Покажи Публикации - tseso
* Виж публикациите на потр. | Виж темите на потр. | Виж прикачените файлове на потр
Страници: [1]
1  Linux секция за начинаещи / Настройка на хардуер / Настройка на usb wireless карта -: Jun 10, 2008, 16:58
това  "wmaster0" може да значи че имаш зареден друг модул за wireless eth или модем и той оплесква всичко. Разгледай с lsmod  заредените драйвери.
2  Linux секция за начинаещи / Настройка на хардуер / Проблем с лан каратата на nvidia chipset -: Jun 10, 2008, 16:34
За по старите карнели <2.6.19 трябва да компилираш ядрото с   forcedeth.c http://www.nvidia.com/object/linux_nforce_1.23.html
В твоя случай мисля че ако се напише
alias eth0 forcedeth

в /etc/modprobe.conf е достатъчно.
3  Програмиране / Общ форум / Компилиране на програма? -: Dec 12, 2006, 23:57
#include "a.h"
A::A(int a) : x(a)
{}

int A::get()
{
  return x;
}

x(a) трябва да е конструктура на базовия клас, а в случая "А" е основен.

синтаксис на коструктор на производен клас:

клас::клас(аргументи...) : базов клас (аргументи)
{

}

Предложение:

A::A(int a)
{
  x=a;
}

int A::get()
{
  return x;
}
4  Програмиране / Общ форум / Qt графично програмиране -: Dec 02, 2006, 11:33
Съгласих се. За по-голям проект наистина. Темата беше да се почне от някъде. Както казваш "малко трудно ще ти е да свикнеш как стават нещата, но веднъж започнал, трудно ще се откажеш".
5  Програмиране / Общ форум / Qt графично програмиране -: Dec 02, 2006, 09:47
Има безплатна версия на Qt3 с подробни иструкции за компилирането с minGW:

http://qtwin.sourceforge.net/qt3-win32/compile-mingw.php

С Qt4 възниква проблема като решим да си компилираме и инсталираме проекта в дистрибуция която няма Qt4, а все още няма такава.
6  Програмиране / Общ форум / Qt графично програмиране -: Dec 01, 2006, 21:28
Тук има малка подробност  KDE3.х върви с всяка версия на     Qt  но по малка от 4.0 (виж в док. на KDE) по добре да се използва Qt3.последна, ако искате приложението да е кроснато. Ако е само за Win може и > Qt4.0.
7  Програмиране / Общ форум / Qt графично програмиране -: Nov 29, 2006, 23:52
подкрепям мнението на mihailsmile. Ползвам библиотеките на Qt,3 qmake QDesigner за създаване на проекти, KDevelop иии или Dev-C++  и minGW  за Windows. Резултата е кроснато приложение без значение от развойната среда. Все още няма дистрибуция с Qt4 иначе е стъпка напред.
8  Програмиране / Общ форум / C и Mysql -: Jan 13, 2006, 21:26
API Function Descriptions:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysql-query.html
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysql-real-query.html

Както се вижда от по горе описаните финкции, Цветозар е прав (като изключим острия тон), че mysql-real-query може да съдържа \0. Ако се използва mysql-query  се подава параметър нулево завършващ стринг без дължина.
9  Програмиране / Общ форум / C и Mysql -: Jan 13, 2006, 17:55
по метода на налучкванияата мога да предложа да замениш символа ' с \'  между двойните скоби
 
Функцията sprintf слага нулев символ '\0' в края на набора от символи и не е от значение колко памет е заделена за query стига да са повече от необходимите +1, но за всеки случай може да се напише така:
(query, "INSERT INTO demotable VALUES (\'%s\' , 12)\0", encdata);
10  Програмиране / Общ форум / C и Mysql -: Jan 13, 2006, 00:01
Тук нещо не се вързва:
 sprintf(query, "INSERT INTO demotable VALUES ('%s' , 12)", encdata);

INSERT INTO table(Field1, Field2)  VALUES (value1, value2)

Field1- име на поле за value1
Field2 -име на поле за value2
11  Програмиране / Общ форум / Среди за разработка на Linux -: Dec 18, 2005, 12:19
Благодаря за отговора на Михаил Милев. Qdesign e вграден в KDevelop в  дистрибуция която използвам и е много добър редактор на ресурси даже и повече. В последствие разбрах че, connect е функция на QObject, а си помислих че е ключова дума защото редактора я изписва в синьо. Метода както виждам е заложен и в GTK само че там е g_signal_connect. Относно темата коя развойна среда да се избере, и за мен въпроса стой отворен.
12  Програмиране / Общ форум / Среди за разработка на Linux -: Dec 16, 2005, 21:43
Разгледах KDevelop и даже направих едно приложение използваики класовете на QT. Общо работите стават доста лесно и имама достатъчно документация от QT, Все още не мога да схвана начина за обработка на съобщения и гледам кода генериран от развоъната среда с недоумение:
 
connect(m_html, SIGNAL(setWindowCaption(const QString&)),
            this,   SLOT(slotSetTitle(const QString&)));
Страници: [1]