Автор Тема: 32 vs 64  (Прочетена 16570 пъти)

cybercop

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5626
  • Distribution: Ubuntu LTS, CENTOS 6.x
  • Window Manager: Xfce, Gnome 2
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #45 -: Mar 01, 2012, 09:16 »
@AMD : Никакви проблеми няма дизел да върви на метан. На какво мислиш, че са автобусите на градският транспорт в София.
Активен

Ползването на Linux води до пристрастяване. Факт.
http://s19.postimg.cc/4oajwoq5v/xenial2.png

b2l

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 4786
  • Distribution: MCC Interim
  • Window Manager: - // - // -
  • ...sometimes I feel like screaming... || RTFM!
    • Профил
    • WWW
Re: 32 vs 64
« Отговор #46 -: Mar 01, 2012, 09:25 »
//off

@AMD : Никакви проблеми няма дизел да върви на метан. На какво мислиш, че са автобусите на градският транспорт в София.

Да не отаваряме темата за коли. Първо има разлика между обикновен газ с който зареждат колите и метана. @cybercop коментара ти е некоректен и в този случай @AMD е прав - върви, но не на пълните си възможности.
Активен

"Човекът е въже, опънато между звяра и свръхчовека, въже над пропаст. Човекът е нещо, което трябва да бъде превъзмогнато." - Фр. Ницше

cybercop

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5626
  • Distribution: Ubuntu LTS, CENTOS 6.x
  • Window Manager: Xfce, Gnome 2
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #47 -: Mar 01, 2012, 09:28 »
Нито в пропан- бутана, нито в метана има нещо необикновено. Просто при първият може да се манипулира съотношението между двата газа и отделя по- малко енергия.
Активен

Ползването на Linux води до пристрастяване. Факт.
http://s19.postimg.cc/4oajwoq5v/xenial2.png

b2l

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 4786
  • Distribution: MCC Interim
  • Window Manager: - // - // -
  • ...sometimes I feel like screaming... || RTFM!
    • Профил
    • WWW
Re: 32 vs 64
« Отговор #48 -: Mar 01, 2012, 10:51 »
Нито в пропан- бутана, нито в метана има нещо необикновено. Просто при първият може да се манипулира съотношението между двата газа и отделя по- малко енергия.

Хайде, сега - това дето го каза, да направиш съпоставка на PAЕ и x64.
Активен

"Човекът е въже, опънато между звяра и свръхчовека, въже над пропаст. Човекът е нещо, което трябва да бъде превъзмогнато." - Фр. Ницше

AMD

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 873
  • Distribution: Calculate Linux Scratch 64 / Alt Linux Centaurus 6.0 64
  • Window Manager: Gnome 2.32/3.2 XFCE 4.8/4.10-git
  • AMD Athlon64/Sempron64 4000+Dual Core/3400+
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #49 -: Mar 01, 2012, 10:55 »
@AMD : Никакви проблеми няма дизел да върви на метан. На какво мислиш, че са автобусите на градският транспорт в София.

Извинявай но под газова бутилка един шофьор разбира Пропан Бутан. А не Метан.

Да не навлизаме в конспирация за автомобили, защото именно @cybercop преди време се опита да наложи някакво абсурдно мнение, Лада Нива му се чупела на всеки 500 километра и я карал на основен ремонт.

Но нормално ако е пробвал да я кара с нафта, щом на дизелов двигател ще сложи пропан бутан.
« Последна редакция: Mar 01, 2012, 10:57 от AMD »
Активен

Господи моля те пази ме от ламерите, от хакерите и сам мога да се пазя.

vyrgozunqk

  • Гост
Re: 32 vs 64
« Отговор #50 -: Mar 01, 2012, 12:16 »
Всъщност има много сходни неща с himem.sys, понеже го помня това време :) Там паметта над първия мегабайт се адресираше през един прозорец от 64 килобайта. Разликата е че тогава почти нямаше софтуер, който да е възползва от това и единствено smartdrv или каквато там беше тъпотията за дисковото кеширане, беше главният пациент.

Иначе е пресилено, да. По наблюдения,  8 гигабайта оперативна памет е смисленият максимум с PAE. Оттам насетне, негативите просто стават прекалено големи. Друг е въпросът, че не е много вероятно да си купиш нов лаптоп с повече памет. Въпреки което не бих ползвал PAE на система с повече от 4 гигабайта памет. Малко е като да си купя BMW X5 и да му сложа газова бутилка.

+1
Това беше най-смисленият коментар!
И аз подкрепям твойто мнение... Пусках разни тестчета, разликата е минимално пренебрежима... Жалко, че не запазих резултатите - домързя ме, че беше към 2аm. ... :D
Да добавя, че broadcom-ския затворен драйвер също има разни проблеми под 64 битов кърнъл, а свободния не струва...
До тук какво излиза, 2 драйвера които мажат, кофти джава,64 битов флаш с кофти поддръжка и ъъм тук таме по нещо.
на мойте 4 гиги, PAE ме устройва. Поне засега.
Точка.
Активен

solarflux

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 100
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #51 -: Mar 01, 2012, 13:19 »

До тук какво излиза, 2 драйвера които мажат, кофти джава,64 битов флаш с кофти поддръжка и ъъм тук таме по нещо.
на мойте 4 гиги, PAE ме устройва. Поне засега.
Точка.

кво за джавата? Не е като да не може да инсталираш 32бит и 64бит джава на 64бит машина едновременно и да си ползваш която ти е кеф...
Активен

Neo2SHYAlien

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 93
  • Distribution: Debian Sid
  • Window Manager: Gnome3, E17
    • Профил
    • WWW
Re: 32 vs 64
« Отговор #52 -: Mar 01, 2012, 13:25 »
кво за джавата? Не е като да не може да инсталираш 32бит и 64бит джава на 64бит машина едновременно и да си ползваш която ти е кеф...
дам така постъпих и аз и нямах проблеми след това :) с х64 флаш никога не съм имал проблеми :)
Активен

- Би ли ми казал кой път да хвана оттук? - попита Алиса.
- Зависи накъде отиваш - отвърна Котаракът.
- Все едно накъде...- каза малкото момиче.
- Тогава е все едно кой път ще вземеш - рече Котаракът.

gat3way

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 6050
  • Relentless troll
    • Профил
    • WWW
Re: 32 vs 64
« Отговор #53 -: Mar 01, 2012, 15:47 »
Явно съм късметлия тогава, нямам проблеми нито с флаш, нито с драйвери на каквото и да било (изключай един webcam, който е просто анти-линукс и след дълги борби, включай сране по сорса му, успях да го накарам да снима зелено видео - ама не съм убеден че 64-битовата система му е проблема :) ).

Иначе с java традиционно си имам проблеми, нито аз я обичам, нито тя мене :)
Активен

"Knowledge is power" - France is Bacon

cybercop

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5626
  • Distribution: Ubuntu LTS, CENTOS 6.x
  • Window Manager: Xfce, Gnome 2
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #54 -: Mar 01, 2012, 20:04 »
@AMD : Никакви проблеми няма дизел да върви на метан. На какво мислиш, че са автобусите на градският транспорт в София.

Извинявай но под газова бутилка един шофьор разбира Пропан Бутан. А не Метан.

Да не навлизаме в конспирация за автомобили, защото именно @cybercop преди време се опита да наложи някакво абсурдно мнение, Лада Нива му се чупела на всеки 500 километра и я карал на основен ремонт.

Но нормално ако е пробвал да я кара с нафта, щом на дизелов двигател ще сложи пропан бутан.
Всичко което съм казал си го изкривил до някаква гротеска. Нивата не се е чупила на всеки 500 км., а се счупи на 500км. Чисто нова. И не и правиха основен ремонт, а мисля, че тогава ремонтираха скоростната кутия и затегнаха болтовете, които пияндурниците руснаци /ако избобщо е правена в Русия, защото вносител бе Лада-Турция/ не бяха завили добре.
Някъде да съм написал, че на дизелов двигател съм слагал пропан бутан, или, че автобусите са на такъв ?
« Последна редакция: Mar 01, 2012, 20:08 от cybercop »
Активен

Ползването на Linux води до пристрастяване. Факт.
http://s19.postimg.cc/4oajwoq5v/xenial2.png

AMD

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 873
  • Distribution: Calculate Linux Scratch 64 / Alt Linux Centaurus 6.0 64
  • Window Manager: Gnome 2.32/3.2 XFCE 4.8/4.10-git
  • AMD Athlon64/Sempron64 4000+Dual Core/3400+
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #55 -: Mar 01, 2012, 20:13 »
@AMD : Никакви проблеми няма дизел да върви на метан. На какво мислиш, че са автобусите на градският транспорт в София.

Извинявай но под газова бутилка един шофьор разбира Пропан Бутан. А не Метан.

Да не навлизаме в конспирация за автомобили, защото именно @cybercop преди време се опита да наложи някакво абсурдно мнение, Лада Нива му се чупела на всеки 500 километра и я карал на основен ремонт.

Но нормално ако е пробвал да я кара с нафта, щом на дизелов двигател ще сложи пропан бутан.
Всичко което съм казал си го изкривил до някаква гротеска. Нивата не се е чупила на всеки 500 км., а се счупи на 500км. Чисто нова. И не и правиха основен ремонт, а мисля, че тогава ремонтираха скоростната кутия и затегнаха болтовете, които пияндурниците руснаци /ако избобщо е правена в Русия, защото вносител бе Лада-Турция/ не бяха завили добре.
Някъде да съм написал, че на дизелов двигател съм слагал пропан бутан, или, че автобусите са на такъв ?

Да де то лесно за собствената си некадърност да кажеш те пияните руснаци.
Но доста не си в час, по-големи алкохолици от българите няма на този свят.

А и какво се чудиш Лада Турция...
Активен

Господи моля те пази ме от ламерите, от хакерите и сам мога да се пазя.

gat3way

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 6050
  • Relentless troll
    • Профил
    • WWW
Re: 32 vs 64
« Отговор #56 -: Mar 01, 2012, 21:44 »
X5-ците имат и дизелов и бензинов вариант, само да кажа.
Активен

"Knowledge is power" - France is Bacon

tolostoi

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1337
  • Distribution: Ubuntu
  • Window Manager: Unity
  • левел: авераж :)
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #57 -: Mar 02, 2012, 10:58 »
X5-ците имат и дизелов и бензинов вариант, само да кажа.
Крайно време беше  ;D, а и да добавя, че нямат Х86
Активен


... в Столичен инспекторат една година след миграцията, продължават да работят под Linux. Което, май прави "експеримента" успешен
by entusiast

laskov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3166
    • Профил
Re: 32 vs 64
« Отговор #58 -: Mar 02, 2012, 12:22 »
X5-ците имат и дизелов и бензинов вариант, само да кажа.
Крайно време беше  ;D, а и да добавя, че нямат Х86
86 ли? А, такъв бензин отдавна вече няма! То беше като имаше Балканчета  ;D ;D ;D
Активен

Не си мислете, че понеже Вие мислите правилно, всички мислят като Вас! Затова, когато има избори, идете и гласувайте, за да не сте изненадани после от резултата, и за да не твърди всяка партия, че тя е спечелила, а Б.Б. (С.С., ...) е загубил, а трети да управлява.  Наздраве!  [_]3

vyrgozunqk

  • Гост
Re: 32 vs 64
« Отговор #59 -: Mar 02, 2012, 13:59 »
Ама балканче с 99+ к'во праии... малиии... Става като 250 кубиково Ducati  ;D :D
Активен