няма да се откажат
От: ken
На: 13-07-2006@11:17 GMT+2
Оценка: 1/Неутраленнямат спиране гадините, докато не го прокарат няма да мирясат .....
[Отговори на този коментар]
той вечно ще е жив
От: growchie <growchie__at__yahoo __точка__ com>
На: 13-07-2006@11:38 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленПолитиците така правят нещо като не им отърва и го предлагат на гласуване до дупка. Дано да ги изхвърлят по-скоро тези.
[Отговори на този коментар]
ние да не сме в Европа ?!
От: Николай Спасов
На: 13-07-2006@12:15 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленНие да не сме в Европа, за да ни засяга този въпрос? Като влезнем в ЕС тогава ще го мислим.
[Отговори на този коментар]
Към: ние да не сме в Европа ?!
От: Italianeca <retromail__at__yahoo __точка__ com>
На: 13-07-2006@12:45 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленПравилно дай да го нахакат на европейците. То като влезем ще има и за нас :)
Поздрави
Редактиран на: 13-07-2006@12:45
[Отговори на този коментар]
Към: ние да не сме в Европа ?!
От: morbid_viper <morbid_viper (a) mail[ точка ]bg>
На: 13-07-2006@13:38 GMT+2
Оценка: 1/Неутралена?
[Отговори на този коментар]
Към: Към: ние да не сме в Европа ?!
От: muhaha <admin__at__az< dot >wkyshti>
На: 16-07-2006@11:57 GMT+2
Оценка: 1/Неутраленaxa
[Отговори на този коментар]
Към: Ние отдавна сме в ТОЗИ кюп!
От: Сале
На: 13-07-2006@13:51 GMT+2
Оценка: 2/Информиращ
България от доста години вече членува в Европейското Патентно Ведомство и всичко което касае Европейските патенти автоматично ни касае и нас.
Всяка промяна "там" ВЕДАНГА важи и "тук"
Европейският съюз няма нищо общо в случая.
[Отговори на този коментар]
Към: ние да не сме в Европа ?!
От: Михаил Кьосев <mialy (a) mail< dot >bg>
На: 13-07-2006@18:14 GMT+2
Оценка: 1/Неутрален"Ние да не сме в Европа"
Много се извинявам ама случайно България не е разположена на марс!! Или май учебниците по география лъжат. Виж, за ЕС е друг въпрос.
[Отговори на този коментар]
Към: Към: ние да не сме в Европа ?!
От: Yasen6275 <ohtya< at >chem __точка__ uni-sofia __точка__ bg>
На: 13-07-2006@19:35 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленЕврокомисията няма никва юрисдикция извън ЕС
[Отговори на този коментар]
Към: Към: Към: ние да не сме в Европа ?!
От: Сале <salle __@__ mysql__dot__com>
На: 14-07-2006@11:25 GMT+2
Оценка: 1/Неутрален"Еврокомисията няма никва юрисдикция извън ЕС"
Това също не е вярно.
Еврокомисията много отдавна има юрисдикция в България по силата на многобройните договори за хармонизацията на законодателството.
При положение, че вече сме договорили, че съответен закон ще бъде приложен по същия начин в България в момента в който бъде променен в ЕС и, че шансовете да се откажем от тези договори са нулеви е глупаво да се твърди, че нямаме нищо общо.
На всичкото отгоре става въпрос за участие в Европейското Патентно Ведомство на което България е член от години и напълно независимо от преговорите с ЕС!
[Отговори на този коментар]
патентите sux-ират
От: if <if< at >pazardjik< dot >com>
На: 14-07-2006@5:33 GMT+2
Оценка: 1/Неутраленнека нека.. нека да приемат патентите, пък тоя дето ги е предложил после ще го патентоваме физически :) - шегувка
Всичко е монопол, тъй че къде се бутаме изобщо незнам ?!
[Отговори на този коментар]
misli!
От: kudj00
На: 14-07-2006@8:48 GMT+2
Оценка: 1/Неутрален
простотиите на Европейския съюз край нямат, дано този път проявят здрав разум. за жалост, големите компании имат интерес, така ще циментират позициите си на пазара за дълго и поставят всяка конкуренция в неизгодно положение - затова ще натискат докато: (а) приемат софтуерните патенти, (б) национализират всички компании с над 100 служители :-)
[Отговори на този коментар]
Към: misli!
От: Yasen6275 <ohtya< at >chem< dot >uni-sofia< dot >bg>
На: 14-07-2006@10:25 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленДайте да направим нещо по вариант б) :)
[Отговори на този коментар]
Не съм съгласен!
От: енж
На: 15-07-2006@6:34 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленНе съм съгласен, софтуерни патенти трябва да съществуват - някой като изобрети нещо трябва да има определени права (не пълни) над него поне за известно време. Друг е въпроса че трябва да се направи така, че патентите да могат да се ползват свободно (не безплатно) от всички, независимо дали това е конкурент или не. В смисъл една компания да няма право да откаже да предостави права за ползване на патентован софтуер на някой конкурент срещу съответното заплащане.
[Отговори на този коментар]
Към: Не съм съгласен!
От: Богомил <bogomil< at >spisanie< dot >com>
На: 17-07-2006@11:37 GMT+2
Оценка: 1/Неутрален"Не съм съгласен, софтуерни патенти трябва да съществуват - някой като изобрети нещо трябва да има определени права (не пълни) над него поне за известно време."
Защо? Отговори ми на този единствен и прост въпрос
[Отговори на този коментар]
Един въпрос
От: vdamiano
На: 18-07-2006@9:56 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленЕнж, имам един въпрос към теб:
Ако една компания може да регистрира патент от рода на "Начин да се скролва информацията нагоре и надолу в даден прозорец с помощта на вертикален бар, разположен в дясната или лявата страна на прозореца" (реален патент на Microsoft, въпреки че този начин е ползван от Apple и Sun още преди Microsoft да същвствува), то тогава какво ми пречи на мен да регистрирам такъв патент: "Начин да се пие вода като се подложи дясната ръка, плусвита, под чучура и се насочи струята към устата"?
И после да поискам патентната ми такса да се включи към данъка за водата, защото иначе всички, които пият вода по този начин ще станат гадни, мръсни престъпници!
Надявам се това да ти изясни абсурдността на софтуерните патенти.
[Отговори на този коментар]
Един въпрос
От: vdamiano
На: 18-07-2006@10:01 GMT+2
Оценка: 1/НеутраленЕнж, имам един въпрос към теб:
Ако една компания може да регистрира патент от рода на "Начин да се скролва информацията нагоре и надолу в даден прозорец с помощта на вертикален бар, разположен в дясната или лявата страна на прозореца" (реален патент на Microsoft, въпреки че този начин е ползван от Apple и Sun още преди Microsoft да същвствува), то тогава какво ми пречи на мен да регистрирам такъв патент: "Начин да се пие вода като се подложи дясната ръка, плусвита, под чучура и се насочи струята към устата"?
И после да поискам патентната ми такса да се включи към данъка за водата, защото иначе всички, които пият вода по този начин ще станат гадни, мръсни престъпници!
Надявам се това да ти изясни абсурдността на софтуерните патенти.
[Отговори на този коментар]