Титла: Quake 3 Публикувано от: reelo в Oct 05, 2006, 20:42 Значи инсталирах си Quake и тръгва без проблем до менюто, но опитам ли се да заредя игра ми изкарва:
User Interface is version 3, expected 6 Търсих, но не открих разбираеми решения на въпроса затова питам тук. Дистрибуцията ми е Fedora Core 5, а видеокартата -> ATI Radeon 9250 Титла: Quake 3 Публикувано от: mhydra в Oct 09, 2006, 11:52 аз имам един подобен проблем. Само че на мен ми дава постоянно Default configuration not found : default.cfg.
Обаче гадното е че и на Волфщаин ми дава същото. Някой да знае какъв е проблема? Понеже аз никакви конфугурации нямам, пускам играта така както си я пусках някога под вин хп. Титла: Quake 3 Публикувано от: mhydra в Oct 09, 2006, 13:33 Да вине е свързано. Под вине пускам игрите ама както казах не ми намира неква конфигурация дет път изобщо не знам за нея...
Еми ако знаеш как се решава проблема, кажи. Не се подсмихвай самодоволно.... Титла: Quake 3 Публикувано от: Lord Bad в Oct 09, 2006, 14:02 Quake 3 има версия за Линукс, защо не ползвате нея вместо wine?
Титла: Quake 3 Публикувано от: Йордан в Oct 09, 2006, 14:04 gv@bagerist:~/.q3a$ locate quake3
/home/gv/.q3a/quake3.png /home/gv/quake3 /home/gv/quake3/quake3.png /usr/local/bin/quake3 /usr/local/games/quake3 /usr/local/games/quake3/quake3 /usr/local/games/quake3/README /usr/local/games/quake3/icon.bmp /usr/local/games/quake3/icon.xpm /usr/local/games/quake3/baseq3 /usr/local/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 /usr/local/games/quake3/uninstall /usr/local/games/quake3/libGL.so /usr/local/games/quake3/quake3.x86 gv@bagerist:~/.q3a$ locate q3a /home/gv/.q3a /home/gv/.q3a/baseq3 /home/gv/.q3a/baseq3/q3config.cfg /home/gv/.q3a/quake3.png /root/.q3a /root/.q3a/baseq3 /root/.q3a/baseq3/q3config.cfg gv@bagerist:~/.q3a$ /home/gv/.q3a/baseq3/q3config.cfg:
![]() Титла: Quake 3 Публикувано от: pr0fessor в Oct 05, 2007, 22:02 аз си подкарах quake3 http://games.mirrors.tds.net/pub....x86.run тоя инсталирах и после от диска на quake3 копирах в \usr\local\games\quake3\baseq3\pak0.pk3 (не съм сигурен тва ли е пътя точно - намерете си другите pak1.pk3 ... и копирате при тях, при слака тва е пътя...) но не тръгва звука... иначе други програми имат звук - xmms и mplayerhq но там и ползвам alsa, а на куейка не знам от къде да укажа да я ползва
п.с. нямам звук в кде щото се крашва (при зареждане на кде вади някакви грешки (като е даден на auto ма и другите съм ги пробвал 1 по 1 пак че чупи) и го спрях иначе от kmix си се регулира звука на mplayer и xmms. "аз имам един подобен проблем. Само че на мен ми дава постоянно Default configuration not found : default.cfg. Обаче гадното е че и на Волфщаин ми дава същото." при мене вадеше същото като ползвах pak0.pk3 от демото но като сложиш този от пълния quake си тръгна всичко и сам си създаде файла остана тва да пробвам: seta snddevice "/dev/dsp" в конфига освен ако не си е по подразбиране на него ще видя като ида нам компа сле няколко дена... Титла: Quake 3 Публикувано от: mhydra в Oct 05, 2007, 22:46 Мога да препоръчам Опен Арена като един много добър заместител на Куаке3. То всъщност и тази ОпенАрена и тя е базирана на Куаке 3 арена енджина. Така че си е баш като 1:1 с оригинала.
Титла: Quake 3 Публикувано от: winboze в Oct 05, 2007, 23:08 Единствената разлика м/у Quake III и OpenArena е в моделите, менюто и т.н. Engine-а е същия, както и геймплея.
Титла: Quake 3 Публикувано от: ieti в Oct 06, 2007, 00:20 А защо не пробвате ioquake3. Open Arena използва ioquake3 като основа. Целта на проекта е да отстрани грешките от оригиналния сорс на ID Software и да даде една стабилна платформа за други модове и да осигури приятна игра на запалените фенове
![]() При мен се държи много добре досега не ми е правило проблеми. Титла: Quake 3 Публикувано от: pr0fessor в Oct 06, 2007, 10:32 ми щото е бъгав http://store2.data.bg/cellfourteen/Games/quake3/ioquake3-1.34-rc3.run - поне тоя, иска някаква библиотека дето нямам намерение да търся, и на тва отгоре трябва да го трия ръчно щото uninstall.sh не бачка
![]() Титла: Quake 3 Публикувано от: ieti в Oct 06, 2007, 10:54 Иска задължително SDL, OpenAL е опция и може да се забрани. Това си го пише и на техния сайт.
ioquake3 ioquake3 - build from source Титла: Quake 3 Публикувано от: pr0fessor в Oct 08, 2007, 10:13 подкарах ioquake3
![]() ![]() ![]() Титла: Quake 3 Публикувано от: pvt в Oct 08, 2007, 12:36
Това е единствената игра, която никога не махам, а и винаги работи идеално с ioquake3 енджина, не го бях забелязал ![]() reelo, ако все още не си намерил решение, играта вероятно засича стара версия на ui.qvm. Или трябва да изтриеш pk3 файловете от ~/.q3a/baseq3, или опитай още веднъж да инсталираш последната версия на енджина - оригинален или подобрен ioquake3, като се увериш, че указваш на инсталатора правилния път до директорията на играта. Погледни тук и тук за дискусии по тези две възможни решения. Титла: Quake 3 Публикувано от: n00b в Oct 08, 2007, 17:01 Ами - звука си тръгва лесно.
Пишете под root това #!/bin/bash echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss echo "et.x86 0 0 disable" > /proc/asound/card0/pcm0c/oss и ГАЗ! Става въпрос за EnemyTerritory. Преправете си файла за Q3A - проблема е генерален и причината е ALSA. Игрите са правени когато OSS доминираше и затова си искат OSS. Но с 2.4 и 2.6 нещата се промениха и OSS умря, заедно с тях и звука под Quake engine. Титла: Quake 3 Публикувано от: ginn в Oct 08, 2007, 19:14 След инсталация на OpenArena от инсталирана Quake 3 Arena (но не и от Quake 3 !! ) съм копирал папката baseoa в папката на OpenArena ( /home/user/.openarena ) и Quake 3 Arena тръгваше от раз без каквито и да е проблеми след стартиране на OpenArena. Мисля, че не съм правил нищо допълнително, но все пак това бе преди няколко месеца
![]() Дистрибуцията при мен е Ubuntu 7.04 с open source драйвери за Ati. Малка поправка - копирал съм baseq3 с последващо преименуване. Титла: Quake 3 Публикувано от: pr0fessor в Oct 28, 2007, 09:51 така... значи появиха се новите драйвери на ати ati-driver-installer-8.42.3-x86.x86_64.run дето вече има opengl за 1х серията... аз съм с x1300 имам си opengl:
glxgears работи:
както и fgl_glxgears:
но като пусна quake3 вади тва:
като му копирам библиотеката на оказаното място казва:
вади го със всичките библиотеки: /usr/lib/libGL.so /usr/lib/libGL.so.1 /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2 /usr/X11R6/lib/libGL.so /usr/X11R6/lib/FGL.renamed.libGL.so.1.2 /usr/X11R6/lib/libGL.so.1 които копирам във въпросната папка под името ibGL.so.1 и странното е че пътищата с библиотеката: /usr/local/lib/ /usr/X11R6/lib/ ги има във /etc/ld.so.conf същото е и с ioquake... на друг комп с gforce2 mx200/mx400 и същия слак 11 си вървят и LD_PRELOAD=/usr/lib/libGL.so.1 /usr/local/games/quake3/quake3 двете игри p.s. в новия amdcccle (каталист контрол център) има настройки за AA до 2х и AF до 16х ![]() и за последно след ровене и з нета: LD_PRELOAD=/usr/lib/libGL.so.1 /usr/local/games/quake3/quake3 тръгва ![]() |