
|
 |
Логическа грешка ;) От: go_fire <g< dot >aleksandrov< at >mail< dot >bg> На: 18-05-2015@15:34 GMT+2 Оценка: 2/Информиращ
Хи-хи. Цитат: данъкоплатците - т.е на тези
от нас които работят и си плащат данъците.
Факт, че данокоплатец е всеки, който
потребява. Работенето не е задължително
условие да си данакоплатец. И не всеки доход
е обложен.
[Отговори на този коментар] Ограничения От: коко На: 19-05-2015@14:18 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленНе разбрах защо за да се включиш да помогнеш
трябва задължително на имаш facebook профил.
[Отговори на този коментар]
Към: Ограничения От: runtime <val_4o__at__abv__dot__bg> На: 21-05-2015@5:51 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленВсички проекти са качени в github, а той не е обвързан с фейсбук, следователно някъде си се объркал. :)
[Отговори на този коментар]
Към: Към: Ограничения От: go_fire <g< dot >aleksandrov (a) mail< dot >bg> На: 21-05-2015@6:42 GMT+2 Оценка: 2/Информиращ
Run, предполагам, че Коко има предвид
Obshtestvo.bg. Много хора бъркат Интернет,
Паяжината (web) и Spybook. Най-лошо е
последното объркване. Казват „публикувах на
моята страница в Интернет“, когато имат
предвид „стената на някакъв профил в
зловредна услуга“. Много е жалко, когато
такова объркване се наблюдава и сред иначе
прекалено интелигентни (дори за нашите
мащаби) люде от сектора.
Все пак Коко, ще ти кажа това, което Божо
каза ОФ'14 — не, не става въпрос за
ГНУ/Линукс и Libre Office. Сиреч те не
следват някаква идеология, а искат
програмите, за които всички плащаме да са
по-добри. А единственият начин да се
проконтролира качеството им, е те да са с
открити извори. И точно това постигат.
п.п. Като казах spybook и Божо, та се сетих.
Човека е вече звезда — цитират му изказвания
в централната емисия новини на ЬТВ.
[Отговори на този коментар]
За Антончо От: Иво На: 24-05-2015@8:26 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленАко има свобода на словото няма да ме цензурирате!
Хора вие луди ли сте?
Знаете ли кой стои зад този уеб сайтчик и оргазмизация наречена "Общество БГ"?
Едно недоразумение наречено Антон, типичен печален образ на байганьовщината и позора.
Как може да поощрявате един хитър ниско интелигентен и необразован търтей и неговата оргазмия?
Не само аз и други хора сме го видели и има много факти и аргументи.
[Отговори на този коментар]
Към: За Антончо От: Посетител на сайта На: 30-05-2015@14:25 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленКолега, защо не споделите каквото ви притеснява?
Извинете, но поста ви изглежда като долнопробните политически кампании които ни заливат от медиите..
Факти?
P.S. И не, не съм свързан с онзи сайт, просто мнението ви ми заприлича като на извадено от калъп.
[Отговори на този коментар] Към: За Антончо От: go_fire <g __точка__ aleksandrov __@__ mail __точка__ bg> На: 30-05-2015@21:24 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленКакво знаем за Антон Стойчев? Интересен
въпрос. Не много.
Появи се в радарите едва от няколко години,
когато взе да ходи на ОФ и Турнето. Има едва
няколко негови доклада.
Знае се, че е линуксар, но в ЛЗБ не се е
появявал. Не е и задължително. Почитател на
Федора, има някаква съвсем обща, но култура
за нея. Не е толкова безнадежден.
Друго. Живял е в Англия, но се е прибрал.
Това е лошо по принцип. Намалява и без това
малкото работни места. Хубавото е, че за
този бранш не е огромен проблем, защото в
него работните места са повече от
кандидатите. От друга страна евентуално би
взел някое от по-добрите, а те не са чак
толкова много. И докато това е в сферата на
теориите, то е факт, че има шанс
„чужденците“ да вкарат някакви пари,
изкарани навън, а когато са си тук, няма как
да стане.
Трето. Изглежда е заминал отдавна на запад —
на някаква невръстна възраст, примерно 18
или 16. Личи си чудесно по това, че не
владее много добре български език, има
твърде беден речник и говори със силен
акцент. Ако си изкарал половината си живот
навън, това е логично.
Към това можем да добавим и някакъв говорен
дефект, евентуално по рождение. Той заедно с
недоброто му владеене на български прави
докладите му не много разбираеми. Трябва
човек да ги гледа поне два пъти или три, за
да схване всичко, което е казал.
Следващо. Мисълта му не е насочена. Скача от
тема в тема. Труден е за проследяване.
Вероятно мисли за прекалено много неща
накуп. Не е добре за един лидер. Но той
самият твърди, че се вживява по-скоро в
черноработник, отколкото във водач, което в
нашите условия не е съвсем хубаво.
Алтернативно — недостатъците му дават и
преимущество. Докато не познава добре
обстановката, докато се учудва на
неразбориите, докато говори неразбираемо,
докато изглежда леко чалнат, то може би ще
може да свърши нещо. И точно това видяхме.
Успя да свърши „нещо“. Всеки от нас потънал
в битовата реалия, дори не би се опитал да
свърши какво да е, защото знае, че няма
смисъл.
Та човека не е бай Ганьо. Той не произлиза
от нас. Обратното е. Колко е образован,
нямам честта да зная, но се е доказал в
чужбина, а не тук, дето всеки е роднина на
някой или си е купил диплома.
Обаче печален образ ли е, търтей, позорен,
има ли оргазми, няма как да знам. Последното
изобщо не ме и интересува. Но пък
предишните, несвързани с половият му живот,
може би да представляват обществен интерес,
но само и единствено, ако са в вреда на
някой друг. Ако засягат само него, никого не
би трябвало да интересуват.
И така Иво — какво конкретно имаш да кажеш?
Какво не знае широката общественост, а я
накърнява? Има ли такова?
Да се запише в протокола, че въпросният
Стойчев все пак е направил нещо и е един от
малкото. Да се впише също, че не съм му
почитател и се разминавам кардинално с него
в мненията по много въпроси.
[Отговори на този коментар]
Какво обшо има ... От: Михаил Петров - Смолян <misho1960< at >yahoo[ точка ]com> На: 31-05-2015@11:08 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленИзвинете ме за тъпия въпрос, но последните три поста по темата, каво общо имат със темата ?
[Отговори на този коментар]
Към: Какво обшо има ... От: go_fire <g[ точка ]aleksandrov (a) mail[ точка ]bg> На: 31-05-2015@20:34 GMT+2 Оценка: 1/Неутрален@Мichael1960 тъй като рядко се вясваш, може
би не си чул. Въпросното Оbshtestvo.bg една
от целите му беше да накара държавата да
отваря кода на ППО, което си поръчва и на
което така, и така е собственик.
Това, което се случи в действителност не е
това, което целяха (за подробности виж
подписката им, тук има новина за нея или
доклада на Божо от ОФ'14). Стана, че една
специализирана, работна група към МС си
направи сметка в Гитхъб във връзка с една
стратегия за „национален интегратор“ и
нахвърля вътре някакви боклуци. Дано са
полезни някому все пак.
На практика не е заслуга на гореспомената
организация. В цялата работа те са го
раздавали съветници. Ситуацията е прозаична
и е свързана с поредната далавера на гръб на
европейските данъкоплатци. Но как да е.
Хората първи започнаха да говорят публично
по темата и ще го броим техен успех. Пък
може да е никакво нещо, но все е нещо и все
е стъпка в правата посока, независимо от
мотивацията на МС.
Този Тони, който предизвика тази нездрава
дискусия, се води нещо като шеф на
Оbshtestvo.bg, което от своя страна е доста
отворена организация и приема всякакви
инициативи под крилото си. Стига да имаш път
от Смолян, също можеш да се включиш.
Големият въпрос, който се поставя, е, че
очевидно Тони имал някакви недостатъци в
личностно отношение. Е ли те са важни за
обществото? И е ли са от значение за някой
различен… от де да знам, майка му или
приятелката му? Какво пък толкова страшно
може да е?
Този, който е съвършен, пръв да хвърли
камък. Както казва Посетител на сайта, с
който съм писал едновременно, започва да
мяза на жълтения някаква, папаращина или не
дай си боже разчистване на отношения. И
всичко това от едно мнение на някой си Иво,
който хвърля някакви определения без да дава
доказателства и по-важното да казва, какво
ни бърка нас.
[Отговори на този коментар]
Към: Към: Какво обшо има ... От: Михаил Петров <misho1960 __@__ yahoo__dot__com> На: 1-06-2015@6:31 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленЗа мен в тази тема беше интересно да разбера, например, как се набират проекти, само Web разработки ли се взимат предвид, от къде може да се разбере от какви разработки има нужда и все в този аспект. А това кой какъв е, от къде му се плаща, към коя фондация е, за мен е меко казано безинтересно.
Редактиран на: 1-06-2015@6:33
[Отговори на този коментар] Към: Към: Към: Какво обшо има ... От: go_fire <g__dot__aleksandrov__at__mail__dot__bg> На: 1-06-2015@7:11 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленИ за това е говорил. С две думи приемат се
всякакви проекти на всякакви езици, дори да
не са завършени и само макетирани идеи. Да
по принцип са насочени към някакви неща „на
линия“, но няма да откажат на някой, който
има добра идея. Както ти казах в предният
коментар, достатъчно отворени са. Там има и
всякакви хора — от някакви клатикурци
(разбирай хашери) до вторият най-добър
програмист у нас по класацията на
Стек-оверфлоу.
Млада организация са, едва на няколко
години, още търсят лицето си и все още нямат
признаци на закостеняване. Да станат част от
системата, едва предстои някъде в бъдещето.
[Отговори на този коментар] Към: Към: Към: Какво обшо има ... От: laskov На: 2-06-2015@9:32 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленУеб проектите, върху които се работи в момента можете да видите на http://www.obshtestvo.bg/
Скролнете надолу толкова, че "Проекти" да ви е в горната част на прозореца и се разходете наляво-надясно.
По-горе писах "...се работи в момента...", но на практика май не се работи :). Мисля, че включването на нови доброволци с желание за работа би било от голяма полза.
[Отговори на този коментар] Към: Към: Към: Към: Какво обшо има ... От: laskov На: 2-06-2015@9:39 GMT+2 Оценка: 1/Неутрален..., но май не съм прав :). Проектът https://pitaigi.bg/ вече изглежда много добре! Т.е., някой е поработил! :)
[Отговори на този коментар]
фондация От: I.P. На: 1-06-2015@14:03 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленВиждайки и познавайки лидера на тази пародия.
Бих казал най-кратко има всякакви хора и човекоподбни, които
търсят всякакви форми на изява.
Случва се някой да иска да поеме общетвено значима кауза с идеята
нещо да помогне, но в действителност прави точно обратното.
Идеята за електронно общество изградено на основата на отворени
технологии си я има от отдавна. Жалко е когато умните и способни
хора в Бьлгария си мълчат натоварени с много работа и отговности -
вместо тях един палячо АнтончУ да ни излага като самообявил се
представител на хората подкрепящи отворения код.
[Отговори на този коментар] А бой, а? От: gat3way На: 2-06-2015@6:24 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленТоя Божо откакто отиде на работа в МВР след
като участваше в конференции на тема "как да
спрем троловете" ми стана лекинко противен - и
той и въпросното obshtestvo.bg. Какви тролове
ще бориш бе аланкоолу? Ще тролнем целото МВР с
вас начело. Тролове щял да бори. Джависти,
подлоги на правителството и псевдо-тимуровци.
Бой бой бой за вас.
[Отговори на този коментар]
Към: А бой, а? От: go_fire <g __точка__ aleksandrov (a) mail __точка__ bg> На: 4-06-2015@9:32 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленA-a-a вече нещо конкретно, което ни касае.
Та може ли нещо по-подробно? По какъв начин
„нааква“ идеята? Как ни излага? Далеч съм от
София, не мога да го следя.
Горното мнение не съм убеден, че е от Гейта,
защото е в час, който той спи. Но пък стила
му е подобен. И вярно ни засяга. И аз като
него съм виден трол.
Не знаех, че Божо работи за МВР, ако е
вярно. Моята информация е, че работи за
виден доставчик на навигационни решения.
Поне до ноември беше така. Жалко е да работи
за държавата, още повече за репресивните ѭ
органи. Бие по него. Не приляга на вторият
най-голям програмист у нас, пък бил той
джавар.
[Отговори на този коментар]
Към: Към: А бой, а? От: gat3way На: 5-06-2015@7:08 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленЕеееее не вярваш, ето:
http://clubz.bg/20464-zashto_prieh_da_r...
Всеки който посяга на троловете трябва да бъде брутално натролен, за да му дойде акъла и да спрат да му минават такива мисли в главата.
[Отговори на този коментар] Към: Към: Към: А бой, а? От: go_fire <g< dot >aleksandrov (a) mail< dot >bg> На: 5-06-2015@20:46 GMT+2 Оценка: 1/Неутрален„Гейт“ (в кавички, защото още не съм
убеден,
че си ти, а имаме прецедент с него),
прочетох
го. Новина буквално на дни. Поразен съм. Не
мога да си представя, че вторият най-умен
програмист у нас се е оставил да бъде
подведен и в последствие покварен (макар
най-вероятно няма да е виновен).
Аз Божо го знам от пролетта на 2013 год.,
когато в Initlab направи доклад по
лингвистика. От тогава не го харесвам
особено. Не сме една порода. Ала това е
лично. Професионализма му никога не съм
оспорвал, още по-малко интелекта. Та
наистина е странно, такава ярка звезда да
излезе наивен като скромен пъдар на село.
Между другото, не видях заявление, че иска
да се бори с троловете, но няма да се
изненадам. Напоследък е много активен
политически (вече разбирам защо) и
изявленията му стигат до централните емисии
новини на най-големите телевизии с
национално покритие.
Редактиран на: 5-06-2015@20:48
[Отговори на този коментар] Към: Към: Към: Към: А бой, а? От: gat3way На: 6-06-2015@0:41 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленГого :)
Ето ти заявление значи:
http://blog.bozho.net/blog/2001
Аз просто чакам имплементацията. Ще му спукам
гьона тогава, ехех.
[Отговори на този коментар] Към: Към: Към: Към: Към: А бой, а? От: go_fire <g __точка__ aleksandrov __@__ mail __точка__ bg> На: 6-06-2015@18:10 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленГейт извинявай, вече съм сигурен, че си
ти :D
[Отговори на този коментар] Към: Към: А бой, а? От: go_fire <g< dot >aleksandrov (a) mail< dot >bg> На: 5-06-2015@8:59 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленOMG, както би се изразила някоя кифла.
Слушах за въпросното АИСКАО. Нарадвах се
максимално как Стил след петминутен преглед
ги храни 40 мин. за некадърност. Дори се
кисках на култовата му реплика, че всички са
нещастни, ние, защото първият отворен проект
е дотнетаджийски (само насипан, не е
разработван открито, което разваля идеята),
а майкрософстаците нещастни, че точно тях са
излъгали да отворят.
Но не бях ходил да видя повече от това, че
са закачили глупавата, скверната и срамна
картинка, водеща се герб на РБ. Е погледнах
и същата секунда се възмутих. Няма никъде
закачен документ с договорът за
разпространение, какво остава да е в
кореновият каталог. В подкаталог има
прочитаемо, в чието дъно има само кратка
бележка, че бил договорът на МТИ. Първо той
не е само един. Но дори да предположим с
голяма сигурност, точно кой договор имат
предвид, то къде под ягодите са били от
Obshtestvo.bg???
Тези момчета отчетоха голяма победа за нещо,
което не са направили те, но това го
приемаме без да мрънкаме. Обаче се очакваше
от тях да свършат някаква работа поне като
съветници. Помогнали на някой си Радослав
Миланов да знае как да променя вече качени
документи, но нищо повече. Ако не знаеш, че
трябва задължително да сложиш документ с
договор за разпространение в кореновият
каталог, се пита човек, какво точно знаеш и
изпитва голямо съмнение ти някога дали си
развивал свободен проект, защото очевидно не
си.
Много мръсен автогол на момците от
Obshtestvo.bg. Направо не го очаквах. Пълна
излагация. Започвам да се питам и аз като
@I.P., тези ли са, които ме представляват
пред централната власт?!? Разбира се, не съм
прав нито аз, нито @I.P., защото ние не сме
си мръднали и малкият пръст да сторим нещо,
но изглежда, тези, които все пак са се
наканили, не ги бива за това. Жалко за което
☹.
[Отговори на този коментар]
В подкрепа на общество От: Интернет Троу На: 23-06-2015@14:04 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленНе ги е срам! Така да показват лайната, които подизпълнителите сътворяват години наред. Или пък тоновете код, които не се използват/поддържат или за които са хвърлени луди пари. Недай си боже да искат на нови проекти нещата да сложат там! Безумие. Ми ако решат да наложат и контрол на кода, коуд каваридж - иху, аху? Кви са те да се бъркат в качеството на кода на ония Делфописци дето възприемат Form1 като архиетип на върховен нейминг конвеншан! Тоя тип Божо в тва МВР много лошо са го научили и лоши неща говори в медийното пространство искал качество, а-у? Ми то ако тръгнат да налагат качество как ще влизат пари в икономиката? От къде ще се хранят "гигантите"? Не трябва! Доло олпан сорса. Лоша идея!
[Отговори на този коментар] Няколко разяснения От: Божо <bozhidar__dot__bozhanov (a) gmail__dot__com> На: 23-06-2015@14:10 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленПрочетох доста по темата, къде спекулации, къде измислици, позволете да направя няколко коментара:
- не работя в МВР, а в Министерски Съвет, на половин работен ден и опитвам да помогна да се случи електронното управление. Ако имате идеи различни от "не така", ще ги взема предвид; другата половина от работния ден продължава да е за навигационната компания с java/scala и AWS
- политически не съм бил активен никога. Коментирам събитията в страната, участвам в протести и кръгли маси от години, та "политически активен от скоро" няма общо с реалността.
- АИСКАО е наистина една малка стъпка, но всички проекти по новата оперативна програма на ЕС ще бъдат с отворен код от ден 1 (програмата не е стартирала още, но отвореният код е изискване). Ще съблюдавам да се спазва, доколкото мога. Stay tuned.
- с критиката за лиценза съм съгласен, но фирмата-изпълнител това е качила - ако има желаещи да направят PR с пълния текст на лиценза, пък и с хедър на всеки файл
- не съм тръгнал да боря тролове, на кръглата маса изказах позицията, че никакви регулации не са нужни, а ако медиите все пак виждат проблем, да ползват технологични решения, а не законови, които биха нарушили свободата на гражданите. Предложението за технологично решение от блога ми е просто food for thought. Нюансите са важни ;)
- троленето на Общество.бг ми идва малко вповече, а личните атаки срещу Тони Стойчев са особено неприятни, дори човек може да помисли, че са планирана атака, а не просто тролене ;) Никой няма монопол над това да се изявява като гражданско общество, та ние само даваме тон, пък ако смятате, че тонът е фалшив, кажете ни - info@obshtestvo.bg
[Отговори на този коментар]
Към: Няколко разяснения От: gat3way На: 2-07-2015@6:22 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленСъжалявам, но политически партии на такава
дискусия нямат място не просто защото това е
все едно католическата църква да дискутира
проблема с педофилията. Точно политически-
мотивираните активисти най-много обичат да
лепят етикети "трол" на всеки чието мнение не
им допада, оттам червен трол, син трол,
гербав трол, пембян трол, платен трол,
чугуни, мурзилки, соросоидни тролове,
грантови тролове и цялата идиотска помия
която могат да измислят единствено дебилите в
партийните офиси. И медиите с пословичната им
обективност и безпристрастност са я докарали
дотам хората да се информират точно от
тролските коментари под новините. Това е и
причината за загиването на традиционните
медии където feedback няма, вестниците тук
измряха още преди години например и това не е
защото шишо бакшишо се е оборудвал с таблет.
А техническите средства ограничават правата
точно както и законовите. Партиите и медиите
ли ще обучават модела? Кои медии ще се грижат
за ground truth-а на въпросния? Онези супер-
дупер популярни пикове, блицове и тем подобни
клонинги? Къде ще го хоствате, в мрежата на
някое министерство? Министерството на
истината?
Такава дискусия на първо време е срамна.
[Отговори на този коментар]
От участник в Общество.бг От: Димитър <me (a) ddimitrov__dot__name> На: 23-06-2015@14:29 GMT+2 Оценка: 2/Информиращ
Здравейте,
Аз съм един от по-активните участници в Общество.бг. Познавам се много добре и с Антон, и с Божо и
участвам в "борбата" за отворения код, както и в други проекти на Общество.бг.
Виждам, че в тази тема има доста дезинформация.
С удоволствие бих ви отговорил на всеки въпрос, който имате, за ценностите и визията ни в Общество.бг, за
това защо си жертваме доброволно и безплатно времето, за да се борим за тези неща, за кампанията ни за
отворения код, за АИСКАО проекта, част от който е публикувана и за всичко останало, което ви интересува.
Пийте вода от извора – питайте.
[Отговори на този коментар]
Към: От участник в Общество.бг От: go_fire <g__dot__aleksandrov__at__mail__dot__bg> На: 2-07-2015@8:57 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленМитко, ако си от нашите, защо това е първият
път, когато те виждаме тук?! Вдигна ли вече ръце
от тази най-старата женска професия —
журналята? Ако не си, само мога да ти кажа, че не
съм виждал такъв оптимист като теб. Може би
Крокодила. А бе намерили сте се в тая странна
организация Оbshtestvo.bg. Но пък имаме нужда от
донкихотовци, та не сте излишни. Показвате, че на
някой му дреме за нещо.
Божо, няма да те питам нищо за Антон. Все ми е
тая. Водихме си някаква дискусийка тук, пък ти си
пристрастен. Не ставаш за източник. От друга
страна, поне аз стигнах до извода, че все ми е тая,
какъв е тоя Тони. Не ме бърка. Но и трябва
двамата с него да свиквате, че като станахте
публични личности, ще има хора да ви влизат по
цепките. Като ще даваш изявления за новините на
ЬТВ по повод Цецо Василев, ще има такива да
питат дали случайно не си мафиот или мутра
работещ за ня-Кой.
ВРЪЩАЙКИ се на основната тема да ти кажа, че
въпреки многократните ти клетви пред публика,
супата е клоака. Искам да идеш при Горанов и да
му кажеш — ей сплескан скротум, искаме супата и
нищо по-малко от нея. След което да седнете и да
пренаредите хубавичко този авгиев обор. Няма да
ви е лесно — никога не сте имали и няма да имате
задание трябващо да отговаря на повече задания,
чак до неизброими разяснителни писма, като
супата.
Хем така ще почувствате и видите, какво ни е на
нас и ще спрете да говорите, че то това много
лесно, а видиш ли, с какви сложни неща се
занимавате вие. Само това да сторите, Херкулес
ще ви завиди, паметник ще ви вдигнем. Да
направите от супата френско consommé, ще е
върховното ви постижение за цял живот и още
няколко след него. Това е въпрос касаещ всичките
шест, пет или колкото актуално милиона
останахме по тия земи, защото седем не сме били и
при преброяването, гигантска фалшификация.
Може би повечето не го осъзнават, сигурно не го
осъзнават, но супата касае всеки един от нас.
Но разбира се няма да имаш топки да застанеш
пред онзи плужек Горанов и да пожелаеш да
бръкнеш в системата, камо ли да я бутнете на
гитхъба. Докато не се открие супата, няма да броя
нищо за свършено. Ще си говорим смешки за
брат'чеда от сечищата, колко е прекрасна
агенцията по вписванията и други забавления. А
трябва да се целите в сърцето. Но нали това не е
така безопасно, ще ви припари, та дори няма да се
пробвате.
Не ти се сърдя. Може би и аз на твое място
нямаше да имам куража да бръкна в супата, като
знам, че от това мога да си загубя не просто
калпавата работа, а целият авторитет, който съм
помпал в годините. И не те обвинявам, че посягаш
към лесното — някакви променливи по GET и
каптчи. Всеки иска на баницата мекото, ще съм
последен да посоча с пръст. И на мен ми е по-лесно
да давам акъл, вместо да се заема с привидно
непосилни задачи. Само, че като ме питат, казвам
— ей аз съм тъп и прост, само си чеша
клавиатурата.
Ама и ми идва малко нанагорно да ми се казва,
какво щяло да бъде. Никой да не се допита до тия
дето всеки ден общуваме електронно с
„правителството“. И да не му е зор от купищата
актуални проблеми, засягащи всички. По-добре
върху тази сгурия да наслагваме отгоре още, пък я
сме тук, я ни няма като се стопят снеговете и
дойде дъждът. Прави сте си, не мога да ви се
сърдя. Имайте си самочувствието. А ние ще си се
оправяме поединично. Както винаги.
[Отговори на този коментар]
... От: боза На: 5-07-2015@16:26 GMT+2 Оценка: 1/НеутраленТо много проекти има бре:)
[Отговори на този коментар]
|
 |
|
|
|
|
|
|