Едва ли ще е по-ниска от тази на ел.- гегата :
"Стандартният модел е с цена, която започва от 142 621,50 евро преди екстрите." (доп. да не се чудят колегите- "Гега" е прякорът на Г-класата).
Бързо-бързо, колко време да е бързо.. Електричките издърпват бързо при изпреварвания, но ми е интересно и колко под еталонния заводски пробег им издържа батерията, преди да се изтощи, ако се поддържа постоянно разрешената у нас скорост на магистрала- 140 км/ч.
П.П. Бая вода е отишлА :
https://carmarket.bg/elektromobili/izgoria-pyrviiat-tesla-semi-izrazhodvaha-190-000-litra-voda-9534В новината има и препратка с линк към първоначалния източник.
"The vehicle’s lithium-ion electric battery system ignited after the roadway departure, resulting in a postcrash fire."А иначе пак в първоначалния източник -
"This information is preliminary and subject to change."Интересно, ще сменят ли нещо, и какво

Засега, доколкото разбирам аз, батерията е думнала от някакъв физически удар при излизането от пътя на камиона.
И камиони с ДВГ горят при катастрофи. Но не отиват 190 000 литра вода за гасенето им. Сигурно и гасенето с такова количество вода е изключително екологично и щадящо природните ресурси. А какви елементи се отделят от пожара на батерията, самата чистота, не е като да изгорят 200-300 литра нафта.