Емили ли е, Емилио ли е, къф там джендър е, но няма право да излиза с тротинетка на магистралата. Тротинеткаджиите въобще нямат право да се движат с над 25 км/ч. Оттук извеждаме, че въобще нямат право да излизат на магистрала (тя е за превозни средства с над 50 км/ч). Емилито едно камъче да настъпи с тротинетката и с тая скорост ще зарадва няколко чакащи трансплантация. Същото ще стане и ако влезе в струята я на камион, я на някой движещ се със 140 и нагоре.
Ей една статия от вчера по въпроса:
https://www.flagman.bg/article/271013
П.П. Ще почнат и тротинеткаджиите да глобяват. Велосипедистите вече се понаучиха (поне във Варна) - рядко виждам велосипедист на пътното платно, ако наблизо има велоалея.
П.П. П. Сега го видях това:
синя ...ама според някой била зелена (официално цветът се води mountain air metallic)
CRV ли ще е това?
Имам един приятел, който поживя и поработи доста в САЩ, после се прибра тук и ми е разправял, че японските коли били много тачени там.
@Ник ами че то излиза че "момичето" си спазва закона:
- "Тази тротинетка, която ние имаме, тя струва 8000 лв., тежи 60 кг и развива 125 км в час, като пробегът ѝ е 160 км и с едно зареждане..."По закон:
"Какво всъщност казва законът-пеленаче по темата с тротинетките?
Първо се поставя дефиницията. Това е пътно превозно средство, оборудвано с електрически двигател, чиято максимална конструктивна скорост надвишава 6 км/ч (пешеходна скорост), няма място за сядане или ако има такова, то е с височина до 540 мм за двуколесните и 400 мм за тези с 3 или повече колела, а собствената му маса не надвишава 50 кг. "+ плюс от тебе -
"тя е за превозни средства с над 50 км/ч"излиза че това не е тротинетка, а с моторите как седи въпроса?
- А това направо изби рибата - и какво ще ти вземат книжката за тротинетка
"Карането на тротинетка след алкохол е нарушение на ЗДвП и се наказва аналогично с шофирането в нетрезво състояние на автомобил или мотоциклет"Макар че то е спорно - дали ще може я подкара в нетрезво състояние... аз поне (досега) пиян на колело не съм виждал, щото освен човешките има и едни други закони - физични (още природни). а има и гравитация

П.П. CRV e - точно каквото вади търсачката, а сега сакам да ми кажете това синьо ли е или зелено - по закон

П.П.П. Ами... честно да ти кажа мит е това за японските коли, навремето на японците не им разрешават (мисля) /както на китайците в по-ново време разрешиха/ да си накупят американски ДЦК (или там както се водят държавните бондове и пр.) обаче им разрешиха да изнасят (т.е. внасят) внасят технологии и най-вече коли и най-вече на място да ги правят (и да си плащат данъците) и (навремето може и да не е било мит) ама напоследък всичко се аутсорсна, и японските коли ми идват сглабяни в Мексико (т.е. уж само сглабяни - частите де са произведени не казват а и не са длъжни по закон, но за данъчната ставка има значение откъде идва т.е. де е сглабяно само) та... по мои наблюдения - 1) да много се карат т.е. много хора карат "японки" обаче 2) имат и мнго recall-и повече отколкото на местните (или па местните GM, Ford etc. подкараха и те като европейските и се крият - докато не ги фанат - далаверка)
https://github.com/auchenberg/volkswagen ![Beer [_]3](https://www.linux-bg.org/forum/Smileys/default/beer.gif)
т.е. ако искаш японска кола - купи си я от Япония (или внос, но не и местна), даже и тия за по-северните щати имат и специални изисквания (като да са сглабяни по на студено и.. те май по-стават, ама те па не държат на топло из южните щати) - казвали са ми че ако си вземеш нещо от дълбокия юг и още на втората година го разяжда отдолу солта и химиалите дето наливат да топят снега през зимата, а обратния вариятн не си спомянм какъв точно им беше проблема но и там имаше нещо .. да не си змъква колата напр. орт Северна Дакота долу до Ню Мексико че да не пукне от жега...