Автор Тема: За магистралите и хубавите пътища и т.н.  (Прочетена 3387 пъти)

Nedko Arnaudov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 38
    • Профил
Аз пък искам удобен и бърз обществен транспорт. Например влакове, електрически, на магнитна възглавница.
Активен

gat3way

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 6050
  • Relentless troll
    • Профил
    • WWW
Закво ти е - по-скъпи са от самолета и пътуват по-бавно.
Активен

"Knowledge is power" - France is Bacon

Nedko Arnaudov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 38
    • Профил
Искам ги по-бързи и по-евтини от самолет.  >:D
Активен

Златко

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2147
    • Профил
Маглев и стрела при нас няма да са рентабилни, но виж две ЖП линии като тази дето откриха сега (за 160 км/ч), София-Бургас и София-Мездра-Варна, хич няма да са излишни. ЖП транспортът все още е най-икономичният наземен транспорт.
Активен

Без правила няма игра

Nedko Arnaudov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 38
    • Профил
Високите технологии не са рентабилни в територии от четвърти-пети функционален тип. Щот' туземците не могат да си платят за високия стандарт, нали?
Активен

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Маглев и стрела при нас няма да са рентабилни, но виж две ЖП линии като тази дето откриха сега (за 160 км/ч), София-Бургас и София-Мездра-Варна, хич няма да са излишни. ЖП транспортът все още е най-икономичният наземен транспорт.

Аз пък недоумявам, при положение, че цялото трасе от пловдив до д-град го подмениха, а има и нови участъци с цел изправяне, защо я направиха еденична, още повече, че е и международно трасе!
София-Пловдив е двойна линия, а от П-в до Д-град единична!
Активен

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил
Високите технологии не са рентабилни в територии от четвърти-пети функционален тип. Щот' туземците не могат да си платят за високия стандарт, нали?

То на туземците проблема не са само парите за направа/доставка, а и последващата поддръжка!
Едно време(преди повече от 15г) издивявах като видя стария ДАП-аджия качен на втора употреба МАН или Мерцедес, но с далеч по-добро техническа състояние и комфорт от шкодата която до вчера е карал и по дападжииски  забита отверката в уплътнението на стъклото, та да му е под ръка :D
Активен

Златко

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2147
    • Профил
Високите технологии не са рентабилни в територии от четвърти-пети функционален тип. Щот' туземците не могат да си платят за високия стандарт, нали?

Именно! Ако си се возил на стрела знаеш какви са цените. А пък и ние сме една шепа хора, при това бедни хора.

София-Пловдив е двойна линия, а от П-в до Д-град единична!

Не е единична, двойна е.  ;)
Активен

Без правила няма игра

backinblack

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3201
    • Профил

София-Пловдив е двойна линия, а от П-в до Д-град единична!

Не е единична, двойна е.  ;)

Може и да е двойна, но да първата спирка след П-в :D
Активен

Златко

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2147
    • Профил
Може и да е двойна, но да първата спирка след П-в :D

Преди да влезеш в с. Поповица влака минава под Е80 и там се виждат две линии. Но да, сега проверих и нататък някъде става само една. Не знам, може след Първомай.

 [_]3
Активен

Без правила няма игра

laskov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3166
    • Профил
В това "... и т.н." в заглавието, мисля, се включва и говоренето. Представете си тънката усмивка на Р. Овч., когато обяснява нещо. Ами Станишев с неговото "Здравейте смешници!" ? А липсва ли ви Румен Петков? ...
Защо не искаха да правят "Тракия"? Ами защото личната изгода все им се виждаше малка!
Активен

Не си мислете, че понеже Вие мислите правилно, всички мислят като Вас! Затова, когато има избори, идете и гласувайте, за да не сте изненадани после от резултата, и за да не твърди всяка партия, че тя е спечелила, а Б.Б. (С.С., ...) е загубил, а трети да управлява.  Наздраве!  [_]3

neter

  • Global Moderator
  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3408
  • Distribution: Debian, SailfishOS, CentOS
  • Window Manager: LXDE, Lipstick
    • Профил
    • WWW
А пък и ние сме една шепа хора, при това бедни хора.
Активен

"Да си добре приспособен към болно общество не е признак за добро здраве" - Джиду Кришнамурти

Златко

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2147
    • Профил
Ами Станишев с неговото "Здравейте смешници!"

"Здравейте, циркаджии" е точният израз.  ;)

neter, +1.  ^-^
Активен

Без правила няма игра

vyrgozunqk

  • Гост
Аз пък не намалявам, защото не виждам причина, не може на първокласен път - 4 ленти, да имам ограничение 50~60 км/ч.
Toва, че в българия няма кой да слага лятна и зимна пътна маркировка и целогодишно седим на зимна не е мой проблем и не ме е интересува.
Пътя позволява скорости до 2 пъти над разрешената -> ще карам с 2 пъти над разрешената...

Типичен пример е Ломско шосе ( София - Костинброд ) - по средата се намира с. Волуяк, заради въпросното село ( за което си има специална отбивка от пътя, маркировката по почти целият път е 40-60 км/ч,
А става въпрос за 4 лентов път, разделен с мантинела .
И в общи линии това е хранилка за ушевите, защото там няма шофьор, който да минава с под 100км/ч. ( което би трябвало да е и нормалното лятно ограничение...)

Активен

edmon

  • Гост
Пътища трябва да се строят!!!
Не ни харесва медииното отразяване!
ДПС направи много хубав пътя от Хасково до Кърджали без много много да тръбят!
А Кърджали - Маказа сега като го почнат ще видим как добре ще ни информират за него!:)))
Подобряването на пътищата развиват търговията, а развитата търговия води до по-ниски цени , по-добро качество и по-голямо разнообразие!
Активен