Титла: Оператор за клиентска тех. подръжка по телефона Публикувано от: voip в May 18, 2006, 09:32 Описание и Изисквания: Телекомуникационна фирма търси оператор за клиентска тех. подръжка по телефона
Описание: - приемане на клиентски обаждания по телефон и електронна поща - наблюдение на тех. оборудване със специализиран софтуер и отстраняване на тех. проблеми по точно установени процедури. Изисквания: - базови познания на Linux OS на ниво потребител - писмено и говоримо владеене на английски език - 2-ро ниво - добри комуникативни умения и опит в работата в екип Познаването на основните мрежови протоколи и опита в изграждането и подръжката на малки локални мрежи е предимство Работата Ви предлага: - работа във висококвалифициран и мотивиран екип главно от млади хора - възможност за бързо развитие и обучение - работата е на дежурства по график - разполагате с доста свободно време - добро заплащане Категория: Компютри, Хардуер, Компютри, Софтуер, Информационни Технологии, Инсталация/Поддръжка/Сервиз, Интернет/Електронна Търговия, Телекомуникации Тип Работа: Работни дежурства график, Постоянна Ниво Студенти, Административен и помощен персонал, Експертен персонал без ръководни функции Населено Място София / Област София - град / България Заплата 650 BGN на Месец - чисто след удръжки Email: lubomir.christov@gmail.com Организация: TelecomOne Ltd. Тип на Организацията: Фирма / Организация директно търсеща служители. |