« Отговор #405 -: Jul 08, 2023, 09:30 »
Може би малко офтопик.
Вчера звънях на Кол центъра на ДСК, възстановиха ми в картата една дребна сума евро. Бях поръчал една част за колата от чужбина и съответно я бях платил, оказа се, че се изчерпала при търговеца и оттам ми възстановиха парите, съответно получих есемес - от ДСК,че са ми възстановени. Хубаво, но ги няма в картата, и им звъннах. Не съм звънял не само на ДСК, ами и въобще на каквито и да било кол центрове от години.
Включи се глас, женски- нито ме пита за имена, нито ЕГН и такива, както си спомням, че беше преди идентификацията. "С какво можем да Ви помогнем?" - аз :"-Получих СМС за постъпили средства по моята карта, но не се виждат в картата." А то: "-Правилно ли Ви разбрах, че имате проблем с транзакция?" Аз: "Да". То: "–Кога извършихте транзакцията?" Аз: "Не съм извършвал транзакция, а получих СМС за постъпили средства, но ги няма в картата.". То: "-Правилно ли Ви разбрах, че имате проблем с транзакция?". Аз: "-Да, но не съм извършвал транзакция, получих СМС за постъпили средства, но ги няма в картата." и вече То: "-Свързвам Ви с оператор."
Явно са вкарали някакъв войс бот. Може би нещо като ЧатГПТ, но по-ограничено.