Автор Тема: Web сървър инсталиране и сигурност.  (Прочетена 1443 пъти)

jorjbg

• Новаци
  • *
  • Публикации: 2
  • :) начинаещ :)
    • Профил
Здравейте! Аз съм начинаещ в областа на линук и реших да попитам компетентни хора като вас, как да си направя web server , който да бъде защитен.
Ето какво мога:
1.Мога да инсталирам линукс. ;D
2.Знам къде е конзолата. ;)
абе почти нищо немога :P
Ще съм ви много благодарен, ако ми помогнете да избера и самия линукс.
компа, на който евентуално ще е системата е с характеристики (800мхз, около 300 рам, около 4 гб хард диск.)-за сега ще е този.
Ще се ползва само за web сървър.
Благодаря на всеки за отделеното време към тази тема.
Активен

Харесвам отзивите за линукс и искам да се понауча

ntrance

• Напреднали
  • Публикации: 696
    • Профил
Re: Web сървър инсталиране и сигурност.
« Отговор #1 -: Sep 14, 2009, 09:54 »
apache2  ;) ти е ключовата думичка
Активен

RealEnder

• Напреднали
  • Публикации: 160
  • Distribution: Ubuntu
  • Window Manager: Unity
    • Профил
« Отговор #2 -: Sep 14, 2009, 10:19 »
Препоръчвам ти да си инсталираш Ubuntu server edition, а за администриране използвай eBox , има го в хранилищата. През него ще може да направиш повечето настройки, които са  ти необходими през уеб интерфейс.
Чети https://help.ubuntu.com/9.04/serverguide/C/ebox.html и https://help.ubuntu.com/community/eBox.
Официалният сайт на eBox: http://ebox-platform.com/
Успех!
Активен

ntrance

• Напреднали
    • Профил
« Отговор #3 -: Sep 14, 2009, 10:39 »