Титла: Въпрос !!! Публикувано от: Opaa в Aug 20, 2009, 22:14 Така до преди половин час Visual Effects на компа ми бяха на Extra, но нещо компа ми заби и се наложи да го рестартирам и след рестарта започна да ми сече от Visual Effects само когато съм ги изключи неми сече. Какво да правя? Please help ??? ??? ???
А иначе откакто съм инсталирал Убунтото нямеше никакъв проблем :) Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: cybercop в Aug 20, 2009, 22:33 Даваш десен бутон на десктопа и отваряш настройките.Последният бутон /най- вдясно/ е за визуалните ефекти. Отметни /без ефекти/ и промяната става веднага.И без това няма смисъл от тези глупости, само бавят системата.Пиша малко по памет но ще се оправиш, това е елементарно.
Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: Opaa в Aug 20, 2009, 22:44 Аз това го знам на мене неми стана ясно защо стана така ? Иначе мерси за отговора :) [_]3
Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: bop_bop_mara в Aug 20, 2009, 22:45 cybercop, opaa си каза, че като спре ефектите, не му сече... да го съветваш как да ги спре... >:(
Имаш ли идея защо ти заби компа, някакви ъпдейти правил ли си преди да се наложи рестарта, как е положението с видеокарта и драйвъри? Да не би да си инсталирал ново ядро и като си рестнал да се е заредило то и да трябва да си сложиш драйвъри за видеото за него? Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: m0rph в Aug 20, 2009, 23:32 Какво разбираш под "сече". В смисал курсора на мишката ли ти сече или прозорците и менютата.
Я дай резултата от: glxinfo | grep render Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: shoshon в Aug 20, 2009, 23:50 Пич, кажи си видео картата, ако не е на ATI, моля отвори /etc/xorg.conf и вътре си пише
(иначе казано изтрий го ) Успех ако е АТИ - моля кажи! Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: Opaa в Aug 21, 2009, 08:26 Така по ред на нещата.
Забиването стана заради screenlets незнам точно защо ама от него беше. Несъм инсталирал никакви ъпдейти. Видео картата ми е боклук 128 МБ вградена интелска >:( сега събирам пари за нова :) А резултата от glxinfo е : name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: No (If you want to find out why, try setting LIBGL_DEBUG=verbose) server glx vendor string: SGI server glx version string: 1.2 server glx extensions: GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group client glx vendor string: SGI client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap GLX version: 1.2 GLX extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) G33 20061017 x86/MMX/SSE2 OpenGL version string: 1.3 Mesa 7.0.3-rc2 OpenGL extensions: GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_3DFX_texture_compression_FXT1, GL_APPLE_packed_pixels, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate, GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SUN_multi_draw_arrays visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- 0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None 0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None 0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None 0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None 0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 Slow 0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 Slow 0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow 0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow 0x2b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None 0x2c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None 0x2d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None 0x2e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None 0x2f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 Slow 0x30 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 Slow 0x31 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow 0x32 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow 0x5e 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 Ncon Segmentation fault Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: tasmaniec в Aug 21, 2009, 09:23 Хвърли един поглед и тука,макар и за 9.04 -http://skss.learnfree.eu/archives/1079
Титла: Re: Въпрос !!! Публикувано от: Opaa в Aug 21, 2009, 11:42 Мерси но пак не подейства :( Ще си карам без ефекти :)
|