Проблемния хост е извън България, и за съжаления няма как да пробвам варианта с telnet-a. Иначе там има мейл сървър. Хората от там твърдят ,че проблема им бил само към моя сървър.
Каква връзка има това, че сървърът е извън България, с това, че не можеш да пробваш варианта с telnet? Или нямат връзка? Изясни защо не може да се пробва с telnet, защото аз не се сещам за читава причина за това, а пробата с telnet е важна стъпка в разрешаването на проблем от този сорт - можеш да получиш много информация за проблема. В момента си в позиция на хвърляне на боб. Особено при положение, че те получават твоите писма, а ти техните не. В този случай пробата с telnet трябва да бъде направена от отсрещната страна, а не от теб. Проблеми се изследват по посока на движение на проблема. Ти си крайната точка, би трябвало да си най-последната стъпка на дебъгването. Накарай ги да си прегледат какво пише в техните логове за писмото, което изпращат. Ако не намират някакъв проблем в тях, да ти ги пратят, след което можеш и да ни ги покажеш. Ако нямат логове за писмата, къде са тръгнали? След това да пробват да пратят писмо през telnet към теб и да гледат внимателно какво ще им отговаря telnet. Ако не виждат някакъв проблем в изписаното от telnet, да ти пратят резултата от целия опит, след което можеш да го покажеш и на нас. След това ще се мисли какво да се прави по-нататък. Постен отговор "проблемът не е при нас" е кух и безполезен. Нека да четем логове и изходи. Ако не могат да покажат тази информация, то дори и текущият проблем наистина да не е при тях, така или иначе явно има голям проблем при тях за решаване.
В момента си застанал в подобна ситуация - някой ти праща колет, но колетът не пристига, а ти се опитваш да разбереш защо не е пристигнал, съдейки единствено по празното място на бюрото ти. Изискай нужното от отсрещната страна, след което изследвайте междинните точки, и чак накрая съзерцавай празното място на бюрото ти