Автор Тема: Не е лесно:-)  (Прочетена 8693 пъти)

shoshon

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 497
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #30 -: Aug 08, 2012, 00:08 »
Цитат
После следва - паднал ви е ВПН-а, вижте си firewall-a... след няколко часови разговори, и изпращане на логове от моя страна, че параметрите от двете страни на тунела се различават някой бегло вметва "ми ние снощи сменяхме  encryption алгоритъма за по-сигурно"

Само за това изречение се увоняват цели отдели...

Колко пари обезщетение взехте после?
Активен

Mitaka

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #31 -: Aug 08, 2012, 07:33 »
Обезщетение? Та те изкараха отново българите виновни :)
Ние винаги с всичко трябва да се съобразяваме, да знаем и да гадаем...
Активен

shoshon

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 497
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #32 -: Aug 08, 2012, 14:33 »
Обезщетение? Та те изкараха отново българите виновни :)
Ние винаги с всичко трябва да се съобразяваме, да знаем и да гадаем...

Балами...
Активен

Mitaka

  • Гост
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #33 -: Aug 08, 2012, 14:49 »
Обезщетение? Та те изкараха отново българите виновни :)
Ние винаги с всичко трябва да се съобразяваме, да знаем и да гадаем...

Балами...

Има нещо вярно... макар, че в случая точно от баламите зависи абсолютно всичко :) Т.е. не им плащам аз...
Активен

Gogo_SZ

  • Напреднали
  • *****
  • Публикации: 270
  • Distribution: Mageia, Mandriva
  • Window Manager: KDE, Mate, Gnome, LXDE
  • So to complete victory of trade over reason!
    • Профил
Re: Не е лесно:-)
« Отговор #34 -: Aug 13, 2012, 00:32 »
Има клиенти които не разбират какво им обясняваш, които са си наумили нещо, които са тъпанари и искат невъзможни неща и не приемат никакви критики. Ей с такива ще ти се прииска да ги застреляш. Приятно е да се работи с интелигентни и културни хора които за запознати поне в най-общи линии, но не всички са такива.
Работил на място където идваха всякакви и преобладаваха идиотите, е в един момент ми писна и се махнах. Имаше натрупани и други неприятни фактори та не мислих дълго.  ;D
Аз съм на мнение че с клиентите трябва да се занимава специален човек и той да се занимава само с това. Админа да се занимава само с компютрите, техника само с ремонтите. Всичко друго е пестене на пари за сметка на твоите нерви.

Ето в това е истината! Аз напуснах преди повече от 20 години и още не съм умрял от глад!!! (и милионер не станах де).

Докато има такива дето траят и работят за идиотите те ще стават все по-нагли.

Деца, знайте си цената!!! Вашият труд трябва да се заплаща подобаващо!!
Повярвайте ми за кадърен човек ВИНАГИ се намира и по-добра работа!!! Не вярвайте на шефа си, че никой няма да Ви вземе на работа ако той (божеството) Ви изгони. ЛЪЖА! Ще се избият за Вас!!!
Активен