В съвременния свят гаранцията е и края на живота.
Колкото до 1М километри това съм го чувал от механици. Сменяш сегменти, правиш основен ремонт на двигателя и продължаваш. Друг е въпросът колко това още ще продължи и дали основния ремонт ще е успешен. Може и да е края на живота. Всичко вътре в двигателя се изтърква.
Обаче за бизнеса дето правят огромно количество километри. Колата/камиона/вана като конструкция/шаси/купе няма време да деградира с времето... може да е само на 2-3 години и да е навъртяла 1М километри. Т.е. един основен ремонт на двигателя или там каквото се изтърква от километрите ще я възтанови напълно. Дизелите точно затова ги предпочитат, защото са по малооборотни и се изтъркват по-малко.
От 2010г. до 2020 цената на батериите е паднала с 85%, след 10г. ще е колкото годишна сметка за бензин.
Възможен е и обратен ефект. Поради свръх производството на ел. коли (в бъдеще) да се вдигне цената на лития и батериите.
Интересно, с километрите, явно е обвързано с циклите заряд на батерията -повече караш, повече зарядки, по-бързо умира.
Да това е. Само че не само повече зарядки но и съответните разрядки