Въобще не мисля нито теслата, нито коя да е електричка, който иска- да си ги купува и кара с кеф. Ако докарат батерията до ниво да се зарежда за времето, за която една бензинка, или дизел, зарежда на бензиностанцията, със същия преход като с един резервоар на средностатистически автомобил, и то не инцидентно (бързите станции), а редовно, и при същата малка зависимост от климатичните условия, да не забравя- и при сходна цена, както на придобиване на електричката (и евентуално зарядна станция в гаража), така и цена за пробег, може и да се замисля.
П.П.
![Beer [_]3](https://www.linux-bg.org/forum/Smileys/default/beer.gif)
Снимката беше по-скоро за темата "Смях" май, ако прецени модератора, да премести поста и следващите след него, там.
Като гледам снимката, електричката с тоя товар бая е изостанала на зелен светофар, спрямо предната кола, а и наклона на ремаркето, както и бидоните в него, говорят, че има поне половин тон допълнителен товар. Затова изразих съмнение под шеговита форма, че няма да додрапа до казана. Батериите не обичат много допълнителен товар.
Като правих ремонти на една наследствена къща, товарих в "Рено Канго" с дизелов двигател 1,6, атмосферен дизел, никакви турбини и екстри, 3-4 пъти по 600 кг чакъл на курс 30 км в двете посоки извънградско и разхода се вдигна с 2 литра на 100 км (при нормален 8-9/100)- нищо и никакво. Особено като цена. Е, вярно, че скоростта бе ниска, 70 макс с тоя товар, но закъде повече. Цялата баничарка "Рено" едва ли струва и 3000 лева в момента, стар модел е. Който иска, да си дърпа ремаркета и с тесли, и със сайбъртръци, евтинджос. И да ги зарежда по 3-4 часа.
Разбира се, теслата не е предвидена за такива товари, въобще не е с товарно предназначение. Та, снимката е просто нагледен пример за присмех. На шофьора.