Това е абсолютен идиотизъм. Форума продължава да запада. Но да наистина, защо да не обясним масовия тъпизъм с желанието с "лошите корпорации"
За сведение:
25p is a progressive format and runs 25 progressive frames per second. This frame rate derives from the PAL television standard of 50i (or 50 interlaced fields per second).
Film and Television companies use this rate in 50 Hz regions for direct compatibility with television field and frame rates.Как добре са го обясни ли хората, а ?
А какво е продуктово позициониране ?
Продуктовото позициониране е вид реклама, при която дадена марка стока или услуга е включена в сюжета най-често на филм или на радио или телевизионно предаване. Това обикновено се прави срещу заплащане или друга услуга от страна на рекламодателя.
BEHOLD THE MIGHTY КРЪЧМА!!!
Знаете ли, че на моята кръчма навеса е направен с емблемата на Ариана! Искам сянка на келепир? НЕ!!! Целия план е да ви промия мозъците!!!
За финал на моя рант: Пфф замислете се на света няма такъв софтуер който да раздели филми на фреймове. MPEG компресия? Пф зако ти иеее? Важно е да промиваш мозъци....
А, не - продължавам да цитирам. Ако избереш английски на същата статия от Wikipedia ( ВИНАГИ избирай англииски, защото в България освен идиоти друго няма - вече дори и себе си не изкючвам), ще видиш че става въпрос за "Subliminal stimuli":
1950–1970
In 1957, market researcher James Vicary claimed that quickly flashing messages on a movie screen, in Fort Lee, New Jersey, had influenced people to purchase more food and drinks. Vicary coined the term subliminal advertising and formed the Subliminal Projection Company based on a six-week test. Vicary claimed that during the presentation of the movie Picnic he used a tachistoscope to project the words "Drink Coca-Cola" and "Hungry? Eat popcorn" for 1/30 of a second at five-second intervals. Vicary asserted that during the test, sales of popcorn and Coke in that New Jersey theater increased 57.8% and 18.1% respectively.[37][40]
However, in 1962 Vicary admitted to lying about the experiment and falsifying the results, the story itself being a marketing ploy.[41][42] An identical experiment conducted by Dr. Henry Link showed no increase in cola or popcorn sales.[40] A trip to Fort Lee, where the first experiment was alleged to have taken place, would have shown straight away that the small cinema there couldn't possibly have had 45,699 visitors through its doors in the space of six weeks. This has led people to believe that Vicary actually did not conduct his experiment at all.[40]
Надавам се това да постави край на тази малоумна тема
Всъщност ще добавя леко заключение. Ние Линуксджиите по принцип си падаме малко хипита и ни харесва идеята да защитаваме правата на хората.
Нека да си останем такива!
.. А не идиоти!