Имаме фирма за трудова медицина.
При нея идва Фирма А с която се сключва договор, издава оценки на риска (това са доста документи писани на уърд), протоколи за вентилация, ел за контакти, микроклимат. Накрая се издава фактура.
На фирма Б част от горепосочените неща може да липсват.
Съществува ли такова решение, което да съдържа горните файлове за дадена фирма, но да може да издава и фактури. (доколкото разбрах от ровене в нета им трябва Document management system).
И второ питане може ли да се направи така (на Word или Writer) като напишеш в един документ името на фирмата и адреса, то да се ползва във всички останали документи, които са свързани с тази фирма.
ПС: Не знам за коя част на форума се отнася този пост, ако модератора реши че не е за тук моля да го премести.
ПС2: Пиша в линукс за българи защото ми се иска да им предложа някакво опен сорс решение (ако не е много трудно за настройка или работа), ако ли не са готови да платят не много голяма сума (не ме питайте какво значи не много голяма не знам
, големината на сумите в очите на всички е различна)