Титла: Technical Support Staff Публикувано от: Naso в Oct 18, 2005, 15:08 Job description:
- online communication with the company customers - solving of technical problems of the customers - assisting the customers in maintaining their web sites - co-operating with the rest of our young and enthusiastic team - diverse working time, including night shifts. Your qualifications: - fluent written English - good knowledge of Linux, MySQL or other DBMS, Apache web server, etc. - good communication skills - knowledge and experience in any of the following area is a great advantage: PHP, Perl, DHTML, CSS, JavaScript, other basic programming skills (C; C++), Bind DNS System, MTA. The company provides: - Attractive salary, 600 – 800lv - Guaranteed salary increase - Extensive training - Excellent working conditions Please send your CV and short motivation letter in English to jobs@siteground.com Титла: Technical Support Staff Публикувано от: Lord Bad в Oct 18, 2005, 15:39 Хехе, тия ме кефят - нон-стоп търсят хора. Аз даже бях ходил на интервю при тях по едно време и останах озадачен с оглед на характера на работата - съпорт по чата на уеб хостинг на една боза-базирана машина за какво търсят хора с такива компетенции след като няма да им се налага да администрират нищо повече вероятно от един cpanel... Чудно как в aplus не напускат толкова редовно...
Титла: Technical Support Staff Публикувано от: в Oct 23, 2005, 09:03 Prav si. Tam mi e mestorabotata, no kato ne valyat predlozenia po specialnostta mi, taka shte e. Shte yadem american huinyata (shte me izvinyavate za izraza) zashtoto vsichki skapanyaci ot provinciata sa gotovi da lizat gaza na nyakoi za 200 leva i stava mnogo trudno da si izkarvash hlyaba i da vazimash zaplata, za tova koeto mozesh. Zashtoto navan chakat oshte 20 takiva, gotovi da te preebat i da ziveyat po 6-ma v edna garsoniera. Klasika...
|