Автор Тема: Търся някъкъв софтуеър за следната задача  (Прочетена 1258 пъти)

mimosh

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 317
  • Distribution: Kubuntu
  • Window Manager: KDE
    • Профил
Имаме фирма за трудова медицина.

При нея идва Фирма А с която се сключва договор, издава оценки на риска (това са доста документи писани на уърд), протоколи за вентилация, ел за контакти, микроклимат. Накрая се издава фактура.

На фирма Б част от горепосочените неща може да липсват.

Съществува ли такова решение, което да съдържа горните файлове за дадена фирма, но да може да издава и фактури. (доколкото разбрах от ровене в нета им трябва Document management system).

И второ питане може ли да се направи така (на Word или Writer) като напишеш в един документ името на фирмата и адреса, то да се ползва във всички останали документи, които са свързани с тази фирма.

ПС: Не знам за коя част на форума се отнася този пост, ако модератора реши че не е за тук моля да го премести.
ПС2: Пиша в линукс за българи защото ми се иска да им предложа някакво опен сорс решение (ако не е много трудно за настройка или работа), ако ли не са готови да платят не много голяма сума (не ме питайте какво значи не много голяма не знам  ;D, големината на сумите в очите на всички е различна)
Активен

borovaka

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 1331
  • Distribution: Каквото дойде
  • Window Manager: Gnome / KDE
    • Профил
Това което искаш си е доста специфично, не вярвам да има готово решение което да ти предложи такива възможности ...
Предполагам, че или ще се наложи да намериш нещо готово да намериш някой, който да ти го модифицира според нуждите ти. Другият вариант е да се напише такава система, специално за целта.
Щом документите са еднотипни, според мен е най-удачно да се направи някакъв интерфейс ( GUI или WEB), в който се въвежда нужната информация и да генерира необходимите документи. Другото може да се пише в някоя база с данните за фирмите и фактурите.
Активен

Та извода е прост: "Колкото по-големи ла*ната - толкова по-малка щетата! ... моралната де, не материалната"

laskov

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3166
    • Профил
И второ питане може ли да се направи така (на Word или Writer) като напишеш в един документ името на фирмата и адреса, то да се ползва във всички останали документи, които са свързани с тази фирма.
Да, това може да се направи.
Виж например тук.
Ако пък някой е "на ти" с Emacs или Latex, сигурно ще предложи още по-красиви решения.
« Последна редакция: Jul 05, 2012, 20:48 от laskov »
Активен

Не си мислете, че понеже Вие мислите правилно, всички мислят като Вас! Затова, когато има избори, идете и гласувайте, за да не сте изненадани после от резултата, и за да не твърди всяка партия, че тя е спечелила, а Б.Б. (С.С., ...) е загубил, а трети да управлява.  Наздраве!  [_]3

edmon

  • Гост
Според мен тези така наречени ДМС са просто предпоставка все повече и повече да се задълбава в уърд!
А трябва просто няколко шаблона за наличният брой типове документи, предполагам не са повече от 5-6, някаква база в която да записваш фирмите по нормер на договори заедно с данните и след това да
си експортваш на воля в ПДФ документи, да ги печаташ и готово!:)
Фактурата  не е нищо повече от листче с данни с поредно номерче, описание на стока или услуга и цена.
Активен