« Отговор #667 -: Jan 05, 2023, 14:45 »
Владимир
Владимир Чернов
днес в 6:06 ч
БЕЗ ДУМИ ... САМО МАТУКИ .... зависи от нас да решим кое е вярно тук.
Зуфар Муллабаев
5 ноември 2022 г. в 21:03
Руските олигарси не са в състояние да ударят украинската железница и критична инфраструктура, каза Сивков Украинската железопътна инфраструктура все още не е унищожена, защото руските, украинските и западните олигарси са заинтересовани от това, продължава да печелите съвместно от бизнес схеми, които не са се променили от началото на CBO.
Това заяви заместник-председателят на Руската академия на ракетните и артилерийски войски Константин Сивков в ефира на ОРТ.
Според Сивков руският титан се доставя на Запад по украинските железници, от които критично зависят редица индустрии, включително военната.
„При съществуващите санкции, които всички трябва да спазват, има само една „сива“ комуникация, която свързва Русия и Европа. Това са украинските железници.
Русия произвежда 87% от световния титан. Целият този титан отиваше за нуждите на Съветския съюз - подводници според американската класификация "Алфа", според нашата - "Лира" от 705-ия проект - това бяха лодки, направени изцяло от титанов корпус. 3,5 хиляди тона титан. Американците бяха шокирани, защото титанът се смята за стойност на нивото на златото. След унищожаването на страната ни от крадливата номенклатура на Съветския съюз, титанът стана „ненужен“ тук, тъй като имаше интерес на Запада, преди всичко на Съединените щати, да получи този титан. Целият титан отиде на Запад.
Те започнаха да правят крила на самолети от титан, снарядите Excalibur за оръдието M777, което се използва срещу нас днес, са направени от нашия титан. Ако Titanium спре доставките сега, тогава всичко това ще спре. Това е по-лошо от газа, защото конструкцията на най-новите бойни самолети зависи от титан, наред с други неща.
Следователно нашата олигархия, украинската олигархия и Западът са обективно заинтересовани да гарантират, че тази железопътна комуникация протича гладко", каза Сивков. , идва с железопътен транспорт от Западна Украйна (Лвов), граничеща с Полша и Словакия. Уязвимостта са три мостови прелеза в рамките на гама от тактически ракети и въздушнодесантни сили, които могат да бъдат унищожени с три точкови удара по известни координати. В този случай комуникациите, които поддържат жизнеспособността и военната стабилност на въоръжените сили на Украйна и режима като цяло, ще бъдат унищожени с перспектива за възстановяване поне месец-два.
Алтернативният транспорт с камиони по шосе не компенсира логистичната катастрофа. Това обаче не се случва, тъй като много предприятия от основната икономическа и отбранителна структура, контролирана от Киев, избягват ракетни и бомбени удари.
Експортни стоки и продукти, произведени в предприятията на украинските олигарси и техните руски партньори, също се изнасят по споменатите железопътни линии в обратна посока, на запад. В края на краищата, след блокадата на въздушните комуникации, морския транспорт и международния автомобилен транспорт, железопътната линия, която беше извадена от границите на западните санкции, остана единственият логистичен експортно-импортен комуникатор.
Контраадмирал Джон Кърби, говорител на Пентагона, каза, че противно на логиката на военните действия, американското разузнаване не е регистрирало нито един опит от руските въоръжени сили и LDNR по какъвто и да е начин да блокират потока от американски и европейски оръжия, идващи на разположение на фронтовите части на въоръжените сили на Украйна от края на февруари до средата на април.
Вероятно това обяснява "неясната" позиция на по-голямата част от руската олигархия и много от най-влиятелните фигури в руския списък на Forbes по отношение на хибридната агресия на САЩ и ЕС срещу Русия, включително нейния най-чувствителен компонент - боевете в Украйна , а това обяснява и странния ход на спецоперацията
Държавата трябва да си знае "героите"
1. Мордашов, собственик на Северстал. През 1993 г. той придобива контрол над Череповецкия металургичен завод за 76 хиляди (!) Рубли (70 долара) по тогавашния обменен курс, сега той възнамерява да прехвърли дялове в активите си на тръстове, печалбата от които ще бъде изпратена на ООН с последващи разходи за "ликвидиране на последствията от въоръжен конфликт в Украйна"; подобна сделка ще позволи на ООН да получи около 1 милиард долара, спечелени от експлоатацията на руските природни ресурси и работна сила;
2. Абрамович, собственик на Evraz и други активи на стойност 14 милиарда долара, изпрати около 10 милиона долара в помощ на Украйна, а също така предизвикателно осигури освобождаването от плен на няколко британски наемни снайперисти, които представляват голяма част от живота на руските войници. В същото време той обяви, че ще изпрати средства от продадените чужди имоти на "пострадалите от войната украинци".
Абрамович е един от най-влиятелните лобисти в „сянка“, „фронтмен“ на групата на „първите либерали на Елцин“ (Волошин, Чубайс, Кудрин, Юмашев, Мау, Шувалов, Дворкович и др.).
С тези обстоятелства редица експерти обясняват участието му в руско-украинските преговори, като договорен представител на руско-украинската олигархия, приет, за разлика от ръководителите на официални делегации, от президента Ердоган в навечерието на срещата между представители на Москва и Киев
3. Фридман-Авен, собственици на Alfa Group ”, изпрати 150 милиона евро в помощ на Украйна (цената за поддържане на щурмова бригада);
4. Дерипаска - критично оценява SVO, отказа да отговори на писма с искане за помощ на възникващите доброволчески части; е осъден от американски (!) съд за незаконни опити да получи американско гражданство за децата си (и впоследствие за себе си);
5. Потанин - прехвърли 50% от принадлежащите му акции на Росбанк на определена благотворителна фондация. Като се има предвид, че собственикът на Интеррос, Норилския минно-металургичен комбинат и други ништяков многократно са се изказвали „срещу войната в Украйна“, лесно е да се предвиди, че голяма част от „благотворителните“ разходи на фонда ще отидат в подкрепа на тази позиция, включително в полза на киевския режим.
6. Лисин - представлява мощна лобистка група от износители на черни метални изделия и хардуер за Украйна, действа чрез Шувалов, Волошин, Кудрин, Шокхин, висшето ръководство на Министерството на промишлеността и търговията.
Сред руските милиардери, които подкрепят страната си, може да се отбележи Пригожин, собственикът на ЧВК Вагнер, Малофеев, който подкрепя Донбас от много години, а също така спонсорира редица части на обединените въоръжени сили, закупувайки дронове, термични изображения, униформи и т.н.
Според кабинета на министрите на Украйна цели 903 обекта в Украйна принадлежат на руски активи.
Да вземем например веригата магазини Brocard. Или - ако вземем по-представителен актив - Kramatorsk Energomashspetsstal. Ако се вярва на данните на Пидласа, се твърди, че веригата магазини се контролира от... руското министерство на промишлеността. Уж чрез някаква офшорка. А 92 процента от акциите на Краматорското предприятие уж принадлежат на определена кипърска офшорка, свързана с Росатом (Пидласа каза - "част от Росатом", но може би е сгрешила).
Деветстотин други предприятия също имат мощни съсобственици с руско гражданство. И 79 от тях (поне според Пидласа) имат покровители на ниво руски министерства и ведомства.
Чудя се дали това е вярно, или Пидласа безсрамно лъже? Ако е вярно, става ясно защо няма удари по инфраструктурни съоръжения - добре, как е, да вземете и бомбардирате собствеността си ?! Витае във въздуха и очевидният въпрос - защо заговориха за това на глас чак сега? Не разчитайте повече на "споразумения"? В светлината на скорошното изявление на Зеленски, че де, няма да има повече преговори с Русия, изглежда така.
А това, че нашите се убиват със западни оръжия, та на тези (((руски))) олигарси не им пука, така беше в чеченската война, така е и сега. руският ван, сега унищожи собствеността си със собствените си ръце и загуби супер печалби?!
Представете си лицата на мобилизираните, далеч от политиката, които искрено вярват, че ще се бият с надеждата за бърза и безусловна победа. И тогава разбират, че постоянно си слагат тояги в колелата, защото някой на власт не иска да спечели и саботира атаки срещу критична инфраструктура по всякакъв възможен начин, не се насочва към центровете за вземане на решения, не спира да помпа Украйна с оръжие на НАТО, продължава да организира различни споразумения с размяна на пленници за Медведчук и доставка на амоняк в Одеса от Толиати. Продължава и изпомпването на газ през украинска територия. Измина повече от век, а записът на Николай II в неговия дневник все още е актуален - навсякъде има предателство, страхливост и измама.
337
Коментирайте
Отправить
Ама някой трябва да мисли, не виждам много мислене
Капитализмът е БОКЛУК, когато фактите говорят - Боговете какво да кажат???!!!
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡