Офф, това е тема, която ме кара да въздишам дълбоко. Сървърите, които поддържам НЕ приемат писма от неправилно настроени mail сървъри. Странно, но често колеги (служители във фирмата) ми казват: "От фирма Х искат да ми пратят e-mail, но получавали някаква грешка." , след което се налага да включа дадено IP в "белия" списък, за да може въпросната фирма да си комуникира с нас.
Освен това, спам филтърът съм настроил така, че писмата с рейтинг 6 и нагоре СЕ ТРИЯТ, а тези с рейтинг между 3 и 6 се доставят Attach-нати в ново предупредително писмо. Бях обаче изненадан, че в един момент спам филтърът започна да третира по този начин писмата от НАП!
Та така. Всичко зависи от някакъв тъпанар като мене!
Конкретно, можеш да пращаш писмата си с "Request Read Receipt", а още по-добре, в текста на писмото включвай молба да ти потвърдят, че са получили твоето писмо и ако не получиш потвърждение, пращай отново с "Понеже не получих потвърждение от Вас ...". Желая ти успех в търсенето на работа!