ей кейн! мерси за поста бате.
само за програмирането не се разбрахме съвсем. и за пичовете дето са писали ядрото. аз знам C и се занимавам с него от няколко години вече - проблема е не езика а API-тата на операционната система и инструментите. свикнал съм като пиша нещо, всичко да ми е на едно място в средата за програмиране - редактор, компилатор, дебъгер и тн. в linux самите инструменти са доста по-различни и се бачка другояче с тях, предполагам най-вече дебъгера. като казвам "програмиране за linux" имам предвид точно библиотеките и инструментите. все пак си трябва време за да ги разучи човек. а на авторите на ядрото им се чудя как за до дебъгвали, а не как са го писали. това беше риторичен въпрос.
а за свикването с linux - вече натам отивам лека по лека и доста почва да ме кефи и мене. лошото е само, че мене ме влече game development, а linux със сигурност не е подходящата платформа за това - поне засега. и това е точно защото, както ти каза, на геймърите им е през ... за linux.
айде чао, отивам да копам из документациите

'>