Автор Тема: Оператор за клиентска тех. подръжка по телефона  (Прочетена 1011 пъти)

voip

  • Участници
  • ***
  • Публикации: 11
  • Distribution: Gentoo
  • Window Manager: KDE
    • Профил
    • WWW
Описание и Изисквания:   Телекомуникационна фирма търси оператор за клиентска тех. подръжка по телефона

Описание:

- приемане на клиентски обаждания по телефон и електронна поща
- наблюдение на тех. оборудване със специализиран софтуер и отстраняване на тех. проблеми по точно установени процедури.

Изисквания:

- базови познания на Linux OS на ниво потребител
- писмено и говоримо владеене на английски език - 2-ро ниво
- добри комуникативни умения и опит в работата в екип

Познаването на основните мрежови протоколи и опита в изграждането и подръжката на малки локални мрежи е предимство

Работата Ви предлага:

- работа във висококвалифициран и мотивиран екип главно от млади хора
- възможност за бързо развитие и обучение
- работата е на дежурства по график - разполагате с доста свободно време
- добро заплащане

Категория:
Компютри, Хардуер,
Компютри, Софтуер,
Информационни Технологии,
Инсталация/Поддръжка/Сервиз,
Интернет/Електронна Търговия,
Телекомуникации

Тип Работа: Работни дежурства график, Постоянна

Ниво    Студенти, Административен и помощен персонал,
Експертен персонал без ръководни функции

Населено Място    София / Област София - град / България

Заплата    650 BGN на Месец - чисто след удръжки

Email:   lubomir.christov@gmail.com

Организация: TelecomOne Ltd.

Тип на Организацията: Фирма / Организация директно търсеща служители.
Активен

Домашен телефон през ИНТЕРНЕТ от http://PlanetPhone.net