Автор Тема: МЕДИЦИНСКИ СОФТУЕР  (Прочетена 1660 пъти)

Dit_dh

• Напреднали
  • Публикации: 36
  • Distribution: Mandriva 2009
  • Window Manager: Gnome
    • Профил
МЕДИЦИНСКИ СОФТУЕР
« -: Jan 30, 2006, 10:53 »
Аз съм лекар и от две години работя с програмен продукт в моята ежедневна практика.Много съм доволен,но имам един голям проблем,а именно:за всичко използувам Linux-FedoraC4 и Mandriva2005.Но медицинските програми не работят под моите ОС.Ако някой има решение,моля да ме уведоми.
   Приятели програмисти,създайте нещо добро с отворен код.Няма да сте "капо"-всеки труд се заплаща!
Активен

VENI!VIDI!VICI!

kennedy

• Напреднали
  • Публикации: 2151
  • Николай Колев
    • Профил
МЕДИЦИНСКИ СОФТУЕР
« Отговор #1 -: Jan 30, 2006, 11:47 »
в последния брой на personal computer world имаше преглед на такъв софтуер и май имаше един и за линукс .....
бтв имаше преди един учасник във форума който се беше захванал с подобно нещо, ама как се казваше .... XP_man май
Активен

"за всичко иде час" Еклесиаст 3:1
всеки пост - отговор на въпрос
-----------------
24.12.2003 "MS Free"

betso

• Напреднали
  • Публикации: 281
    • Профил
МЕДИЦИНСКИ СОФТУЕР
« Отговор #2 -: Jan 30, 2006, 16:11 »
Здравей Dit_dh!
Цитат
медицинските програми не работят под моите ОС

Кои медицински програми имаш предвид? Предполагам, че не използваш вече CD-тата с анатомия, които преди 10-ина години се появиха на "Славейков". Аз със софтуер от този сорт имах проблеми известно време, докато не ми писна и престанах да се занимавам с тях.

Прегледай това за всеки случай. Може да намериш нещо интересно. Софтуер за medical record/practice management има не малко, като от собствен опит бих ти препоръчал нещо базирано на php/база данни. Опита ми е с JAVA-базиран продукт, който е ужасно муден и несъразмерно бавен за иначе натоварената професия.

Успех!
:)
Активен

kennedy

• Напреднали
  • Публикации: 2151
  • Николай Колев
    • Профил
МЕДИЦИНСКИ СОФТУЕР
« Отговор #3 -: Jan 30, 2006, 17:11 »
тук инфо за броя