здраве" - Джиду Кришнамурти

go_fire

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 8792
  • Distribution: Дебиан Сид
  • Window Manager: ROX-Desktop / е17
  • кашик с гранатомет в танково поделение
    • Профил
    • WWW
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #72 -: Jul 26, 2012, 21:39 »
Въпросите са много комплексни. Едва ли има някой, който има рецепта за излизане от сегашното положение. А то сегашното  положение не съществува в теорията.  Никой не знае, какво се случва и как да се избегне.

Една  голяма част от проблема я вметна Дежурен. Има прекалено много пари, които не са под никакъв контрол. Но по-лошото е, че това са виртуални пари. Зад тях не стои нищо веществено. Но все пак са пари.

От 1997-ма (сиреч колапса на тигрите) насам случващите се неща винаги тръгват от борсите. Борсите днес не са като едно време. Разликата е, че там могат да се случват неща, които не могат да се случат по  принцип.

Сега въпросът е могат ли да се въведат или не могат ограничения, който да заставят там правилата да са същите като в истинския живот. Теоретично  може и да могат. Но това не е живият живот. Самата борса е една фикция, която е все по-виртуална. 

И опираме пак до парите. Те имат определени несъвършенства, добре известни от векове. Но без тях икономиката просто не би работила. Значи трябва да останат.

backinblack обаче говори за нещо съвсем различно, много   по-земно и различно. Той казва,че ЕС  в сегашният му вариант е една лудост. Не е точно така. Да ЕС като всяка човешка организация има доста недъзи. Но той е продължение на една идея, която се развива от стотици години.

Дърпа ли всяка страна в него чергата към себе си? А всички вътре еднакво ли са развити и със сходни икономики? Последното обаче не е нужно, а и няма как да се случи.

Проблема на ЕС според практичният backinblack е обратният на този довел последните няколко финансови кризи. Прекалено много регулация. Вредна ли е тази регулация? Според него е вредна, защото изнася икономическа активност извън съюза.

Ако не го правеше обаче, тези нации щяха да си останат бедни. Изнесе се тази активност, която не е достатъчно ефективна и нискотехнологична. Управлението обаче и печалбите си останаха вътре в ЕС, а не бяха изнесени.

И това отново ни поставя интересен теоретичен проблем. Лесно се чертаят апокалиптични сценарии. Най-известен с тях е Томас Робърт Малтус, име което вярвам повечето сте чували. Неговите прогнози са се отнасяли за друго време и друг проблем. Но не са се случили въпреки логичността си.

И сега въпроса е, защо не са станали. Не са станали, защото винаги се е намесвал технологичният прогрес, който странно, но не еволюира, а се осъществява на скокове. Това е водило до повишена производителност на труда.

В задачата днес се пита — има ли производителност, която може да компенсира липсите и в същото време да остойности  огромната свободна парична маса, която е натрупана дотук. Такова нещо за сега няма и не се предвижда да има.

Може ли нещо да се направи? С това и започнах. Още не е измислено, а по поведението на политиците не изглежда изобщо да се мисли. Къде са икономистите? Икономистите се нагаждат по рамката, не те я задават.

За сега масовото, рязко обедняване на почти цялото световно население, изглежда неизбежно. Но това няма да реши проблемите с дълговете.

Ако бяхме в предатомната епоха, изхода можеше да е класическият, една мащабна, кървава, дълга  война. Днес обаче трябва да се дири мирен изход. И той все ще настъпи. Въпроса е, че никой не знае кога и как.
« Последна редакция: Jul 26, 2012, 21:44 от go_fire »
Активен

В $por4e2 e истината  ;)

***

Aко даваха стипендия за най-глупави, щях да съм човека с най-много Mини Kупъри

***

Reborn since 1998 || 15.09.2007 totally М$ free && conscience clear

Златко

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2147
    • Профил
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #73 -: Jul 26, 2012, 22:39 »
neter, ето нещо, което може би ще те заинтересува:

Демонстрираха система, преобразяваща колите в хибриди

 [_]3
Активен

Без правила няма игра

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Re: Да си поговорим за електромобили
« Отговор #74 -: Jul 27, 2012, 01:08 »
Нещата в основата си са винаги много, ама съвсем прости! В природата нищо не се губи, а само променя агрегатното си състояние, а в икономиката, също нищо не се губи, а само сменя собственика си, но започваме да се отделяме прекалено много от темата за а-те и екологията!
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10   Нагоре
« назад напред »