Титла: GCC3.3.3 vs GCC3.2.1 Публикувано от: Acidtrance в Jun 21, 2004, 01:22 Zdraweite. Polzwam SuSE 9.1 koito si wyrwi zaedno s GCC version 3.3.3. Samo che kogato wzema da kompiliram MPlayer mi izpiswa slednata greshka:
i386/motion_est_mmx.c:118: undefined reference to `bone' libavcodec/libavcodec.a(motion_est_mmx.o)(.text+0x1043): In function `pix_abs16x16_xy2_mmx2': i386/motion_est_mmx.c:118: undefined reference to `bone' libavcodec/libavcodec.a(motion_est_mmx.o)(.text+0x10c3):i386/motion_est_mmx.c:118: undefined reference to `bone' libavcodec/libavcodec.a(simple_idct_mmx.o)(.text+0x22): In function `ff_simple_idct_mmx': i386/simple_idct_mmx.c:209: undefined reference to `wm1010' libavcodec/libavcodec.a(simple_idct_mmx.o)(.text+0x11e):i386/simple_idct_mmx.c:209: undefined reference to `d40000' libavcodec/libavcodec.a(simple_idct_mmx.o)(.text+0x1de2): In function `ff_simple_idct_add_mmx': i386/simple_idct_mmx.c:209: undefined reference to `wm1010' libavcodec/libavcodec.a(simple_idct_mmx.o)(.text+0x1ede):i386/simple_idct_mmx.c:209: undefined reference to `d40000' libavcodec/libavcodec.a(simple_idct_mmx.o)(.text+0x3bc2): In function `ff_simple_idct_put_mmx': i386/simple_idct_mmx.c:209: undefined reference to `wm1010' libavcodec/libavcodec.a(simple_idct_mmx.o)(.text+0x3cbe):i386/simple_idct_mmx.c:209: undefined reference to `d40000' collect2: ld returned 1 exit status make: *** [mplayer] Error 1 T.e ne moje da go kompilira. Razbrah che greshkata e nqkade v samoto GCC i si svalqm w momenta 3.2.1. Poneje do sega ne sym instaliram GCC, ako nqkoi ima jelanieto da obqsni kak stawa towa blagodarq. I kak da izpolzwam po-starata wersiq, koqto raboti stabilno pri kompilaciq. Титла: GCC3.3.3 vs GCC3.2.1 Публикувано от: в Jun 21, 2004, 09:38 До колкото знам на packman.links2linux.org имаше готови RPM за SuSE. Май щеше да ти трябва и още една библиотека liblzo.so.1, която също я има там.
Смяната на версията на компилатора може да извършиш като деинсталираш текущия и си сложиш сваления или ако искаш може да ги имаш и двата, като просто инсталираш новия на ново място и използваш него при компилация. |