« Отговор #235 -: Oct 13, 2023, 14:46 »
Сега, тука нали е извънтемие, демек офтопик, да споделя нещо. Май бях писал веднъж, как при преподписване на всеки договор (по-точно анекс към предходен договор) с М-тел, ми се налага да водя словесна война в стил как предложенията от М-тел за нови гига-мега-хипер и незнамсикакви байтове, за допълнителна карта, таблети, там всякакви боклуци, които били много изгодни за мен, не ме кефят, защото водят до повишение на месечните ми разходи и нямам нужда от допълнителните им услуги и направо едва ли не със скандал да им заявявам, че категорично не желая цената за услугите им по договора да се вдига макар и със стотинка и искам да си остана на стария план. Вече 2-3 преподписвания назад във времето са завършвали със заявление от моя страна в стил "Добре, щом не може да си остана на стария план, тогава няма да подпиша анекс с вас и отивам при друг оператор" и тогава М-телите клякат - "Ама защо така, ок, добре, преподписваме при същите условия.". И това всеки път, през две години. С половин час панаири и уговорки. И обикаляне на няколко офиса, докато стане на моята.
Скоро ми позвъниха, пак почнаха стандартните оферти за допълнителни услуги, направо ги отрязах по тела- "Не ми губете времето, знам, че ми изтича договора, ще подпиша анекс само към сегашните условия и въобще не ме интересуват другите ви предложения" - и О, Чудо!!! - служителят им каза- "А, добре, щом сте доволен от досегашния план, ще ви изпратим документите, да ги подпишете, всичко остава, както е в момента.". Да не повярваш, дойде анекса, сверих го със стария, няма промени, подписах.
Явно бая клиенти са им избягали с малоумната им политика непременно да изкъртят повишение на сумата, която им плащаш месечно, на всяка цена, и са се мирнали малко.
П.П. То и при другите оператори и цените са същите, и мераците при всеки нов анекс да те натоварят още малко, ако ще и с левче, щото един милион абонати са точно толкова левчета месечно. Само че, всеки служител в офисите им очевидно вече знае, че или той взима бонуса за новия анекс на клиента, или тоя бонус го взима служител от офис на друг оператор, за нов клиент. Или пък колегата му от близкия по-малък офис на същия оператор, който ще клекне на досегашните условия, въпреки указанията от София за усилия към завишаване, защото в малкия офис ходят и малко клиенти (при подписване на предходния си анекс обиколих няколко големи офиса с дебелоглави служители и накрая номерът стана точно в малък офис). И на практика, въпреки договорените еднакви цени между трите оператора, борбата върви между служителите им за бонуса от продължение на стар договор/подписване с нов клиент. Това са ми го разказвали работещи по офисите на мобилните оператори.