Автор Тема: При избор на автомобил  (Прочетена 3157 пъти)

4096bits

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 5431
    • Профил
Re: При избор на автомобил
« Отговор #15 -: Jul 14, 2022, 23:58 »
А бе брат ми скоро си взе някакво Пежо, втора ръка, ама му го докараха директно от чужбина. Не е дал нищо за ремонти. Сменил е ремък и масло. Само задължителните работи. Върви колата и не му създава никакви проблеми.
Активен

As they say in Mexico, "Dasvidaniya!" Down there, that's two vidaniyas.

Acho

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 4611
  • Distribution: Slackware, MikroTik - сървърно
  • Window Manager: console only
    • Профил
    • WWW
Re: При избор на автомобил
« Отговор #16 -: Jul 15, 2022, 08:26 »
Еми Денков да си взема едно Пежо, внесено от чужбина. И да го кара с кеф и да си свирка.
Активен

CPU - Intel Quad-Core Q8400, 2.66 GHz; Fan - Intel Box; MB - Intel G41M-T2; RAM - DDR2-800, Kingston HyperX, 2X2048 MB; VC - onboard, Intel G41 Express Chipset; HDD - SeaGate, 160 GB, SATAII; SB - Realtek HD Audio; DVD-RW - TSSTcorp DVD-RW; LAN - Realtek PCI-E GBE Controller; PSU - Fortron 350 Watt.

Naka

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 3311
    • Профил
Re: При избор на автомобил
« Отговор #17 -: Jul 15, 2022, 09:02 »
Откриват се все повече нови материали - здрави, еластични, леки... И всичко произведено е все по-голям боклук.

Nice, hah!  :D
новите материали и технологии се използват не за да стане по дълговечно, качествено и здраво а да се "изпили" (като вика Ачо) още повече - щото разбираш ли новия материал го позволява.

Два примера се сещам. при дъната най много изсъхваха кондензаторите по волтидж регулаторите. за да работят правилно се слагаха по 8 броя и повече в паралел... обаче решиха пробкема като откриха полимерните кондензатори - електролита им вече е някакъв полимерен..  вече не изъхват, нисък ESR, много дълговечни, по високи работни температури... всичко много хубаво... и трябва едно дъно да кара 10++ години без да се разваи. какво обаче се получи на практика... ами щом са много по здрави почнаха да им намаляват яко броя... можеш да видиш дъна само с 4-5 кондензатора, щото разбираш ли са много по яки и могат да държат много....

--
за батериите при електричките си говорихме че LiFePO са много по здрави и дълговечни, можели при правилна експлоатация да издържат 10++ години.. и теслата щяла вече да е с такива... обаче в един пост на мъск прочетох нещо много странно..... че разбираш ли понеже са много по здрави позволявали много по голямо "издуване" от сегашните.... дано не е това което си мисля.

бъдете сигурни че даже и да ги внедрят пак ще ги направят да карат колкото сегашните  lion.


« Последна редакция: Jul 15, 2022, 09:21 от Naka »
Активен

Perl - the only language that looks the same before and after encryption.

Nik123

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 2276
  • Distribution: Mageia
    • Профил
Re: При избор на автомобил
« Отговор #18 -: Jul 15, 2022, 17:35 »
Ей тия неща не харесвам, в новите технологии. Прави се, да изкара там заложен срок (който хич не е дълъг). Конкретно за колите- затуй си карам старата и здрава кола и въобще не съм си и помислил за нова, въпреки че мога да си позволя.
Активен

"-Аз съм орех и приличам на мозък!" "-Аз съм карфиол и приличам на дърво!" "-А аз съм гъба и мразя тази игра.. "

Acho

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 4611
  • Distribution: Slackware, MikroTik - сървърно
  • Window Manager: console only
    • Профил
    • WWW
Re: При избор на автомобил
« Отговор #19 -: Jul 15, 2022, 17:48 »
Затуй да си взема юнака една електричка, и да си кара.
Активен

CPU - Intel Quad-Core Q8400, 2.66 GHz; Fan - Intel Box; MB - Intel G41M-T2; RAM - DDR2-800, Kingston HyperX, 2X2048 MB; VC - onboard, Intel G41 Express Chipset; HDD - SeaGate, 160 GB, SATAII; SB - Realtek HD Audio; DVD-RW - TSSTcorp DVD-RW; LAN - Realtek PCI-E GBE Controller; PSU - Fortron 350 Watt.