Destination unreachable се получава когато не може да се намери път до мрежата която търсим.
Ще си позволя пак да дам някой напътствия:
1) Ако говориш с оператора и те баламосват, кажи в прав текст "Виждам, че не сте технически запознати. Може ли да говоря с техническо лице?" Разбери, че е твоя вината, че не задаваш правилно въпросите. Гледай как стоят нещата за телфонния оператор: има си табличка с въпроси и табличка със стъпки, който да следва. Той не прави разлика м-у MAC/IP/GW и други. Не му плащат за това. Човека се опитва да намери визуални белези за някакъв проблем, като има в предвид, че и ти най-вероятно нямаш техническа подготовка.
Затова, ако имаш техническа подготовка - говори с техническата подръжда, а не се оплаквай, че са ти говорили глупости.
2) Все още липсва route -n изхода. Има ли причина за това? Иначе не знам кво праим... Не знам дали е тук мястото да отбележа, но всички команди който ти даваме трябва да ги изпълняваш докато си свързана с рутера, а не с кабел.
3) Една допълнителна команда traceroute -n 8.8.8.8
Ами рутерът ми е даден от тях /blizoo/ и когато бях с windows вървеше.
да разбирам ли следното( ама искам ясен отговор):
Просто си инсталирала на компютъра Linux и интернетът е спрял? Не си местила рутера в друга стая? Не с спирал тока за да речем 2-3 часа? Не си сменяла доставчик и Бла-Бла.
Много интересно като ти е даден рутера от тях, сети ли се да ги питаш следното:
1) Имат ли ТЕ връзка до твоя рутер?
2) Ако нямат, защо нямат? ( и тук не приемай мърморенето за отговор - искай действия! ) Могат ли да потвърдят официално, че конфигурацията на рутера е валидна?
Върви заедно с някаква програмка Easy Setup Assistant
Това е програма която служи за първоначална конфигурация на рутер-а. Няма никаква връзка с твоя проблем.
Какво си мисля, че е станало:
Твойто рутерче, след токов удар или местене си е забравило настройките. Случва се доста често при евтините боклуци, каквито са ТъпЛинк. Как може да провериш теорииката:
Свръжи се с рутера. Напиши в firefox:
192.168.1.1 и натисни Enter
Ще ти поиска Username и Password.
По подразбиране за TP-LINK са:
admin
admin
Все пак провери лепенката на рутера ( отдолу ) дали пише нещо друго.
Ако успееш да се свържеш, търси думичката WAN ( примерно WAN settings ). Като намериш тази конфигурация, там трябва да седи точно мрежовата конфигурация на твоя компютър ( IP, MASK, GW ) демек, така както са ти дадени по договор.
Има два разултата от горното упражнение:
- Ако не ти приеме потребителското име и парола, ние НИЩО не може да направим, свръжи се с доставчика и им кажи да проверят конфигурацията на твоя рутер!
- Ако се свържеш, но адресите не са като тези на договора ти, значи сме сигурни, че рутера е загубил настройките си и трябва да сложиш съответните настройки на WAN.
!
Успех
@dejuren: без рутер работи:
Когато съм свързала кабела с нетбука всичко си е наред /както сега.../, но когато връзката минава през рутера има някакъв проблем,